SPECJALISTA DS. KSZTAŁCENIA Poznań oferta pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSZTAŁCENIA
Wynagrodzenie: od 2 350 PLN
Zakres obowiązków: współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK, opiniuje i stwierdza zgodność rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych) a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW, przedatwienie propozycji rozwiązań w sprawch organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenie i wychowania młodzieży
Data publikacji: 2017-11-17
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współdziałanie w opracowywaniu planów rekrutacji uczestników do jednostek organizacyjnych WWK, opiniuje i stwierdza zgodność rocznych planów zadaniowych (finansowych i merytorycznych) a także arkuszy organizacyjnych, regulaminów i innej dokumentacji opracowywanej przez jednostki organizacyjne ŚHP, HP, OSiW, przedatwienie propozycji rozwiązań w sprawch organizacyjnych oraz współuczestniczenie w realizacji przedsięwzięć w zakresie kształcenie i wychowania młodzieży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 350 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSZTAŁCENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw planowania strategicznego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 2 lata
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: systematyczność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: dokładność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2: odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_3: zaangażowanie
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_4: dobra organizacja czasu pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie o kierunku pedagogika, co najmniej 2 lata doświadczenie zawodowego w pracy z młodzieżą, znajomośc struktury organizacyjnej oraz przepisów prawnych związanych z funkcjonowaniem instytucji OHP, gotowość do śledzenia zmian w obowiązaujących przepisach prawnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
28 CZERWCA 1956R. 211, 61-485 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: 28 CZERWCA 1956R.
Numer budynku pracodawcy: 211
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw planowania strategicznego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.11.2017
Data dodania oferty pracy: 15.11.2017
Oferta pracy ważna do: 26.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wystawianie ofert handlowych, obsługa komputera, potwierdzenia sprzedażowe, bieżąca obsługa klienta.
Przedsiębiorstwo AMS Sp. z.o.o. - 2016-01-04 - Jagodnik (dolnośląskie)
-wprowadzanie na rynek nowych produktów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Niepołomice (małopolskie)
Praca przy produkowaniu lekkich narzędzi ręcznych. Obsługa maszyn na hali produkcyjnej.
Grupacon Sp. z o.o. - 2016-07-05 - Gdańsk (pomorskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraków (małopolskie)
obsluga klienta
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "Samopomoc Chłopska" Wielichowo - 2017-12-22 - Wielichowo (wielkopolskie)
- obsługa firmy w obszarze kadrowo-płacowym,- wspólpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska – zgłaszanie wolnych miejsc pracy do urzędu pracy, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w lokalnych mediach oraz współuczestnictwo w procesie rekrutacji,- sporządzanie dokumentów kadrowych – zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy oraz prowadzenie teczek osobowych;- rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS;- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS;- prowadzenie ewidencji nieobecności w systemie kadrowo-płacowym, weryfikacja list obecności;- sporządzanie list płac;
TRANZ-TEL Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kobiór (śląskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
współpraca i kontakt z klientem zagranicznym
Adriana S.A. - 2017-03-03 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)
Główne zadania:• kompleksowa obsługa klientów• realizacja planów sprzedażowych• pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów• realizacja transakcji zlecanych przez klientów• zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów• prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych
EKSPERT POŚREDNICTWO I DORADZTWO FINANSOWE MARLENA KUJAWA - 2017-06-23 - Choszczno (zachodniopomorskie)
zarządzanie inwestycjami technicznymi zakładu, , koordynowanie prac miedzy działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych, sporządzanie raportów, negocjowanie kontaktów związanych z inwestycjami, zarządzanie środkami trwałymi wynikającymi z prowadzenia inwestycji technicznych, zamawianie i odbiór usług oraz materiałów związanych z inwestycjami, prowadzenie pełnej dokumentacji technicznej prowadzonych inwestycji, udział w audytach
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Namysłów (opolskie)
- obsługa klienta, - obsługa komputera, - wykonywanie wycen. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie faktur zakupu, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, naliczanie i rozliczanie opłat dla właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych, księgowanie rozliczeń mediów dla lokali, obsługa klienta, windykacja należności od właścicieli, przygotowywanie sprawozdań do US oraz GUS
ZUH Honorata Spółka z o.o. - 2017-03-10 - Lędziny (śląskie)
Poszukiwanie klientów na produkty firmy za zagranicą, prowadzenie marketingu informatycznego, sprzedaż produktów firmy
AMPS sp zo.o. - 2016-07-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzedazy internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Bochnia (małopolskie)
prace kamieniarskie
FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWA S.C.ZAKŁAD KAMIENIARSKI SŁAWOMIR BUŁKOWSKI JERZY BUŁKOWSKI - 2018-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
planowanie i zakup międzynarodowej firmie
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2016-06-21 - Oława (dolnośląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, Współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarzadem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Zamość (lubelskie)
pozyskiwanie nowych klientów, analiza rynku , prezentacja oferty produktowej itp.
