SPECJALISTA DS GRAFIKI I PROMOCJI Krokowa oferta pracy Krokowskie Centrum Kultury w Krokowej
Stanowisko: SPECJALISTA DS GRAFIKI I PROMOCJI
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Opracowywanie i zbieranie materiałów informacyjnych i promocyjnych, obsługa redakcyjna strony internetowej KCK, pełnienie funkcji fotoreportera, tworenie banku zdjęć na potrzeby promocji, pomoc w organizowaniu i obsłudze imprez, udział w konferencjach promujących KCK, współpraca z organizatorami
Data publikacji: 2017-03-13
Lokalizacja: Krokowa (pomorskie)
Pracodawca: Krokowskie Centrum Kultury w Krokowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żarnowiecka 29, 84-110 Krokowa, powiat: pucki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opracowywanie i zbieranie materiałów informacyjnych i promocyjnych, obsługa redakcyjna strony internetowej KCK, pełnienie funkcji fotoreportera, tworenie banku zdjęć na potrzeby promocji, pomoc w organizowaniu i obsłudze imprez, udział w konferencjach promujących KCK, współpraca z organizatorami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS GRAFIKI I PROMOCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krokowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krokowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali projektanci grafiki i multimediów
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Nazwa pracodawcy: Krokowskie Centrum Kultury w Krokowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Adres pracodawcy:
Żarnowiecka 29, 84-110 Krokowa, powiat: pucki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: pucki
Gmina pracodawcy: Krokowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krokowa
Ulica pracodawcy: Żarnowiecka
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali projektanci grafiki i multimediów
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2017
Data dodania oferty pracy: 09.03.2017
Oferta pracy ważna do: 09.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
transport towaru na terenie zakładu
OSMOFROST SPÓŁKA Z O.O. - 2018-05-18 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
- obsługa klienta,- wystawianie faktur,- sporządzanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
nauka wyszukiwania kontrahentów, pomoc w obsłudze dokumentacj związanej z zamówieniami oraz sprzedażą towarów, nauka redagowania pism, nauka obsługi urządzeń biurowych, bieżące wsparcie działu sprzedaży i działu zakupów, szkolenie BHP i PPOŻ,
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Chorzów (śląskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, promowanie działań usprawniających sprzedaż, przygotowywanie materiałów promocyjnych, obsługa klienta, przygotowywanie kalkulacji cenowych, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, wprowadzanie danych klientów, zakladanie kartotek pozyskanych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych.
PLIT GENERAL TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Brzesko (małopolskie)
SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR W PROGRAMIE OPTIMA
AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2016-02-17 - Dębica (podkarpackie)
Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu likwidacji szkód, sporządzanie pism; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-16
Centrum Dochodzenia Odszkodowań Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Słupsk (pomorskie)
zarządzanie zespołem, współpraca z business partnerem, planowanie budżetu
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
koordynowanie realizacji procesów transportowych, analizowanie i kontrolowanie kosztów procesu transportu, wspólpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Nowa Wieś (mazowieckie)
z
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
WYMAGANIA:- AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- SZYBKOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W PRACY,- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU,OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL. DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE. OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.My proponujemy: umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, pracę w młodym, dynamicznym zespole, program wdrożenia i opiekę mentora, stanowisko z możliwością awansu w nowoczesnej i perspektywicznej firmie, szkolenia specjalistyczne podnoszące kwalifikacje, pakiet świadczeń pozapłacowych.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-02 - Tajęcina (podkarpackie)
pozyskiwanie kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
sporządzanie dokumentacji HACCP, monitorowanie zagrożeń związanych z systemem jakościowym, kontrola stanowiska mycia i dezynfekcji
UBOJNIA TRZODY CHLEWNEJ,BYDŁA I KONI,SPRZEDAŻ HURTOWA MIĘSA MACIEJEK ROMAN - 2017-10-10 - Tychów (łódzkie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JEDNEGO WYBRANEGO JĘZYKA OBCEGO NA STANOWISKO:SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘTELEFONICZNĄ I MAILOWĄ OBSŁUGĘ REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ LOGISTYCZNĄ DOSTAW, BRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, RUMUŃSKIDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, MOTYWACJA DO PRACYDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem chińskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami chińskimi, obsługa mailingów z klientami z Chin, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku chińskim
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
układanie kostki brukowej
ASTERIX USŁUGI REMONTOWE BUDOWLANE PIOTR PRAŻMO - 2016-08-05 - Lublin (lubelskie)
Sprzedaż turnusów sanatoryjnych i rehabilitacyjnych, pobytów komercyjnych, obsługa kontraktów z NFZ. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy "POSEJDON" Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za proces kontrolingu oraz procesy księgowe, przygotowanie wew. raportów w języku chińskim, analiza finansowo - ekonomiczna, zarządzanie finansami spółki
SCC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-17 - Jaworzno (śląskie)
Specjalista do spraw zakupów
"SAMANTA - Listwan i Adamek"Białka 556 A - 2016-07-25 - Białka (małopolskie)
Obsługa klientów motoryzacyjnych
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Zgierz (łódzkie)
Przygotowanie dokumentów w odpowiedzi na oferty przetargowe, - Weryfikacja i analiza warunków zamówień (SIWZ), - Terminowe składanie ofert przetargowych, - Gromadzenie i aktualizowanie dokumentów potrzebnych do prawidłowego złożenia oferty, - Współpraca z innymi działami spółki, - Koordynacja pracy na magazynie w dziale odpowiedzialnym za kompletację części dostarczanych do montażu, - Nadzór nad procesami wyjścia i wejścia towarów do magazynu, - Kontrola ilości oraz wartości zapasu magazynowego, - Kontrola i analiza zużycia materiałów, - Kontrola i analiza materiałów bezobrotowych oraz nierotujących, - kontrola zamówień bieżących.
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2018-09-06 - Lubin (dolnośląskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencjiwynagrodzenie zasadnicze plus premia uznaniowa uzależniona od realizacji wyznaczonych celów
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- nadzór nad wszystkimi lub wybranymi fazami procesu produkcji- kontrola jakości gotowych produktów- prowadzenie dokumentacji- kontakt z zespołem oraz klientami w języku hindi
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie lub wyższe (geodezja i/lub marketing), mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu i/lub geodezji; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zdolności interpersonalne, umiejętność organizowania czasu pracy oraz umiejętności negocjacyjne; obsługa komputera, w tym pakietu Office, poczty elektronicznej i Internetu; budowanie relacji z klientami; utrzymywanie kontaktów z kontrahentami; obsługa zamówień; zarządzanie akcjami marketingowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Gliwice (śląskie)
Wystawianie aukcji internetowych, nadzór nad aukcjami, przygotowywanie towaru do wysyłki
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-03-01 - Krosno (podkarpackie)
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentów, zlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów, prowadzenie książek obiektów, przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowych, przygotowywanie zleceń i projektów umów, nadzór nad realizacją robót, rozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)