SPECJALISTA DS KADR I PŁAC Zgierz oferta pracy PAYROLLIDER SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie spraw kadrowo-płacowych klientów firmy;- naliczanie wynagrodzeń;- obsługa programu kadrowo-płacowego;
Data publikacji: 2018-08-02
Lokalizacja: Zgierz (łódzkie)
Pracodawca: PAYROLLIDER SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DŁUGA 44/46/91, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie spraw kadrowo-płacowych klientów firmy;- naliczanie wynagrodzeń;- obsługa programu kadrowo-płacowego;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zgierz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zgierz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kierowca kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Intensywny kurs kadrowo-płacowy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PAYROLLIDER SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
DŁUGA 44/46/91, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: DŁUGA
Numer budynku pracodawcy: 44/46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania zasobami ludzkimi
Data dodania oferty pracy: 02.08.2018
Oferta pracy ważna do: 01.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nieruchomości dla potrzeb firmy
KONTRAKT PLUS - 2018-08-30 - Ruda Śląska (śląskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej-sporządzanie ewidencji czasu pracy sporządzanie list płac i rozliczeń ZUS, rozliczanie czasu pracy kierowców-dofinansowania,refundacje oraz wpłaty do PFRON, legalizacja pracy cudzoziemców, podróże służbowe do: Łódź, Sieradz, Wrocław
BIURO KADROWE OŚRODEK KSZTAŁCENIA I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO, AGENCJA ZATRUDNIENIA ''WORKPROFIT'' MAGDALENA ŚWIĄTEK - 2017-01-26 - Wieluń (łódzkie)
Kontakt z zagranicznymi kontrahentami
SMD WIERZBICKI ANDRZEJ WIERZBICKI - 2016-01-12 - Gdańsk (pomorskie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Zalesie Barcińskie (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Nałęczów (lubelskie)
- pozyskiwanie klientów biznesowych, telemarketing, spotkania, negocjacje biznesowe, opracowywanie wycen druku i wynajmu nośników reklamowych- realizacja zleceń z zakresu reklamy i poligrafii- obsługa maszyn cyfrowych i wielkoformatowych- obsługa introligatorni: wycinarki, foliarki, falcarki, bigówki, linie do klejenia i broszurowania, lakierówki, linie do zamykania spiral etc.- przygotowywanie składu do druku DTP- współpraca przy tworzeniu kampanii reklamowych, projektów graficznych- obsługa systemów sprzedażowych on- Line
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Tyczyn (podkarpackie)
Obsługa klienta i sprzedaż, prowadzenie gospodarki magazynowej i obsługa programu WF MAG, nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień, koordynacja działań sprzedażowo-logistycznych.
Przedsiębiorstwo Techniczne ELMAR - 2018-04-04 - Wólka Kozodawska (mazowieckie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykształcenie min.średnie, specjalność: handel, finanse, marketing. Minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość j.angielskiego lub niemieckiego, znajomość programu Subiekt GT lub podobny, obsługa MS Office, prawo jazdy kat.B. przygotowywanie ofert handlowych. koordynowanie procesu zamówień-koordynacja procesu wysyłki towaru do klienta. obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych z rynku instalacji elektrycznych i komputerowych. Korespondecja handlowa z kontrahentami w Niemczech i Belgi. Przygotowanie szkoleń i prezentacji dla klientów.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie negocjacji z partnerami handlowymi w zakresie sprzedaży hurtowej odzieży, kontakty z kluczowymi kontrahentami wietnamskimi , tureckimi, zawieranie transakcji sprzedaży, obsługa klientów (hurt). Praca na terenie Polski.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie partnerów na rynkach wschodnich do współpracy, przygotowanie wersji językowcyh, moderowanie portalu, zarządzanie użytkownikami z rynków wschodnich
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Poznań (wielkopolskie)
PROWADZENIE KADR, ROZLICZANIE WYNAGRODZEŃWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMUTERA, STAŻ PRACY 1 ROKJ
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
księgowanie faktur, dokumentów kasowych, wyciągów bankowych, wystawianie faktur, obsługa umów cywilno-prawnych, obsługa kontraktów, umów ubezpieczeniowych i kredytów bankowych
CONTROL PROCESS IT sp. z o.o. - 2016-12-14 - Mikołajowice (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-08-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Oława (dolnośląskie)
Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych. Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów. Promocja produktów. Negocjacja warunków współpracy. Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych i przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zakroczym (mazowieckie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przewóz materiałów samochodem ciężarowym powyżej 3,5 ton, wywrotka.
ZAKŁAD TRANSPORTOWO USŁUGOWO HANDLOWY LUCYNA ZEGADŁO - 2017-03-31 - Sarbiewo (lubuskie)
organizacja pracy sekretariatu uczniowskiego, prowadzenie dokumnetacji, współpraca z nauczycielami i wychowawcami, archiwizowanie dzienników lekcyjnych i arkuszy ocen, sprawozdawczość, wykonywanie wszelkich prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Mikołów (śląskie)
Praca w charakterze specjalisty ds marketingu, promowanie szkoły jezyków obcych w mediach społecznościowych, organizowanie przedsięwzięć promocyjnych. OferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)* Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.* Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych wyłącznie w formacie PDF na mail: praca (at) lektor.com.plOferta pracy znajduje się w sali: C, E, H
Szkoła Języków Obcych LEKTOR Sp. Jawna - 2016-01-08 - Wrocław (dolnośląskie)
- pozyskiwanie nowych klientów- utrzymywanie kontaktów z partnerami handlowymi- kontrolowanie terminów dostaw, sprzedaży- obsługa klientów
HAN-STAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-19 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
-KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH-INICJOWANIE I OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW NA REALIZACJĘ PROJEKTÓW SPOŁECZNYCH, INWESTYCYJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-04-12 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; min. 2 lata doświadczenia w branży motoryzacyjnej lub agencji celnej; znajomość klasyfikacji celnej; biegła znajomość j. angielskiego oraz portugalskiejgo (brazylijskiego); analiza inżynierska oraz klasyfikacja celna materiałów pośrednio i bezpośrednio produkcyjnych, będących przedmiotem eksportu lub importu przez fabrykę General Motors w Brazylii; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów polskich i zagranicznych: realizacja zamówień, fakturowanie, kontrola spływu należności, utrzymywanie dobrych kontaktów z klientem.Praca w godzinach 8 - 16.
VOSTER Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-01-20 - Zarzecze (podkarpackie)
Nadzorowanie i eksploatacja systemów wentylacji i klimatyzacji w o. produkcyjnych.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Białka (małopolskie)
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2018-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowa-nie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
Pracownik biurowy
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Żory (śląskie)
praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-03-27 - Gogolin (opolskie)
wystawianie umów oraz świadectw pracy pracownikom Tymczasowym, prowadzenie ewidencji absencji (urlopy, zwolnienia lekarskie itp),kompleksowe zarządzanie aktami osobowymi, archiwizacja dokumentów kadrowo-płacowych, prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, kancelarie komornicze itp), sporządzanie list płac
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Katowice (śląskie)
prowadzenie i administrowanie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Bieszkowice (pomorskie)