SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Białystok oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych z klientami z Europy Wschodniej (Rosja, Białoruś, Kazachstan). Przygotowanie ofert w języku rosyjskim, białoruskim. Organizacja spotkań biznesowych. Praca w delegacji.
Data publikacji: 2018-09-13
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych z klientami z Europy Wschodniej (Rosja, Białoruś, Kazachstan). Przygotowanie ofert w języku rosyjskim, białoruskim. Organizacja spotkań biznesowych. Praca w delegacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: plus premie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
białoruski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Pogodna 63/1, 15-365 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Pogodna
Numer budynku pracodawcy: 63/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.09.2018
Oferta pracy ważna do: 13.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola i nadzór nad bezpieczeństwem w firmie, kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, formułowanie oraz wdrażanie nowych, innowacyjnych zmian w zakresie BHP, wdrażanie regulaminów, instrukcji oraz standardów postepowań w zakresie BHP, dokonywanie okresowych analiz stanu BHP, współudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, nadzór nad ważnością badań lekarskich zatrudnionych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Mława (mazowieckie)
Montaż, lutowanie, etykietowanie produktów.Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawca telefoniczny .Oferta znajduje się w sali: B,A
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
SAMODZIELNE PROWADZENIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PROCESY LOGISTYCZNE W FIRMIE,KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROCESÓW LOGISTYCZNYCH ZA GRANICĄ TJ. UKRAINA, WIELKA BRYTANIA, NIEMCY, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI O ODBIORCAMI ORGANIZACJI W ŁAŃCUCHU DOSTAW, OCENIANIE JAKOŚCI PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I EFEKTYWNOŚCI PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ, ZAPEWNIANIE OPTYMALNYCH I TERMONOWYCH DZIAŁAŃ WSZYSTKICH FUNKCJI LOGISTYCZNYCH W ORGANIZACJI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (INFORMATYKA, LOGISTYKA), ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, ANGIELSKIEGO, ROSYKSKIEGO, NIEMIECKIEGO; e-mail:brodowska (at) businesscontrolltd.com
LOGISTICSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Księgowy wspiera dział RTR w zewnętrznym zespole i jest odpowiedzialny za konkretne aktywności księgowe dla różnych jednostek firmy Whirlpool. Na główne obowiązki składają się przygotowywanie uzgodnień sald bankowych, uzgadnianie bilansu, wpieranie działu w raportowaniu na koniec miesiąca, księgowanie poleceń księgowań, wpieranie innych aktywności działu RTR według poleceń przełożonych. Pracownik jest odpowiedzialny za wewnętrzne kontrole działu RTR. Pracownik jest odpowiedzialny za zapewnianie sukcesu procesu RTR, jego efektywnego działania. Jest odpowiedzialny za konkretne codzienne czynności księgowe dla wielu jednostek firmy Whirlpool. Wykonuje polecenia dbając o zgodność ze standardami rachunkowości dla danych rynków. Księguje polecenia księgowań, uzgadnia salda bankowe, wyjaśnia niezgodności oraz przygotowuje uzgodnienie bilansu. Wpiera również czynności związane z raportowaniem na koniec miesiąca księgowego wg poleceń bezpośredniego przełożonego. Sprawdzanie kont pod kątem poprawności księgowań wg poleceń. Przygotowywanie dokumentacji audytowej.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
kompleksowa obsługa kadr i płacUmiejętności i uprawnienia: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanieaktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS sporządzanie rozliczeń PFRON sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie zobowiązującymi przepisami i terminami; tworzenie regulaminów organizacyjnych.
JOANNA KRAJ-PLENKIEWICZ BIURO RACHUNKOWE KANCELARIA PODATKOWA KRAJ-PLENKIEWICZ JOANNA - 2018-01-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,
kontakt przez OHP - 2017-05-31 - Gdańsk (pomorskie)
udział w prowadzeniu postępowań kontrolnych i pokontrolnych,szczegółowe informacje na stronie: www.uke.gov.pl
Urząd Komunikacji Elekronicznej Delegatura w Olsztynie - 2016-03-30 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace związane z transportem i logistyką.
