SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH Stara Iwiczna oferta pracy Biochem Polska Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: składnie zamówień u dostawców i kontrola ich realizacji, prognozowanie zakupów u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie do realizacji na magazyn, fakturowanie, kontrola płatności od klientów, zaopatrywanie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne, kontrola faktur zakupowych i wprowadzanie ich do systemu płatności, współpraca z firmami spedycyjnymi, wyszukiwanie przetargów i ich przygotowywanie, analiza sprzedaży i realizacji umów, współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie i przekazywanie dokumentów, dbanie o poprawny przepływ korespondencji firmowej
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Stara Iwiczna (mazowieckie)
Pracodawca: Biochem Polska Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa 23, 05-500 Stara Iwiczna, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
składnie zamówień u dostawców i kontrola ich realizacji, prognozowanie zakupów u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie do realizacji na magazyn, fakturowanie, kontrola płatności od klientów, zaopatrywanie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne, kontrola faktur zakupowych i wprowadzanie ich do systemu płatności, współpraca z firmami spedycyjnymi, wyszukiwanie przetargów i ich przygotowywanie, analiza sprzedaży i realizacji umów, współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie i przekazywanie dokumentów, dbanie o poprawny przepływ korespondencji firmowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stara Iwiczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lesznowola
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera - pakiet programów office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : bardzo dobra organizacja i zarządzanie czasem pracy, umiejętność prowadzenia kilku spraw równocześnie, umiejętność pracy pod presją czasu[Umiejętność 1] : znajomość programu magazynowego, preferowny Wf-Mag
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Biochem Polska Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Nowa 23, 05-500 Stara Iwiczna, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Cv przesyłać e-mailem na adres: rgrzegrzolka (at) biochempolska.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Lesznowola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stara Iwiczna
Ulica pracodawcy: Nowa
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 21.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowca w transporcie międzynarodowym
P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń - 2018-07-12 - Żodyń (wielkopolskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami z całego świata, kontakt pisemny i telefoniczny z klientem, raportowanie z bieżacej działalności i efektywności działań, kompleksowa obsługa klienta w zakresie całego procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem bułgarskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka bułgarskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Parkoszowice (małopolskie)
organizowanie transportu drogowego,pozyskiwanie przewoźników
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW BANKU.
Warszawski Bank Spółdzielczy - 2018-03-15 - Stare Babice (mazowieckie)
sprzedaż podzespołów maszyn i urządzeń przemysłowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z potencjalnymi Klientami, negocjacja lepszych warunków współpracy z kontrahentami
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bytom (śląskie)
Naliczanie płac, sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy kierowców, prowadzenie kartotek urlopowych, bieżąca kontrola terminów dokumentów kadrowych, sporządzanie deklaracji do PFRON.
VDF Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Nysa (opolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów, praca na terenie województwa sląskiego, terytorium RP i UE
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2017-08-03 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
kompletowanie i rospatrywanie reklamacji,współpraca z działem handlowym.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wojkowice (śląskie)
prace ciesielskie pow. 3 m.
Biuro Rachunkowe Doradztwo Podatkowe i Marketing LIDER - 2017-01-12 - Zielona Góra (lubuskie)
przygotowywanie dokumnetacji do umów, drukowanie, skanowanie, składanie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kościan (wielkopolskie)
praca w dziale administracji i zaopatrzenia
ORKIESTRA KAMERALNA POLSKIEGO RADIA AMADEUS - 2016-11-10 - Poznań (wielkopolskie)
•tworzenie i wdrażanie strategii wizerunkowej marki•projektowanie i przygotowywanie materiałów reklamowych,•tworzenie planów marketingowych i ich realizacja•wsparcie bieżących działań marketingowych•aktywizacja rynku poprzez kreowanie pozytywnego PR•usprawnianie i realizacja procesów sprzedażowych,•kontakt z klientami
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-05 - Ćmielów (świętokrzyskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-06-01 - Katowice (śląskie)
utrzymywanie odpowiednich stanów magazynowych,przeprowadzanie akcji ofertowych i analiz porównawczych,negocjowanie warunków kontraktów z dostawcami
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-09-12 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
testowanie nowych produktów, wykonywanie stylizacji, wykonywanie pokazów/szkoleń produktowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie administracji biurowej, kontakt z klientem i pracownikami
"SARENS POLSKA" Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Sosnowiec (śląskie)
Wykonywanie projektowanie i edycja schematów badanie i okreslanie nowych komponentów i analiza dokumnetacji od klienta
"BITRON POLAND" Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Sosnowiec (śląskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku francuskim i angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie terapii uzależnień.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Z-ad Opiek.-Leczniczy - 2016-04-28 - Gorzyce (śląskie)
Zakup surowców (ziarno) z krajów wschodnich (Rosji, Kazachstanu, Ukrainy, Mołdawii). Współpraca z innymi działami w firmie.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-01-20 - Osina Mała (łódzkie)
- planowanie, organizacja i kontrola procesów logistycznych w firmie,- tworzenie i realizacja zamówień surowców i opakowań,- kontrola stanów materiałów,- prowadzenie ewidencji magazynowej,- utrzymanie dobrych relacji z dostawcami i klientami,- współpraca z innymi działami firmy; okres próbny 3 m-ce; godz. pracy 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "TRIO-SKORPION" SPÓŁKA CYWILNA ANDRZEJ MIELEWCZYK, ELŻBIETA MIELEWCZYK - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
wyszukiwanie informacji o konkursach w ramach funduszy europejskich, pomoc w sporządzaniu wniosków, biznesplanów, załączników do dokumentacji aplikacyjnej, rozmowa z klientem, pomoc przy realizacji projektów, sporządzanie pism urzędowych, współpraca z urzędami, analiza przepisów prawa i dostosowanie do nich zapisów zawartych w dokumentacji konkursowej
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Stary Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów/pacjentów, po przeszkoleniu - wykonywanie badań słuchu
"AUDIOFON"Sp. zo.o. Sp. K - 2018-05-02 - Kłobuck (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie , preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku hotelarskiego w UE i Europie Wschodniej, doświadczenie zawodowe: min. 5 lat w branży hotelerskiej, znajomość j. angielskiego, rosyjskiego, ukraińskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: obsługa procesów logistycznych w organizacji, koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji, współpraca z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, podejmowanie decyzji mających wpływ na procesy logistyczne, kreowanie nowych i optymalizowanie istniejących rozwiązań w obszarze logistyki;współpraca z podmiotami z UE, Europy Wschodniej. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Lublin (lubelskie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)