SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Warszawa oferta pracy HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2016-06-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hery 25B/11, 01-497 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Data zakończenia pracy: 23.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zakres obowiązków: Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywne pozyskiwanie klientów, nawiązanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z klientem, współpraca z klientami, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowanie ofert, negocjowanie warunków, Wymagania: dobra dykcja, wysoka komunikatywność i kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, kreatywność i pomysłowość, umiejętność budowania współpracy, Oferujemy: szansę zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, praca przy ogólnopolskim medialnym projekcie, atrakcyjne wynagrodzenie laptop, telefon, podstawę prowizję. W tytule maila prosimy o zawarcie frazy: "CV - SDMiP" Prosimy o zawarcie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.)." Adres e-mail: b.kowalczyk (at) homezone.pl
Nazwa pracodawcy:
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Hery 25B/11, 01-497 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Hery
Numer budynku pracodawcy: 25B/11
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 24.06.2016
Oferta pracy ważna do: 22.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowanie i prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej rozliczanieczasu pracy naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych obsługa systemu kadrowo płacowego ( mile widziany INSERT) oraz Płatnik współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi sporządzaniedeklaracji i sprawozdań PIT, ZUS, PFRON, GUS przygotowanie raportów orazzestawień zobowiązań i należności przygotowanie zaświadczeń dla pracowników, paca w godz.8-16
EUROSERVICES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-28 - Niemodlin (opolskie)
planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dolumentacji kadrowo-płacowej
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Prowadzenie projektów inwestycyjnych.Koordynacja działań związanych z uzyskaniem stosownych zezwoleń, przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Kontakt tel. 41 361 97 13
EKOBOX S.A. Wiśniówka 75/gm.Masłów - 2016-02-25 - Wiśniówka (świętokrzyskie)
wg zawodu
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Zielona Góra (lubuskie)
praca przy użyciu komputera, telefonu i samochodu osobowego, analizowanie dokumentacji, odpowiedzialnośc materialna, praca za klientem
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Tczew (pomorskie)
pełna obsługa kadrowa: przygotowywanie dokumentów, prowadzenie akt osobowych, obsługa płacowa: naliczanie list płac, składanie deklaracji: ZUS, US, GUS
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Błonie (dolnośląskie)
Stawianie ścian działowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Sielec (świętokrzyskie)
układanie wiązanek kwiatowych, tworzenie wieńców pogrzebowych
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Rybnik (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa urządzeń: betoniarka, mieszarka, prace związane z murowaniem
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyny do belowania tzw. belownicy, przygotowywanie i uzbrajanie belownicy przed rozpoczęciem procesu formowania odpadów w bryły o okreslonych wymiarach i ciężarze, sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania belownicy, konserwowanie belownicy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH Tadeusz Drozdowski - 2016-01-12 - Bielawa (dolnośląskie)
przygotowywanie banerów, oklejanie samochodów, montaż reklam
Agencja Reklamy i Promocji Beata Ambroziak - 2018-03-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Praca związana z rozwojem marki, tworzeniem pozytywnego wizerunku. Rozwój firmy na rynku
BIŻUTERIA Jolanta Radziszewska - 2016-02-26 - Strzyżów (podkarpackie)
PRACA NA TERENIE RPwykonywanie instalacji wod kan, CO,gazowych montaż kotłów gazowych, pompc ciepła, kolektorów słonecznych, paneli fotowoltaicznych
F.H.U. HYDRO-MET PAWEŁ BANAŚ - 2017-03-28 - Harta (podkarpackie)
Przeprowadzanie czynności sprawdzających polegających na sprawdzeniu pod względem formalnym i merytorycznym składanych przez podatników deklaracji i zeznań podatkowych, ujawnianie przestępstw i wykroczeń karnych skarbowych,prowadzenie spraw związanych z kasami rejestrującymi,wprowadzanie i zatwierdzanie danych z deklaracji, zeznań decyzji i innych dokumentów do systemu informatycznego.Praca w godz. 7-18. Więcej informacji na temat oferty pracy oraz wymaganych dokumentów na stronie BIP www.kprm.gov.pl w zakładce ogłoszenia. Dokumenty należy składać do dnia 09.02.20216 r. w Izbie Skarbowej Roosevelta 1,2, 70-525 w Szczecinie, kancelaria p. 028 z dopiskiem: referent ds. obsługi bezpośredniej - Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, nr ogłoszenia 177377
Urząd Skarbowy w Kołobrzegu - 2016-02-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-Obróbka wstępna warzyw, praca na zmywaku,-Praca dwuzmianowa w godz. 6:00-14:00; 14:00-22:00,-Do wynagrodzenia zasadniczego premia,-Na rozmowę należy umówić się telefonicznie tel. 58-531-54-52 lub 696-161-063.
