SPECJALISTA D/S KSIĘGOWYCH Lędziny oferta pracy ZUH Honorata Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA D/S KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 035 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie faktur zakupu, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, naliczanie i rozliczanie opłat dla właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych, księgowanie rozliczeń mediów dla lokali, obsługa klienta, windykacja należności od właścicieli, przygotowywanie sprawozdań do US oraz GUS
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Lędziny (śląskie)
Pracodawca: ZUH Honorata Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-143 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie faktur zakupu, księgowanie wyciągów bankowych, wystawianie faktur, naliczanie i rozliczanie opłat dla właścicieli lokali mieszkalnych oraz użytkowych, księgowanie rozliczeń mediów dla lokali, obsługa klienta, windykacja należności od właścicieli, przygotowywanie sprawozdań do US oraz GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 035 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lędziny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lędziny
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 035 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie ekonomiczne, 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale księgowości lub doświadczenie w pracy w zasobach mieszkaniowych, mile widziane doświadczenie w zakresie windykacji należności, umiejętność obsługi programów księgowych, programu Microsoft Office, wiedza w zakresie windykacji należności
Nazwa pracodawcy: ZUH Honorata Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Pokoju 106, 43-143 Lędziny, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv- życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt osobisty od 7:00-13:00: Lędziny, ul. Pokoju 106
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Lędziny
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lędziny
Ulica pracodawcy: Pokoju
Numer budynku pracodawcy: 106
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja projektów rekrutacyjnych na Europę Zachodnią,głównie Niemcy i Holandia. - rekrutacja i selekcja kandydatów, - bieżącaobsługa systemu rekrutacyjnego, - wyszukiwanie nowych kanałówdotarcia do kandydatów, - współpraca z klientami Zleceniodawcami, -udział w targach pracy, wydarzeniach lokalnych i krajowych, - współpracaz naszym biurem Start2Work B.V. i partnerami biznesowymi, - stałykontakt i opieka nad kandydatami i pracownikami. Praca w godz. 8-16
TIME2WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Opole (opolskie)
tynkowanie ścian w obiektach przemysłowych. Praca w Warszawie, pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie.
F.H.U. "DOM" Krzysztof Pażucha - 2016-04-04 - Limanowa (małopolskie)
- koordynowanie działań transportu w zakresie realizacji dostaw do Klientów krajowych i zagranicznych,- zabezpieczenie niezbędnej ilości środków transportu do realizacji,- przygotowanie dokumentacji, w tym: odbiór od spedytorów poprawnie wypełnionych dokumentów, opisanie faktur, czuwanie nad ich zgosnością ze zleceniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji,- wprowadzenie właściwych danych do systemów komputerowych,- współpraca z magazynem wyrobów gotowych, surowców i opakowań w zakresie załadunków i rozładunków.
GRUPA INCO S.A. - 2017-07-24 - Susz (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa komputera. Gromadzenie dokumentacji pracowniczej i nadzór nad teczkami osobowymi (dokumenty kadrowe, BHP, legalizujące zatrudnienie cudzoziemców). Utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikami zagranicznymi (Ukraina, Białoruś, Mołdawia) w celu przeprowadzenia procesu legalizacji ich pobytu, pomocy w aklimatyzacji w Polsce, uzyskania opinii o warunkach pracy i zakwaterowania, rozwiązywania bieżących problemów oraz informowania o celach i kierunku rozwoju firmy. Aktualizowanie i raportowanie zestawień. Realizacja zadań w trakcie delegacji w przestrzeniach biurowych lub na hali produkcyjnej.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) oraz teren całej Polski.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy w godzinach: 6:00-18:00 + soboty, niedziele, święta. Poziom wykształcenia: podstawowy. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 miesiąc. Wymagana gotowość do częstej pracy w delegacjach na zasadach określonych Kodeksem Pracy.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Katowice (śląskie)
- tworzenie bazy klientów,- przygotowanie ofert dla klienta,- wysyłanie ofert dla klientów,- podtrzymywanie kontaków z klientem,- nawiązywanie kontaktów(osobistych,telefonicznych).
