SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Ostrów Mazowiecka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Data publikacji: 2016-05-20
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Data zakończenia pracy: 06.03.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Adres pracodawcy:
11-go Listopada 68, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka
Gmina pracodawcy: Ostrołęka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka
Ulica pracodawcy: 11-go Listopada
Numer budynku pracodawcy: 68
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 31.05.2016
Oferta pracy ważna do: 20.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie wywiadów środowiskowch,prowadzenie kontaktów socjalnych;poradnictwo socjalne
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bargłowie Kościelnym - 2017-05-16 - Bargłów Kościelny (podlaskie)
Obsługa zamówień, wystawianie faktur spzredażowych i ich ewidencja, tworzenie listów przewozowych, rozliczanie kierowców, przygotowywanie podstawowych raportów.Kontakt z pracodawcą: osobisty, tel. 882 126 089 lub praca (at) iglotex.com.pl
Iglotex Kraków Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Smolec (dolnośląskie)
- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-05-31 - Katowice (śląskie)
ustalanie ilości zakupu surowcówprowadzenie odpowiedniej dokumentacjiuzgadnianie dobowych ilości dostaw surowcawspółpraca z rolnikami
BIMIZ-FOOD sp. z o.o. - 2016-12-29 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Administrowanie wspólnot mieszkaniowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "CHEŁM" - 2018-08-17 - Gdańsk (pomorskie)
szkolenia BHP, obsługa wielu firm w zakresie BHP, tworzenie dokumentacji.
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych i życiowych
Firma Handlowo - Usługowa "DUET" Zbigniew Wójcik - 2018-10-12 - Wyszków (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, obsługa biura, wystawianie faktur
Duston Sp. z o. o. Sp.K. - 2017-10-13 - Kraków (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem sprzedaży
Przedsięb.Prod.Handlowo Usługowe MEBLOMARK w Ostrzeszowie - 2015-11-13 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
(cv na adres e-mail: kadry (at) estena.pl) Prowadzenie działań handlowych i promocyjnych, negocjacje handlowe, kontakt z klientem, monitorowanie rynku i konkurencji.
Fabryka Papieru i Tektury "BESKIDY" Spółka Akcyjna - 2016-05-06 - Wadowice (małopolskie)
obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy
ADZ DOMINIK GRUSZCZYŃSKI - 2016-02-12 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kłodzko (dolnośląskie)
STAŁY NADZÓR NAD OBIEKTEM ZA POMOCĄ SYSTEMU WIZYJNEGO (WEWNĄTRZ, ZEWNĄTRZ); ZAWIADAMIANIE ODPOWIEDNICH SŁUŻB; OBSŁUGA I KONSERWACJA SPRZĘTU MONITORUJĄCEGO
ANKRIS PHU ZPCHR A. KURZAK - 2017-09-26 - Ustka (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszenń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie zewnętrzną stroną internetową i wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, agencjami pracy tymczasowej, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Namysłów (opolskie)
kontakt z klientami, sporządzanie dokumentów sprzedaży, wydawanie pieczywa
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Sztum (pomorskie)
Wspieranie pracowników Philip Morris z Serbii, Czarnogóry, Macedonii, Chorwacji, Bośni i Hercegowiny, Albanii i Słowenii z zapyutaniami związanymi z obsługą HR, utrzymywanie wniosków w bazie danych iTicket i przygotowanie dokumentacji związanej z HR, utrzymywanie danych pracownika w systemie SAP, generowanie standardowych raportów SAP, wspomaganie procesów ogłaszania, a także uczestniczenie w tłumaczeniu i przeglądaniu dokumentów związanych z procesami HR.
kontakt przez PUP - 2018-10-29 - Kraków (małopolskie)
- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, - przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, - przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych, - analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce,- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF, - prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się:* ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, * ewidencja wyposażenia, * ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT,* karty przychodów pracowników, zwana dalej " Ewidencjami",- bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo-kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft.- obliczenie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac, - prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne)oraz sporzadzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych, - obliczanie oraz sporządzanie miesiecznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, - wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań.
LFC Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Czerwieńsk (lubuskie)
STANOWISKO: REKRUTER - PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH NA RÓŻNE STANOWISKA, ORGANIZOWANIE I KOORDYNOWANIE PRACY W BIURZE, OBSŁUGA INTERESANTÓW I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, KONTROLA PRZEPŁYWU DOKUMENTÓW I INFORMACJI, SPRAWDZANIE I ODBIERANIE POCZTY, ODBIERANIE POŁĄCZEŃ TELEFONICZNYCH, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE (WORD, EXCEL, POWER POINT), MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ROSYJSKIEGO W STOPNIU DOBRYM (DO TŁUMACZENIA DOKUMENTÓW), GODZINY PRACY 08.00-16.00, WYNAGRODZENIE BRUTTO 15,62 ZŁ/H
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowywanie dokumentacji do postępować przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowywanych przez terenowe organa infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
• Przygotowywanie Wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami o przekazanie środków zgodnie z Planem płatności.• Opracowywanie zapotrzebowania na środki finansowe zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz zobowiązaniami wynikającymi z kontraktów.• Prowadzenie obsługi finansowej JRP, księgowanie operacji gospodarczych związanych z realizacją projektów.• Prognozowanie przepływów finansowych.• Prowadzenie sprawozdawczości finansowej. • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych dla pozyskania środków finansowych na realizację Projektów ze źródeł zewnętrznych wraz z ich zabezpieczeniem.• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów płatności.• Weryfikacja faktur i dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i finansowym.• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej” sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-12-08 - Strzeszów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Prowadzenie akt personalnych. Obsługa programu PŁATNIK. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu RP7. Obsługa windykacji komorniczych. Archiwizacja dokumentów kadrowo- płacowych. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-22 - Kalisz (wielkopolskie)
współpraca z klientem formy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługa klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa mailowa i telefoniczna, realizacja zamówień, przygotoywanie ofert eksportowych, analizę raportów sprzedaży.
"CONSALNET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Wiechlice (lubuskie)
wystawianie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Radomsko (łódzkie)
Opracowywanie i zbieranie materiałów informacyjnych i promocyjnych, obsługa redakcyjna strony internetowej KCK, pełnienie funkcji fotoreportera, tworenie banku zdjęć na potrzeby promocji, pomoc w organizowaniu i obsłudze imprez, udział w konferencjach promujących KCK, współpraca z organizatorami
Krokowskie Centrum Kultury w Krokowej - 2017-03-13 - Krokowa (pomorskie)
jw.
Jednostka Wojskowa 4191 - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja reklam, montaż reklam, banerów
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2016-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach arabskich (Algieria, Tunezja, Egipt). Administracja zamówień klientów. Monitorowanie potrzeb klientów. Sporządzanie ofert i kalkulacji.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min.1 rok udokumentowanego doświadczenia w zakresie sprzedaży artykułów żywnościowych i nieżywnościowych na rynkach arabskich. Wymagana bardzo dobra znajomość procedur eksportowych. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego oraz języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-26 - Rzeszów (podkarpackie)