FHU Bruk Bud Piotr Skoczek - 2016-10-10 - Otwock (mazowieckie)
ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH, WNIOSKI O PŁATNOŚĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia,współpraca z działem sprzedaży,kompletowanie dokumentów zakupu i sprzedaży wysyłkowych,kreowanie nowych,optymalizacja rozwiązań w obszarze logistyki
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Niepołomice (małopolskie)
•Przeprowadzanie kontroli oraz współpraca z kierownictwem firmy w celu poprawy warunków pracy,•Przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, •Prowadzenie szkoleń wstępnych,•Realizowanie zadań związanych z zapobieganiem zagrożeniom – monitorowanie oraz raportowanie zdarzeń niebezpiecznych,•Współudział w opracowywaniu wewnętrznych instrukcji oraz procedur,•Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie postępowań powypadkowych,•Realizowanie zadań związanych z systemem OHSAS 18001.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
poszukiwanie klientów zagranicznych - Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Norwegia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń.Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów.Praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż bezpośrednia, dobór asortymentu do potrzeb pacjenta, dbanie o wizerunek sklepu,
ORTOPLUS STOMIA MONIKA WARZYBOK, PAWEŁ WARZYBOK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-09-09 - Lublin (lubelskie)
kontakty, marketing, sprzedaż na Ukrainę i innych krajach postsowieckich
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Pabianice (łódzkie)
samodzielna obsługa kadrowo – płacowa pracowników,przygotowywanie list płac - naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, PFRON,przygotowywanie sprawozdań GUS,przygotowywanie oraz nadzór nad poprawnością oraz terminowością sporządzania dokumentacji kadrowej,bieżące doradztwo z zagadnień płacowych, ubezpieczeniowych, i prawa pracy,przygotowywanie raportów oraz zestawień,współpraca z klientami, instytucjami zewnętrznym oraz innymi działami firmy. Kontakt z pracodawcą: akesy (at) profus.eu
PROFUS - 2016-05-06 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż eksportowa produktów firmy, kontakty osobiste z klientami zagranicznymi, prowadzenie negocjacji handlowych, udział w promocji zagranicznej wyrobów
HIRSCH-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie klientów z Azji środkowej oraz państw WNP
ROSTAJ ROBERT PAKUŁA - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa systemów CRM, raportowanie wyników, zawieranie umów, tworzenie ofert i polis.
kontakt przez OHP - 2016-11-21 - Gliwice (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy.Rekrutacja odbywa się za pośrednictwem strony www.blueducation.pl
Blue Education Krystian Żak - 2018-07-20 - Jaworzno (śląskie)
Przyjmowanie, koordynowanie i realizacja zleceń produkcyjnych. Zapewnienie klientom pełnego wsparcia w zakresie realizacji zamówień. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem.
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Bolesław (małopolskie)
analiza możliwości pozyskania dofinansowania przez Klienta, pozykiwanie danych niezbędnych do tworzenia dokumentacji aplikacyjnej,sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną, nadzór nad poprawnością finansowo-prawną projektów, współpraca z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiedzialnym za realizację projektu, w tym z analitykiem finasowym, nawiązywanie oraz utrzywanie kontaktów z Klientem i Instytucjami wdrażającym środki unijne, stała weryfikacja terminów naborów wniosków, doświadczenie w samodzielnym opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych, bardzo dobra znajomość zasad pozyskiwania środków z funduszy unijnych, w tym dokumentów, procedur i wytycznych, bardzo dobra organizacja pracy, terminowość
Relaksacyjno-Kontemplacyjne Centrum Terapeutyczne SPeS "Pustelnia Złotego Lasu" - 2016-10-25 - Rytwiany (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych; analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce; pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF; prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się: ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja wyposażenia, ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT, karty przychodów pracowników - zwane dalej "Ewidencjami"; bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo - kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft; Obliczanie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac; prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne) oraz sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych; obliczanie oraz sporządzanie miesięcznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań
LFC Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów, obsługa klienta w zakresie branży reklamowej, prowadzenie kampanii reklamowych, sprzedaż powierzchni reklamowych gadźetów reklamowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Obsługa finansowa projektu, rozliczanie oraz sprawozdawczość finansowa
"BUSINESS SCHOOL"HANNA POLAK,MARCIN POLAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-12 - Tarnów (małopolskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-07-11 - Wędrzyn (lubuskie)
Wyszukiwanie potencjalnych dostawców. Organizowanie prawidłowego obiegu materiałów do produkcji. Kontrola gospodarki materiałowej i magazynowej.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)