SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY BETONU Rzeszów oferta pracy INSTALBUD-RZESZÓW Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY BETONU
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
Data publikacji: 2016-03-07
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: INSTALBUD-RZESZÓW Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:BOYA-ŻELEŃSKIEGO 6A, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów betoniarni na podległym terenieAktywne pozyskiwanie nowych klientówPrzygotowywanie ofert handlowych, zbieranie zamówień, systematyczna obsługa klientów w zakresie sprzedaży betonuPoszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowychRealizacja planu sprzedażyDoradztwo techniczneDbanie o wizerunek firmy Kontrola należności
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY BETONU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 5] : MIN. 3-LETNIE DOŚWIADCZENIE W BRANŻY BUDOWLANEJ[Umiejętność 4] : PRAWO JAZDY KAT. B[Umiejętność 3] : Doświadczenie w handlu[Umiejętność 2] : Min. średnie wykształcenie na kierunku budowlanym[Umiejętność 1] : Min. 3-letnie doświadczenie w branży budowlanej[Inne] : Samodzielność w działaniu, orientacja na cel, odpowiedzialnośćDyspozycyjnośćWysoka komunikatywność i kultura osobista
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: INSTALBUD-RZESZÓW Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
BOYA-ŻELEŃSKIEGO 6A, 35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: BOYA-ŻELEŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 6A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.03.2016
Oferta pracy ważna do: 14.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Telefoniczna obsługa klienta zarówno na linii prychodzącej i wychodzącej. Telefoniczna sprzedaż produktów sieci Orange, Fortum.
Contact Center One sp. z o.o. - 2017-08-14 - Częstochowa (śląskie)
- wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych;- układanie i upinanie dokumentów;- prace archiwizacyjne;- wykonywanie zadań zleconch przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Starogard Gdański (pomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
SIRIO-POL-spółka z.o.o. - 2018-02-21 - Besko (podkarpackie)
1. Gwarancje finansowe (wadialne, należytego wykonania, UWiU), sporządzanie wniosków o gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, weryfikacja projektów gwarancji, uzyskanie zatwierdzenia w zakresie projektu gwarancji wychodzące, prowadzenie rejestru gwarancji (aktywne i wygasłe), Moduł iCRM, rekomendacja najlepszej oferty, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie gwarancji.2. Weksle własne i obce: prowadzenie rejestru weksli własnych i obcych - Moduł iCRM, monitoring weksli własnych w zakresie wygaśnięcia zobowiązania i uzyskanie zwrotu weksli, nadzór nad procedurą komisyjnego zniszczenia papierów wartościowych, których termin ważności upłynął.3. Ubezpieczenia: monitoring umów ubezpieczeniowych i zapewnienie ciągłości ochrony ubezpieczeniowej, zgromadzenie, analiza i rekomendacja ofert ubezpieczeniowych, analiza kontraktów pod kątem spełniania wymagań w zakresie ubezpieczeń, rejestr aktywnych umów ubezpieczeniowych.- Wynagrodzenie: od 2500 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: dobra organizacja pracy, dynamika i zdecydowanie w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: monika.mazur (at) energomontaz-zachod.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Katowice (śląskie)
Obsługa urządzeń pakujących.Obsługa szczotkarek, wtryskarek, maszyn do produkcji mopów sznurkowych.Pakowanie ręczne.Praca w dni wolne
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Łódź (łódzkie)
ZAKUP SUROWCA, KONTROLA JAKOŚCI, SPRZEDAŻ KRAJOWA
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Karolin (mazowieckie)
•Podnoszenie jakości usług, wynajdywanie rozbieżności faktur w celu ich rozwiazywania•Koordynacja zakupów z wewnętrznym Klientem•Rozwiązanie nietechnicznych zadań klientów wewnętrznych•Monitorowanie i odpowiadanie na maile, zapytania na portalu internetowym, poczcie głosowej i faksach•Dbanie o to, aby wszystkie pytania / wnioski / zobowiązania klienta zostały zrealizowane lub rozwiązane zgodnie z oczekiwaniami klienta.•Sprawdzanie i analizowanie dokładności, kompletności odpowiedniego zapotrzebowania na zamówienia •Tworzenie zleceń kupna (w systemie PO) w umowach o usługi przy wykorzystaniu programu SAP •Kontrola wszystkich zamówień i zapytań o zamówienia.•Kontrola wszystkich oszczędności, takich jak: kredyty, negocjowane rabaty, obniżone lub wyeliminowane koszty podróży i
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie i realizowanie planów marketingowych, obsługa klienta indywidualnwgo i hurtowego, sporządzanie faktur, paragonów, W-Z,
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Chorzów (śląskie)
wspieranie sprzedaży, kontakty z zagranicznymi kontrahentami, udział w projektach marketingowych, prace biurowe
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych. Obsługa kontrahentów z rynku wschodniego i skandynawskiego.
