SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Malbork oferta pracy KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Malbork (pomorskie)
Pracodawca: KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Malbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej. Preferowane wykształcenie wyższe: ekonomiczne, administracyjne, prawnicze, profilowane szkoły średnie, studia podyplomowe o kierunku kadry i płace. Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2 letnie ). Biegła znajomość obsługi komputera (w szczególności MS Excel), samodzielność, dobra organizacja czasu pracy, dokładność, sumienność, komunikatywność,kultura osobista, nastawienie na zaspokojenie potrzeb, orzeczenie o niepełnosprawności będzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Targowa 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - kontakt 556479055
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: malborski
Gmina pracodawcy: Malbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Malbork
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 14.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych z klientami z Europy Wschodniej (Rosja, Białoruś, Kazachstan). Przygotowanie ofert w języku rosyjskim, białoruskim. Organizacja spotkań biznesowych. Praca w delegacji.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Białystok (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur VAT, organizacja transportu krajowego o międzynarodowego, wystawianie dokumentów dotyczących sprzedaży krajowej i zagranicznej, współpraca z pozostałymi działami firmy (zakupy, sprzedaż, magazyn), prowadzenie negocjacji cenowych; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe; KONTAKT: bzwirek (at) hygienika.pl
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-20 - Lubliniec (śląskie)
Sprzedaż części zamiennych. Wystawianie faktur. Praca na terenie zakładu. Praca na okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia, praca na jedną zmiany w godzinach 7-15. Wynagrodzenie 2 500 zł/miesięcznie+premia.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-07-26 - Andrychów (małopolskie)
Prowadzenie notatnika doświadczalnego, przeprowadzanie obserwacji i oceny skuteczności działania środka ochrony roślin, kompletowanie danych źródłowych i wprowadzanie ich do arkusza kalkulacyjnego, przekazywanie danych źródłowych oraz wyników Kierownikowi badań.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gać (dolnośląskie)
Współtworzenie strategii sprzedaży danej kategorii produktów w kanale e-commerce, monitorowanie oraz analizowanie rynku klienta pod katem szans i zagrożeń, reagowanie na dynamicznie zmieniające się trendy, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie odpowiednich działań e-marketingowych, aktywne uczestnictwo we wprowadzaniu nowych produktów na rynek, tworzeniu oferty i promowaniu jej w internecie, współpraca z partnerami z innych działów firmy.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2015-11-23 - Kielce (świętokrzyskie)
realizacja celów sprzedażowych, obsługa klientów ora przygotowanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, obszarów sprzedaży, udział w międzynarodowych targach i wystawach
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Realizacja zadań związanych z finansowaniem usług i instrumentów rynku pracy, obsługa elektronicznego systemu Syriusz, weryfikacja wniosków i dowodów księgowych, przygotowywanie okresowych sprawozdań oraz analiz. Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu. Dokumenty należy składać do dnia 21.11.2016 r. do godz. 15.30 z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista do spraw Programów - stażysta" w zamkniętej kopercie w sekretariacie - II piętro. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/14351277?version=1.0
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-11-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Opis stanowiska pracy:•realizacja procesu zakupów;•współpraca z aktualnymi i nowymi dostawcami;•prowadzenie korespondencji handlowej oraz negocjacji z dostawcą; •przygotowywanie zapytań ofertowych;
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-20 - Racibórz (śląskie)
- wykonywanie połączeń telefonicznych w celu przedstawienia oferty i umówienia spotkań z klientami- wsparcie i ścisła współpraca z Regionalnymi Przedstawicielami Handlowymi- praca na wewnętrznym systemie CRM- raportowanie swoich działań i postępów w pracy- wykonywanie innych bieżących zleceń Kierownika
Cartrack Polska Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Katowice (śląskie)
Montaż, serwis klimatyzacji i wentylacji
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognozowanie kierunków ich rozwoju z naciskiem na prognozowanie kierunku rozwoju aplikacji CrazyCallpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
projetowanie oraz wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie HR, wspieranie kadry kierowniczej w osiąganiu celów biznesowych, prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska róznego szczebla, wdrożenia i adaptację nowozatrudnionych pracowników, prowadzenie działąń związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy, rozwiązywanie problemów pracowniczych, zarządzanie relacjami pracowniczymi oraz kreowanie dobrej atmosfery w firmie
Vivenge sp. z o.o. - 2017-04-23 - Gręzówka (lubelskie)
- badanie rynku i pozyskiwanie nowych klientów, w szczególności wykonywanie analiz techniczno-ekonomicznych inwestycji rozwojowych, - prowadzenie całokształtu spraw związanych z zawarciem umów o przyłączenie, - opracowywanie planu inwestycyjnego spółki w zakresie inwestycji rozwojowych.
