SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU Gliwice oferta pracy FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie lub wyższe (geodezja i/lub marketing), mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu i/lub geodezji; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zdolności interpersonalne, umiejętność organizowania czasu pracy oraz umiejętności negocjacyjne; obsługa komputera, w tym pakietu Office, poczty elektronicznej i Internetu; budowanie relacji z klientami; utrzymywanie kontaktów z kontrahentami; obsługa zamówień; zarządzanie akcjami marketingowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2015-12-08
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie lub wyższe (geodezja i/lub marketing), mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu i/lub geodezji; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zdolności interpersonalne, umiejętność organizowania czasu pracy oraz umiejętności negocjacyjne; obsługa komputera, w tym pakietu Office, poczty elektronicznej i Internetu; budowanie relacji z klientami; utrzymywanie kontaktów z kontrahentami; obsługa zamówień; zarządzanie akcjami marketingowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.12.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i wykorzystanie internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość pakietu MS Office
Nazwa pracodawcy:
FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.12.2015
Data dodania oferty pracy: 04.12.2015
Oferta pracy ważna do: 03.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i ochrony środowiska w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego; przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk; prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; nadzór nad oceną ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP; prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej; kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z państwowymi inspekcjami kontrolnymi; opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw administracyjnych, obsługa korespondencji przychodzacej i wychodzacej, kontrola realizacji budzetu, kontrola kosztów, analiza odchyleń, zastepstwo w dziale kadr i płac
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S. A. w Mławie - 2018-02-27 - Mława (mazowieckie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi, w tym także negocjowanie warunków współpracy;kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów;koordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych; itp
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
- strategiczna odpowiedzialność, opieka i samodzielne kierowanie centrum Outsourcing- przygotowanie instrukcji wykonania projektu, instrukcji handlowej oraz dokumentów do odbioru we współpracy z klientem - optymalizacja oraz koordynacja przebiegu procesów - przygotowanie wymogów, planowanie oraz koordynacja procesem zatrudnia pracowników a także projektem Ressourcen - zapewnienie sprawnej realizacji projektów - przyjmowanie oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji - sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na osiągniecie sukcesu
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG - 2015-12-11 - Niemcy (Niemcy)
Obsługa klientów, przyjmowanie zleceń, przekazywanie zleceń do realizacji na dział produkcji, pilnowanie terminów realizacji zleceń.
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2018-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Reintegracja zawodowa prowadzeniazajęć, podwyższanie kwalfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Małomice (lubuskie)
dekretowanie, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, raportów kasowych, księgowanie rozliczeń z właścicielami mieszkań, obsługa klienta, naliczanie opłat właścicielom, przygotowywanie deklaracji do Urzędu Skarbowego , przygotowywanie sprawozdań do GUS.
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-10-26 - Lędziny (śląskie)
obsługa programów komputerowych Płatnik i Grantyfikant.
Mucha Kadry Sp. z.o.o - 2017-08-22 - Mieleszyn (łódzkie)
Podpisywanie umów ofertowanie, wycena, składanie zamówień, obsługa klienta
FHU CAŁKA - 2016-06-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j.w
STUDIO MODERNA POLSKA SP. Z O.O. - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Radom (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Podtrzymywanie długotrwałych kontaktów z klientami, utrzymywanie i rozwijanie dotychczasowej bazy klientów, sprzedaż.
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2016-04-05 - Brzesko (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
- współudział w tworzeniu i realizacji planu marketingowego- promowanie produktów i usług z oferty firmy- tworzenie polityki cenowej i dystrybucyjnej- poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych- pomoc w realizacji określonych projektów- pozyskiwanie nowych klientów- współpraca z firmami zewnętrznymi- przygotowywanie informacji handlowych dla klientów i przedstawicieli handlowych- realizowanie przyjętych celów marketingowych
Bodtech Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik ds. księgowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
sporządzanie wniosków o ogłoszeniu upadłości konsumenckiej, aneksów sytuacji ekonomiczno-prawnej danego podmiotu, obsługa administracyjna; praca na jedną zmianę od 08.30 do 16.30; miejsce wykonywania pracy: Stargard, Szczecin, Recz, Choszczno.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-prowadzenie spraw kadrowo-płacowych klientów firmy;- naliczanie wynagrodzeń;- obsługa programu kadrowo-płacowego;
PAYROLLIDER SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Zgierz (łódzkie)
Zgodny z wykonywanym stanowiskiem, handel
PPHU "CENTRUM" MIROSŁAW TEREPKO JANUSZ KAROLAK S.C. - 2016-03-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników, dokonywanie czynności związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników, naliczanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych naliczeń ZUS i PIT ze stosunku pracy, analiza poprawności naliczeń zasiłków, wynagrodzenia, przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych do ZUS, PUP, sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz dokumentów rejestrujących, sporządzanie deklaracji PFRON oraz ich wysyłka elektroniczna, wystawianie dokumentów kadrowych zgodnie z potrzebami klienta, znajomość przepisów kadrowo-płacowych, doradztwo kadrowo-płacowe, sporządzanie informacji rocznych ZUS IWA, PIT4R, PIT11, IFP, PFRON.
Kancelaria Prawa Podatkowego Renata Olszewska - 2016-03-01 - Siedlce (mazowieckie)
rozbiórka dostarczonych przez pracodawcę części elektronicznych, segregacja towaru zgodnie z wytycznymi, tłumaczenie tabliczek znamionowych i instrukcji obsługi zapisanych cyrylicą
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Rembertów (mazowieckie)
Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym: - opracowywanie projektów dok. Regulujących ochronę informacji niejawnych- zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których przetwarzane są informacje niejawne- prowadzenie kontroli ochrony inf. niejawnych- prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
dział mięsny
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
kierowanie zespołem pracowników, nadzór nad organizacją działu, współpraca z kierownikiem w zakresie produkcji, koordynacja dostaw materiałów, załadunków, inicjatywy w zakresie usprawnienia procesu produkcyjnego; godziny pracy: 7.00- 15.00
Fasada Windows & Doors Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Głobino (pomorskie)
planowanie i koordynacja procesów sprzedażowo-produkcyjno-logistycznych w perspektywie krótko i długoterminowej,podejmowanie działań w celu optymalizacji kosztów produkcji, stanu stoków magazynowych i wykorzystania środków logistycznych,zapewnienie spójnego przepływu informacji pomiędzy zespołami sprzedazowymi oraz produkcyjnymi i logistycznymi,raportowanie danych sprzedazowych, produkcyjnych i logistycznych,wsparcie dla działów:Produkcji, Sprzedaży, Logistyki,Centrum Obsługi Klienta, Performance/Jakości/Controllingu,organizacja i prowadzenie tygodniowych spotkań planistycznych z działami
LAFARGE CEMENT SA - 2018-01-30 - Piechcin (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek, obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-18 - Lubaczów (podkarpackie)