KLADAKOR DAMIAN BLASZKE - 2016-02-16 - Słonawy (wielkopolskie)
- Nadzór nad zgodnością działu Group Operations z wymogami procesowymi księgi głównej oraz z wymogami procedurlanymi dotyczącymi ustawy Sarbarnesa-Oxleya; - Budowanie relacji partnerskich z działem Operations odpowiedzialnym za procesy i funkcje kontrolne oraz czynności przeprowadzone na księdze głównej; - Komunikacja, monitorowanie i eskalacja wskaźników ryzyka w danym regionie oraz - w razie potrzeby - wdrażanie działań naprawczych; - Zapewnienie, iż wszelkie zdarzenia operacyjne w ramach procesów SOX i GLAO oraz niekompletne testy czy incydenty są przejrzyste i objęte odpowiednimi wymaganiami sprawozdawczymi; - Pozostałe czynności pomocnicze.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii planów marketingowych, sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych, nawiazywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi głównie z Rosjii i Ukrainy, przygotowywanie ofert handlowych w języku polskim, ukraińskim i rosyjskim
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Twój Start Up - 2016-03-31 - Dębno (zachodniopomorskie)
składnie zamówień u dostawców i kontrola ich realizacji, prognozowanie zakupów u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie do realizacji na magazyn, fakturowanie, kontrola płatności od klientów, zaopatrywanie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne, kontrola faktur zakupowych i wprowadzanie ich do systemu płatności, współpraca z firmami spedycyjnymi, wyszukiwanie przetargów i ich przygotowywanie, analiza sprzedaży i realizacji umów, współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie i przekazywanie dokumentów, dbanie o poprawny przepływ korespondencji firmowej
Biochem Polska Sp. z o. o. - 2016-09-06 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedażowych, aktywna sprzedaż. Przygotowywanie ofert dla klientów. Sporządzanie raportów z prowadzonych działań.
Poczta Polska S. A. - 2016-07-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Specjalista ds. rozliczeń odpowiadać będzie za sporządzanie dokumentów rozliczeniowych (wnioski o płatność, o uruchomienie środków, wszelkie harmonogramy finansowe i płatności) zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020, a także innymi dokumentami powiązanymi z realizowanym projektem. Wprowadzanie zapisów do elektronicznego systemu księgowości Opery oraz dokonywanie przelewów finansowych nie będzie objęte zakresem obowiązków służbowych. W zakresie obsługi finansowej będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P. Specjalista do spraw rozliczeń będzie zobowiązany w szczególności do ścisłej współpracy z specjalistą ds. rozliczeń inwestycyjnych Opery Nova, główną księgową Opery Nova oraz specjalistą ds. rozliczeń projektu.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
BLUE SKY GENERAL TRADING - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-06-22 - Gdańsk (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Zabrze (śląskie)
dokonywanie wstępnych selekcji zapytań handlowych, telemarketing, obsługa programu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Cieszyn (śląskie)
specjalista ds. IT
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Świdnica (lubuskie)