SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Zielona Góra oferta pracy Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wg zawodu
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg zawodu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie ekonomiczne, doświadczenie zawodowe 2-3 lata, znajomość pakietu office EXCEL i programów księgowych, uprawnienia i umiejętności zgodne z wymogami w zawodzie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 99, miesiące: 11
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Botaniczna 75, 65-392 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Botaniczna
Numer budynku pracodawcy: 75
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż produktów firmy zajmującej się produkcją maszyn i urządzeń rolniczych
P.P.H.U. INTER-TECH Piotr Jankowski - 2015-12-12 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych.
"LEMAR" E.Czyża, P.Bieleń sp. jawna - 2017-02-17 - Grajewo (podlaskie)
Realizacja zakupów na rynku krajowym i zagranicznym, prowadzenie polityki cenowej na nabywane towary.
MAWI s.j - Marek Piszczek, Wiesław Dziedzic - 2017-08-04 - Rzezawa (małopolskie)
nawiązanie nowych kontaktów, zdobywanie przepisów na wypieki tradycyjne, utrzymanie kntaktówz dotychczasowymi klientami
Piekarnia "SZÓSTKA" S.C. Grażyna Hurka, Krzysztof Hurka - 2017-02-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kontrola warunków bhp w środowisku pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, planowanie i nadzorowanie badań i pomiarów czynników szkodliwych w środowisku pracy
Holding Zremb Gorzów S.A Oddział "Metpol-Barlinek" - 2016-07-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów, branża: ochrona osób i mienia
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
realizacja zadań słuzby BHP wynikjących z Rozporządzenia Rady Ministrów z 02.09.1997 w sprawie służby bezpieczenia i higieny pracy
Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im.Józefa Strusia z Zakładem Opiekuńczo-Leczniczym SPZOZ - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
- obsł. mediów społecznościowych,- pisanie artykułów,- współpraca z mediami,- udział w promocji firmy.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łódź (łódzkie)
Dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów księgowych (dot. zakupów materiałów i usług oraz środków trwałych) do systemu Symfonia FK, bieżące monitorowanie i rozliczanie kontrahentów w zakresie kompensat, przygotowywanie płatności, monitorowanie rozrachunków z tytułu wadium, kaucji oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów, bieżąca weryfikacji obrotów i sald wybranych kont analitycznych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia i naliczanie amortyzacji, aktywna współpraca ze wszystkimi działami w instytucji.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2018-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Wprowadzanie do systemu kart akordowych pracowników.
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracodawcami, pozyskiwanie nowych zleceń, umieszczanie ofert na portalach branżowych, budżetowanie akcji marketingowych zgodnie z wytycznymi, współpraca z grafikami, prowadzenie sprzedaży i rozliczanie działań na programie WF-MAG.
Paweł Śledź Design Consulting - 2016-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji filtrów ceramicznych do katalizatorów; udoskonalanie procesu technologicznego, analiza wpływu innowacji na wydajność produkcji, optymalizacja procesu pod kątem kosztów, sporządzanie raportów dla japońskich przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
INSTALBUD-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie zbrojenia zg z dokumentacją projektową oraz montaż zbrojenia prefabrykowanego dla konstrukcji żelbetowych oraz betonowania elementów konstrukcyjnych; mile widziana umiejętność wykonywania warst izolacyjnych przeciwwilgociowych i przeciwwodnych.Miejsce wykonywania pracy: budowy realizowane na terenie woj. lubelskiego i mazowieckiego
POLEKSBUD TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA ROZWIJANIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BHP, UTRZYMYWANIE WŁAŚCIWYCH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI I POZYSKIWANIE NOWYCH. KLIENTEM DOCELOWYM SĄ FIRMY I INSTYTUCJE DLATEGO KONIECZNE JEST DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTEM BIZNESOWYM, ZNAJOMOŚĆ BRANŻY BHP ORAZ WYSOKA MOTYWACJA I UPÓR W DĄŻENIU DO CELU.OFERUJEMY ATRAKCYJNY SYSTEM MOTYWACYJNY ORAZ NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY (SAMOCHÓD, LAPTOP, TELEFON).
Dalimex sp. z o.o. - 2017-01-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa maszyn, należyta dbałość o powierzony sprzęt, aktywny udział w realizacji zamówień i zbytu towaru (kontakt z klientem w językach obcych). Praca na pół etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-13.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Raszyn (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zapoznanie sie z przepisami i regulaminami, wyszukiwanie ofert transportu,zamawianie odpowiednich transportów przygotowywanie sokumentacji przewozowych (CMR) celnych, zapoznanie się z asortymentem firmy, parametrami maszyn i ich właściwościami, negocjowanie ofert i warunków, analiza i planowanie transportów, współpraca ze wszystkimi działami w firmie, pomoc w przygotowywaniu raportów i analiz związanychz procesem logistycznym.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rumia (pomorskie)
•przygotowywanie niezbędnych materiałów do produkcji, •nadzorowanie pracy i obsługa wtryskarki •odbieranie wyprodukowanych detali z maszyn, •kontrola jakości, sprawdzanie detalu pod względem jakościowym•gratowanie detalu, usuwanie ostrych pozostałości materiału z krawędzi detalu, •sortowanie i składowanie w opakowania zbiorcze wyprodukowanych detali•utrzymanie porządku i czystości na swoim stanowisku pracy,
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego (wymagana biegła obsługa komputera, w szczególności dot. obsługi sklepu internetowego)
"MAX" Spółka Jawna B.M. Kowalewscy i A. Omilian - 2017-08-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac; rozliczanie czasu pracy; sporządzanie raportów, deklaracji PIT, GUS; obsługa systemu płacowego ERP OPTIMA; wystawianie zaświadczeń.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Końskie (świętokrzyskie)
-realizacja ustawy o pomocy socjalnej, świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,-prace administracyjne,-obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Niepołomice (małopolskie)
analiza rynku,kontakt z klientem,negocjacje handlowe,delegacje zagraniczne
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie i weryfikacja cen materiałów oraz ich aktualizacja w systemie Monitor, pozyskiwanie ofert cenowych od dostawców, sporządzanie zapytań i analiza otrzymanych ofert, negocjacje nalepszych warunków zakupu materiałów, podejmowanie decyzji o wyborze głównego dostawcy na podstawie cen, jakości dostaw oraz strategii, pozyskiwanie nowych dostawców oraz utrzymanie dobrych kontaktów z obecnymi dostawcami, ustalanie parametrów w systemie Monitor, podejmowanie inicjatyw mających na celu optymalizację kosztów zakupów .
Rimaster Poland Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane,opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego,przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę) , przy wyższym 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257),znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
współpraca z zespołem handlowym, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Czarne Dolne (pomorskie)
czyszczenie wnętrza pojazdów wrza z praniem tapicerki, mycie zewnętrzne pojazdów, korekta lakieru poprzez polerowanie, nakładanie warstw ochronnych (kwarcowa i ceramiczna, woskowanie pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Jaworzno (śląskie)