SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Lubin oferta pracy HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
Data publikacji: 2018-07-26
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Józefa Piłsudskiego 16, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (WORD, EXCEL)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w branży windykacyjnej lub obsłudze klienta mile widziane, bardzo dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy:
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Józefa Piłsudskiego 16, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Józefa Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 09.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizowanie wszystkich zadań wymienionych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. (Dziennik Ustaw nr 109/1997, poz. 704 ze zmianami) oraz w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2017-10-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-09-22 - Gliwice (śląskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Rzecku - 2018-01-29 - Choszczno (zachodniopomorskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej 2 lata doświadczenia; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; znajomość programu OPTIMA; zakres obowiązków: sporządzanie ofert sprzedaży; obsługa krajowego i zagranicznego klienta w zakresie sprzedaży wyrobów; wystawianie faktur i dowodów kasowych; obsługa kasy gotówkowej; sporządzanie raportów sprzedaży; analiza kosztów, monitorowanie i windykacja należności; sporządzanie sprawozdań GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z przyjęciem i zwolnieniem pracownika oraz bieżących spraw pracowniczych (stanowisko samodzielne).
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2017-07-06 - Legnica (dolnośląskie)
znajomość zagadnień i przepisów prawnych obejmujących obszar działania na wymienionym stanowisku specjalisty ds. inwestycji w zakresie odnawialnych źródeł energii, m.in.: znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym i zasad postępowania administracyjnego, przygotowanie wymaganej dokumentacji technicznej i formalno-prawnej oraz umów niezbędnych do realizacji inwestycji, kosztorysowanie robót budowlanych, koordynacja prac związanych z realizacją, wykonawstwem i rozliczeniem inwestycji, występowanie do specjalistycznych jednostek o wydanie wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2016-01-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Planowanie, organizacja, monitorowanie i rozliczanie szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ostrowite (pomorskie)
Zapewnienie sprawności technicznej instalacji i urządzeń, usuwanie awarii i usterek urządzeń, udział w pracach remontowych i modernizacyjnych, kontrola pracy maszyn i urządzeń, raportowanie stanu technicznego, nadzór nad podległym personelem, planowanie postojów technologicznych i remontów, zarządzanie personelem.
PORT SERVICE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-12 - Gdańsk (pomorskie)
organizowanie pracy zespołowi technicznemu w zakresie drobnych prac budowlanych na budynkach mieszkalnych, nadzór nad wykonywaniem prac, poszukiwanie wykonawców, zawieranie umów na prace budowlane, umiejetność oszacowania,przedstawienia i uzasadnienia kosztów planowanych prac, korespondencja w zakresie technicznym itp.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe"RED-BUD" Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Białystok (podlaskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, negocjowanie warunków umów, sporządzanie i rozliczanie umów
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Lubin (dolnośląskie)
Specjalista do spraw obsługi klienta niemieckojęzycznego - branża materiały budowlane- obsługa klienta niemieckojęzycznego- sprzedaż internetowe- sprzedaż detaliczna- tłumaczenia
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa zapytań od klientów krajowych i zagranicznych, tworzenie ofert handlowych, przyjmowanie i edwidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży i innych dokumentów, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
Mera Metal sa - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacje personelu, selekcja aplikacji oraz samodzielne prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, aktywne poszukiwanie i analizowanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów, monitorowanie właściwego funkcjonowania procesów HR w wybranym obszarze, wsparcie procesu wdrożenia i adaptacji zawodowej pracowników, sporządzanie raportów i analiz.
CORRECT Krzysztof Błaszczyk i Wspólnicy Spółka Komandytowa - 2017-06-09 - Ociąż (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Barlinek (zachodniopomorskie)
współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK, opiniuje i stwierdza zgodność rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych) a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW, przedatwienie propozycji rozwiązań w sprawch organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenie i wychowania młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
- Udział i doradztwo w sprawach przygotowania, realizacji i rozliczania wniosków o dofinansowanie projektów realizowanych/dofinansowanych z funduszy zewnętrznych,utrzymywanie kontaktów z instytucjami pośredniczącymi i zarządzającymi w zakresie projektów planowanych do złożenia i realizowanych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie pozyskiwania i realizowania projektów, udział w kontrolach prowadzonych przez instytucje finansujące lub przez nie zleconych, weryfikacja dokumentacji wymaganej przy pozyskiwaniu, realizowaniu i rozliczeniu projektu, koordynacja realizowanych projektów (weryfikacja zakresu projektów, uczestniczenie w tworzeniu budżetów projektów, kontrola i nadzór nad jakością dokumentacji), monitorowanie i nadzór nad prawidłowością prowadzonych postępowań ofertowych i procesów zakupowych, obsługa systemu ewidencyjnego projektów (tworzenie bazy danych projektów ukończonych i w realizacji, monitorowanie realizacji projektów, rejestracja, sprawozdawczość i archiwizowanie dokumentacji projektów), prowadzenie i aktualizacja strony internetowej Biura.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto do ustalenia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania: minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie przygotowywania, zarządzania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (krajowych i unijnych), wykształcenie wyższe, znajomość programów operacyjnych z perspektywy finansowej 2014-2020, znajomość Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, umiejętność nadzorowania wielu projektów równocześnie, umiejętność analizy dokumentów dotyczących przygotowania, realizacji i rozliczania projektów.Wymagania dodatkowe: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem.
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (dawniej AKADEMIA EKONOMICZNA) - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie dostaw, kompletowanie i realizacja zamówień, prace porządkowe na magazynie
Ewelina Kyzioł LORIENT - 2017-02-23 - Kuchary (śląskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Dystrybucja i s[przedaż produktów gotowych. Praca na terenie województwa łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Łódź (łódzkie)
montaż instalacji centralnego ogrzewania wodno-kanalizacyjnych, wentyacji, klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
wykonywanie czynności higieniczno-porządkowych/ porządkowychpomoc przy transporcie chorychSala B
Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu - 2017-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie zadań związanych z ochroną środkowiska i gospodarką odpadami
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
projektowanie produktów
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2018-02-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalanie trybu i warunków realizacji usług przewozowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych ( ustalanie warunków przeprowadzenia transportu ; koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów; bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóźnienia , sytuacje kryzysowe, awarie/ troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta/Monitorowanie jakości usług świadczonych przez podwykonawców;Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: Bielany WrocławskiKontakt kandydatów z pracodawcą 71 74-96-976Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
realizowanie planów sprzedażowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Staszów (świętokrzyskie)
- sprawdzanie poprawności montażu oraz jakości lutowania elementów
TABEMAX - BERNARD GRZANKA, MACIEJ DRECKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Zabierzów (małopolskie)
- konsultowanie kwestii handlowych dotyczących rynku folii,raportowanie o wynikach sprzedaży do przełożonych w Polsce i Indiach,- znajomość języka angielskiego oraz hindi w stopniu zaawansowanym.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Września (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, doradztwo w zakresie kuchni azjatyckiej - obsługa klientów, przygotowywanie potraw kuchni azjatyckiej i pakistańskiej, praca fizyczna.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)