SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, PRACOWNIK BIUROWY Wólka Kozodawska oferta pracy Przedsiębiorstwo Techniczne ELMAR
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: do 5 645 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta i sprzedaż, prowadzenie gospodarki magazynowej i obsługa programu WF MAG, nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień, koordynacja działań sprzedażowo-logistycznych.
Data publikacji: 2018-04-04
Lokalizacja: Wólka Kozodawska (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Techniczne ELMAR
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Źródlana 20, 05-502 Wólka Kozodawska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta i sprzedaż, prowadzenie gospodarki magazynowej i obsługa programu WF MAG, nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień, koordynacja działań sprzedażowo-logistycznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 645 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH, PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kozodawska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaseczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 5 645 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa Programu WF-MAG
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziane kierunkowe wykształcenie budowlane
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Techniczne ELMAR
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Źródlana 20, 05-502 Wólka Kozodawska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv biuro (at) ptelmar.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wólka Kozodawska
Ulica pracodawcy: Źródlana
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.04.2018
Data dodania oferty pracy: 04.04.2018
Oferta pracy ważna do: 04.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. zatrudni inżyniera budowlańca lub sanitarnego do prac:monitorowanie realizowanych robót budowlanych,uzgadnianie dokumentacji technicznej,bieżąca eksploatacja obiektów,opracowywanie pism przychodzących i wychodzących wraz z ich ewidencjonowaniem,przygotowywanie analiz i zestawień.Godziny pracy: 7.00- 15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-04-25 - Słupsk (pomorskie)
- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży: obsługa klientów w salonie sprzedaży, aktywna sprzedaż
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Oświęcim (małopolskie)
transport łodzi
Malinowski Hubert HUBERTUS - 2016-03-09 - Augustów (podlaskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych - doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. ODDZIAŁ W ŻAGANIU - 2016-06-30 - Żagań (lubuskie)
Obługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Sochaczew (mazowieckie)
praca stacjonarna, obsługa firm wykonawczych, przygotowywanie ofertcenowych dla wykonawców , pozyskiwanie nowych firm wykonawczych
KOSTA Sp. z o.o - 2017-01-05 - Opole (opolskie)
wprowadzanie dokumentów do programu księgowego
KANCELARIA PODATKOWA "PERFEKT" KATARZYNA GLANDA - 2016-09-01 - Zawiercie (śląskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
Centrum Kompleksowego Wsparcia Biznesu, Beata Kącka - 2017-04-25 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Telefoniczna sprzedaż profesjonalnych publikacji, programów, szkoleń; realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedazowych; docieranie do klientów biznesowych; czynny udział w realizacji projektów sprzedażowych
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków; wykształcenie wyższe, umiejętność pracy w zespole, zarządzanie projektami w ramach funduszy unijnych, pisanie projektów unijnych, samodzielność, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją; biegła znajomość j. angielskiego; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Wykształcenie wyższe; minimum roczne doświadczenie w zakresie pisania projektów unijnych w teorii i praktyce, ukończone kursy i szkolenia z zakresu projektów unijnych; Język angielski w stopniu biegłym; Samodzielność,, kreatywność w wysokim stopniu, umiejętność pracy pod presją czasu.
SMB Consulting Bochyński Sebastian - 2015-12-08 - Lublin (lubelskie)
1. Sprawowanie kontroli oraz merytorycznego nadzoru w zakresie działalności racjonalizatorskiej.2. Przygotowywanie materiałów i opinii do zgłoszonych projektów racjonalizatorskich i przedstawianie ich na posiedzeniach komisji.3. Ewidencjonowanie zgłoszonych projektów racjonalizatorskich.4. Opracowywanie protokołów z posiedzeń komisji.5. Organizowanie i prowadzenie szkoleń z inspektorami ds. działalności racjonalizatorskiej.6. Opracowywanie planów działalności racjonalizatorskiej, planów wydatków finansowych oraz ich monitorowanie.7. Opracowywanie sprawozdań z działalności racjonalizatorskiej, organizowanie konkursów.8. Prowadzenie dokumentacji kontroli zarządczej.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Głogów (dolnośląskie)
pomoc w wykonywaniu zadań przypisanych pracownikom GOK w zakresie podstawowej działalności ośrodka
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Stanisławów (mazowieckie)
jw.
STOŁECZNE CENTRUM OPIEKUŃCZO-LECZNICZE Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa klienta, sprzedaż usług
kontakt przez OHP - 2016-07-19 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż internetowa związana z karmą dla psów,kotów i koni, zajmowanie się zadaniami z tym związanymi. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
TC ROBERT GÓRA - 2017-08-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obowiązki:przyjmowanie dostaw towarówwprowadzanie faktur zakupu do systemuprzygotowywanie towarów do wysyłkizapewnienie ciągłego zaopatrzenia w materiały pakowebieżące raportowanie odchyleń jakościowych i ilościowychzgłaszanie reklamacji do dostawcównadzór nad dokumentacją magazynowąokazjonalny kontakt telefoniczny lub mailowy z Klientemdbałość o porządek w magazynie
Solitech - 2017-06-07 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puławy (lubelskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień od klientów i handlowców. Obróbka i wprowadzanie do systemu. Wysyłanie zamówień do dostawców. Fakturowanie dokumentów. Weryfikacja faktur od dostawców. Monitorowanie terminowości wysyłek (zamówień klientów). Monitorowanie terminowości dostaw. Bieżące kontakty z dostawcami. Pomoc handlowcoom w windykacji należności.
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-11 - Kozerki (mazowieckie)
Prace związane z prowadzeniem biura, współpraca z kontahentami, przygotowanie ofert handlowych, realizacja planów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.Osoba będzie odpowiedzialna za przygotowywanie materiałów do kampanii reklamowej, współpracę z działem sprzedaży i grficznym, kontakt z klientem, wsparcie działań przedstawicieli handlowych, prowadzenie mediów społecznościowych, analizę rynku.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Siedlce (mazowieckie)
aktywne wspieranie sprzedaży produktów
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łominy (łódzkie)
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-26 - Lubin (dolnośląskie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Autosan" - 2017-09-14 - Sanok (podkarpackie)
Pracownik produkcji spożywczej,praca przy produkcji gołąbków
kontakt przez OHP - 2016-05-31 - Rusiec (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Złotów (wielkopolskie)
Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Radomsko (łódzkie)
Przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie wzorów i artykułów na kolekcję sezonowe, przygotowanie wzorów do gazetek, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umową. Umowa na okres próbny 3 m-ce
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Piła (wielkopolskie)