ECOPARTNER Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie danych do wycen na podstawie dokumntacji technicznej, rozsyłanie, prowadzenie korespondencji mailowej, sporządzanie ofert, analiza.
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Cieszyn (śląskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, rejestracja i kontrola terminowej realizacji. Koordynowanie przepływu materiałów. Organizacja wysyłek i transportów. Współpraca z firmami spedycyjnymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy. Optymalizacja kosztów działalności. Aktualizacja, archiwizacja i nadzór nad dokumentacją. Udział w projektach inwestycyjnych. Analiza przebiegu działań wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami.Praca w godz.8.00-16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe - 2018-05-18 - Włynkówko (pomorskie)
przyjmowanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa komputera i wykonywanie podstawowych czynności biurowych, pomoc w dokonywaniu rozliczeń finansowych
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Gorlice (małopolskie)
poszukiwanie nowych klientówprzygotowanie ofertnegocjowanie warunków sprzedażyutrzymywanie reklam z istniejącymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
dokonywanie zakupów
BAPRO-MET SP.Z O.O. - 2016-02-23 - Błotnica (lubuskie)
Prowadzenie bieżących spraw zgodnie z wymogami przepisów Ustawy o Systemie Oświaty, Karty Nauczyciela, związanych z funkcjonowaniem szkoły, sprawna i bieżąca obsługa klientów szkoły oraz efektywne prowadzenie sekretariatu szkoły, prowadzenie ksiąg Ewidencji, prowadzenie dokumentacji szkoły związanej z procesem dydaktyczno-wychowawczym zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dyspozycjami dyrektora szkoły i władz nadrzędnych, prowadzenie rejestru działań z awansem zawodowym nauczycieli, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, terminowe wykonywanie doraźnie zleconych przez Dyrektora zadań wynikających z potrzeby zapewnienia prawidłowego funkcjonowania szkoły,współpraca z główną księgową w zakresie spraw finansowych jednostki, ewidencja pism przychodzących i wychodzących, archiwizacja dokumentacji szkolnej związanej z procesem dydaktyczno-wychowawczym zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie archiwum szkolnego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej uczniów, wykonywanie bieżących spraw kancelaryjnych i biurowych, wprowadzanie danych do SIO, OKE -HERMES, obsługa progamu Gdańska Platforma Edukacyjna, koordynacja wydarzeń na terenie szkoły,obsługiwanie strony internetowej szkoły, prowadzenie spraw obrony cywilnej w szkole, prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie i rozliczanie kosztorysów, prowadzenie książki obiektu budowlanego, przygotowanie dokumentacji technicznej dot. remontów i modernizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadzenie okresowych przeglądów technicznych zasobów, organizowanie naboru wykonawstwa robót ( przetargów ), przekazywanie placów budowy, negocjacje przedumowne, sporządzanie projektów umów,prowadzenie nadzoru technicznego ( inwestorskiego) nad wykonywaniem robót remontowych i inwestycyjnych, dokonywanie odbioru robót i termomodernizacji
Spółdzielnia Mieszkaniowa "AGAT" w Złotoryi - 2018-06-07 - Złotoryja (dolnośląskie)
obsługa kontrahentów zagranicznych, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Kopaniny (świętokrzyskie)
praca w sklepie ogólnospożywczym na pełen etat oraz na 1/2 etatu
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ RADNY Kiełpiny - 2016-10-19 - Kiełpiny (wielkopolskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (pomorskie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie zamówień, kontrola nad roślinami i ich uprawą
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Runów (mazowieckie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH, OBSŁUGA PROGRAMÓW UBEZPIECZENIOWYCH, WSPÓŁPRACA Z ZAKŁADAMI UBEZPIECZEŃ, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Konin (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji finansowej i organizacyjnej, sporządzanie planów i rozliczeń finansowych poszczegolnych zadań, opracowywanie i sporządzanie sprawozdań merytorycznych projektów zwiazanych z organizacją zadań dla osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona Góra (lubuskie)
OBSŁUGA KLIENTA -SPRZEDAŻ TOWARÓW I REALIZACJA PLANÓW -PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARÓW - ANALIZOWANIE RYNKU I OFERT
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM Sebastian DROBEK Spółka jawna. - 2018-03-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
Bardzo dobra znajomość j Angielskiego w mowie i piśmie Bardzo dobra znajomość obsługi KomputeraPrawo jazdy kat B Terminowośćsolidność
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa zamówień internetowych, - dodawanie i zarządzanie produktami w sklepie internetowym, - obsługa sprzedaży na serwisie aukcyjnym Allegro, - wykonywanie zdjęć na potrzeby sklepu internetowego (packshoty)
WITEKS - CENTRUM WITEK SP. Z O.O. - 2017-04-12 - Modlniczka (małopolskie)