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Świebodzin (lubuskie)
organizacja i koordynacja działań związanych z realizacją projektów, współpraca z innymi komórkami organziacyjnymi, dbałość o dokumnetację
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Legnica (dolnośląskie)
jw
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
Diagnoza i usuwanie usterek technicznych sprzętu, sieci komputerowych oraz oprogramowania (Windows, Linux), administrowanie serwerami, redagowanie stron internetowych biblioteki.Godziny pracy: 7.30-15.30, 12-20.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2017-06-14 - Łódź (łódzkie)
planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych w zgodzie z harmonogramem,optymalizacja planów produkcji,monitorowanie przebiegu procesu produkcyjnego; praca w godz. 7-15, 8-16; wynagrodzenie 2500 zł brutto, premia;
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2016-02-26 - Słupsk (pomorskie)
Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Rozliczanie faktur, dokumentów kierowców itp.
MSN LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Mostki (małopolskie)
obsługa klientów (telefoniczna, korespondencyjna, mailowa) czytanie korespondencji i odpowiadanie na nią wprowadzanie iprzetwarzanie danych w systemie komputerowym prace ogólneadministracyjne i biurowe inne związane ze specyfiką firmy.
Fundacja Football Academy Group - 2018-02-02 - Opole (opolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie książek obiektów, organizowanie przeglądów budynków i instalacji, nadzór nad stanem technicznym budynków i bezpieczeństwem zbiorów, sporządzaniue kosztorysów robót budowlanych, itp.Praca w wymiarze 1/2 etatu w godz. 8.00-16.00 ( 4-8 godzin dziennie ), praca w Siedlcach oraz wyjazdy do oddziałów w Kotuniu, Treblince, Dąbrowie.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
- realizowanie przydzielonych zakupów i dostaw- przewóz osób, dekoracji, materiałów i sprzetu- praca w godz. 8-16- praca głównie w Łodzi, możliwe wyjazdy na terenie Polski
TEATR WIELKI w ŁODZI - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy pod presją czasu, uprawnienia: książeczka sanitarno- epidemiologiczna, doświadczenie zawodowe: 5 lat w zarządzniu w gastronomii. Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zamówień, doskonała znajomość aktualnego menu, informowanie zaopatrzeniowca o brakach. Miejsce wykonywania pracy: Lublin
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-25 - Lublin (lubelskie)
- Udział w projektach związanych z tworzeniem nowych produktów,- Wspomaganie działań związanych z udoskonaleniami już istniejących produktów oraz projektowanie/ przeprojektowywanie produktów zgodnie z wymaganiami klientów,- Wykonywanie prototypów oraz przeprowadzanie nad nimi badań, - Opracowywanie dokumentacji technicznej dla nowych produktów lub istniejących produktów,- analiza rynku w poszukiwaniu możliwości wykorzystania istniejącego parku maszynowego.
Capek Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Skrzyszów (śląskie)
kontakt telefoniczny z klientami, sprzedaż produktu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sosnowiec (śląskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-12-01 - Katowice (śląskie)
podtrzymywanie kontaktów na serwisach społecznościowych typu Tweeter, Facebook itp., dokonywanie wpisów na serwisy w zakresie działań i produktów jakie wykonuje firma a także obsługa klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mysłowice (śląskie)
prace biurowe, organizacja imprez i sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2015-09-01 - Lubin (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Radom (mazowieckie)
do uzgodnienia
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
kompleksowa obsługa firmy w zakresie administracji personalnej oraz płac w odniesieniu do pracowników etatowych oraz osób współpracujących w ramach umów cywilno-prawnych,prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy)samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac, naliczanie zasiłków ZUS, rozliczanie umów cywilnoprawnychewidencja czasu pracy oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznychrozliczanie zajęć komorniczychdokonywanie rozliczeń i sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, US, GUS, PFRON,prowadzenie zakładowej kasy gotówkowejbieżąca obsługa spraw kadrowo płacowych pracownikówprowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi,opracowywanie raportów, sprawozdań i analiz z obszaru kadr i płac,
DEKO - BAU SP. Z O.O. - 2016-04-07 - Lubin (dolnośląskie)
kontaktowanie się z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Mszczonów (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji, Udzielanie informacji pacjentom, Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Piekary Śląskie (śląskie)
- wykonywanie prac biurowych, - układanie i upinanie dokumentów, - wysyłka korespondencji, - wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych, - wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Starogard Gdański (pomorskie)