BAR DWORCOWY S.C. K. CHYŁA, P. CHYŁA - 2018-01-26 - Tczew (pomorskie)
Współpraca z klientami z Ukrainy i Niemiec.
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie faktur zakupowych do systemu, generowanie cen towarów, generowanie dokumentów materiałowych, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów. GEIŁAD PRACY W PUP DO NOWO POWSTAŁEGMARKETU BUDOWLANEGO
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Łask (łódzkie)
tłumaczenie opisów towarów z j. polskiego na czeski i słowacki, wystawianie aukcji na portalu aukro.cz, wysyłka towarów do Czech i Słowacji, kontakt telefoniczny z klientami czeskimi i słowackimi
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Brzesko (małopolskie)
Prowadzenie analiz wydajności, wdrażanie systemów motywacji, rozwoju ścieżki kariery, prowadzenie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2018-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH (OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE, EWIDENCJA I ROZPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE). ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI, NADZÓR NA PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM REKLAMACJI. MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKĄ MODY I WZORNICTWA, OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI. Wynagrodzenie 2500.00 zł brutto, 2200,00 podstawa + 300,00 premia; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-04-25 - Słupsk (pomorskie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie zadań inwestycyjnych i remontowych do realizacji, szacowanie kosztów, sporządzanie opłacalności przeprowadzania inwestycji i remontów obiektów budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w informatorze w sprawie realizacji inwestycji i remontów budowlanych w PGL LP, sporządzanie opinii dotyczącej kwalifikowania robót do inwestycji i remontów, sporządzanie planów finansowo-gospodarczych w zakresie dotyczącym utrzymania infrastruktury nadleśnictwa, remontów, nakładów na środki trwałe (inwestycje), zlecanie prac remontowych, konserwacyjnych i nadzór nad ich realizacją, prowadzenie spraw technicznego związanych z utrzymaniem i remontami budynków, budowli, dróg (przeglądy i ocena stanu), prowadzenie spraw związanych z przeglądami obiektów budowlanych, prowadzenie książek obiektów okresowymi budynków oraz przygotowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do wpisów w książki, wystawianie dokumentów PZ, RW, MM, ZW i WZ, prowadzenie centralnego rejestru umów, prowadzenie dokumentacji sprawozdawczej.
Nadleśnictwo Bydgoszcz - 2018-05-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej obsługi kadrowo- płacowej, przygotowywanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, sporządzanie i rozliczanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i innych, przygotowywanie niezbędnych zaświadczeń, raportów i zestawień, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie dokumentów emerytalnych. Praca w godzinach 8-16 lub 9-17 (do uzgodnienia).
HUMAN PRO LOGISTICS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-10 - Wyszków (mazowieckie)
pozyskiwanie klienta i obsługa posprzedażowa
STREFA Barbara Kwiatkowska - 2016-06-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów, branża ppoż
FG SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-28 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie rozmów handlowych, marketing i sprzedaż produktów Damix. Proszę o wysyłanie cv na adres e-mail:dyrektor (at) damix.pl lub marta_r (at) damix.pl lub kontakt telefoniczny 600 430 004 z P. Martą Rumińską - specjalistą ds. handlu.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, dbanie o ekspozycję towaru. Praca w godz. 7-15, 10-18 oraz w soboty 8-18 w Kołobrzegu.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)