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Praca w biurze lub poza nim (sporadycznie). Promowanie szkoły, pozyskiwanie słuchaczy.Praca w dniach pon.-pt w godzinach 9:00-17:00.Wysokość wynagrodzenia 2500,00 do negocjacji
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-26 - Pruszków (mazowieckie)
- prowadzenie projektów tworzenia wyrobu - zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta,- obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznychoraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,- kreowanie potrzeb budowanie trwałych relacji z klientami,- komplekssowe sporządzanie ofert,- aktywna współpraca z wszystkimi działami firmy, w tym z konstruktorami i technologami,- kształtowanie pozytwynego wizerunku firmy,- aktywna promocja działań i produktów firmy,- działania marketingowe, uczestnictwo i organizacja targów.
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2018-11-06 - Krosno (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem oraz prace magazynowe
PPHB "BUD-METAL" S.C. A. i T. Kazek - 2016-03-29 - Klucze (małopolskie)
sprawowanie pieczy nad uchodźcami, nawiązywanie kontaktów z uchodźcami z Ukrainy, pomoc w adaptacji i integracji uchodźców na terenie RP
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Bezwola (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe- inżynier budownictwa, mile widziane uprawnienia budowlane, minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków: nadzór nad eksploatacją i wykonastwem płaszczyzn lotniskowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2016-01-12 - Lublin (lubelskie)
Nawiązywanie oraz podtrzymywanie kontaktów z klientami krajowymi oraz zagranicznymi, uczestnictwi w targach, spotkania handlowe,przygotowanie ofert, składanie i przyjmowanie zamówień u prducentów i odbiorców z zagranicy oraz kraju
PONAR Lubań sp. z o. o. - 2017-02-08 - Lubań (dolnośląskie)
-prowadzenie obsługi księgowej szpitala-realizacja zapłat w systemie elektronicznym-sporządzanie sprawozdań-konstruowanie wskaźników i mierników oceny sytuacji finansowej-operatywny controling finansowy-ewidencja dokumentów finansowo-księgowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2017-04-26 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Call Center; przygotowywanie ofert sprzedaży; sprzedaż detaliczna i hurtowa
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Żary (lubuskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w języku francuskim:analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych,odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytań dotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowewsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysokąjakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem
PERKINELMER SHARED SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-16 - Kraków (małopolskie)
zamawianie towarów do sprzedaży; analizowanie cen i warunków dostaw; wybór dostawców ; zbieranie informacji o zaopatrzeniu i zapasach; reklamowanie i sprzedaż towarów; rozliczanie raportów kasowych dobowych; reklamowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Chojna (zachodniopomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firmy, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Koordynowanie sprawnego obiegu dokumentów, korespondencji i informacji; obsługa strony internetowej; obsługa Klienta zgodnie ze standardami; weryfikowanie oraz uzupełnianie bazy klientów; kontakt telefoniczny z nowymi oraz potencjalnymi klientami celem sprzedaż produktów i usług; ogólne wparcie administracyjne działu handlowego; dbanie o wizerunek firmy; samodzielność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie, dokładność; wysoka kultura osobista;
ANABEL ARTO POLSKA - 2016-09-28 - Łódź (łódzkie)