SPECJALISTA DO SPRAW PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Szczecin oferta pracy LOGISTICSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PROCESÓW LOGISTYCZNYCH
Wynagrodzenie: 2 400 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: SAMODZIELNE PROWADZENIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PROCESY LOGISTYCZNE W FIRMIE,KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROCESÓW LOGISTYCZNYCH ZA GRANICĄ TJ. UKRAINA, WIELKA BRYTANIA, NIEMCY, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI O ODBIORCAMI ORGANIZACJI W ŁAŃCUCHU DOSTAW, OCENIANIE JAKOŚCI PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I EFEKTYWNOŚCI PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ, ZAPEWNIANIE OPTYMALNYCH I TERMONOWYCH DZIAŁAŃ WSZYSTKICH FUNKCJI LOGISTYCZNYCH W ORGANIZACJI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (INFORMATYKA, LOGISTYKA), ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, ANGIELSKIEGO, ROSYKSKIEGO, NIEMIECKIEGO; e-mail:brodowska (at) businesscontrolltd.com
Data publikacji: 2015-11-24
Lokalizacja: Szczecin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: LOGISTICSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KSIĘCIA BOGUSŁAWA 48/7, 70-440 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SAMODZIELNE PROWADZENIE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PROCESY LOGISTYCZNE W FIRMIE,KOORDYNOWANIE I REALIZOWANIE PROCESÓW ZAOPATRZENIA PRODUKCJI, MAGAZYNOWANIA I DYSTRYBUCJI ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROCESÓW LOGISTYCZNYCH ZA GRANICĄ TJ. UKRAINA, WIELKA BRYTANIA, NIEMCY, NADZOROWANIE I MONITOROWANIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH Z DOSTAWCAMI O ODBIORCAMI ORGANIZACJI W ŁAŃCUCHU DOSTAW, OCENIANIE JAKOŚCI PROCESÓW LOGISTYCZNYCH I EFEKTYWNOŚCI PODEJMOWANYCH DZIAŁAŃ, ZAPEWNIANIE OPTYMALNYCH I TERMONOWYCH DZIAŁAŃ WSZYSTKICH FUNKCJI LOGISTYCZNYCH W ORGANIZACJI; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (INFORMATYKA, LOGISTYKA), ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU MEBLARSKIEGO, OBSŁUGA SERWERÓW, OBSŁUGA SYSTEMU WINDOWS I LINUX, ZNAJOMOŚĆ SAP, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE PROCESÓW LOGISTYCZNYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO, ANGIELSKIEGO, ROSYKSKIEGO, NIEMIECKIEGO; e-mail:brodowska (at) businesscontrolltd.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 400 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PROCESÓW LOGISTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Szczecin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 400 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2015
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw logistyki (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA SYSTEMU SAP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ ŚRODOWISKA MS WINDOWS
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA SYSTEMU LINUX
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU MEBLARSKIEGO
Nazwa pracodawcy:
LOGISTICSERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Adres pracodawcy:
KSIĘCIA BOGUSŁAWA 48/7, 70-440 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: BRAK
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: KSIĘCIA BOGUSŁAWA
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 24.11.2015
Oferta pracy ważna do: 08.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PRACOWNIK W SUSZARNI WARZYW
KUJAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, PRZETWÓRSTWA I USŁUG ROLNICZYCH "POLSUSZ" Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Łówkowice (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaków z dotychczasowymi pratnerami biznesowymi, realizowanie planów sprzedażowych, sprzedaż produktów firmy oraz sporządzanie dokumentacji dot. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Zabrze (śląskie)
Brak danych
CKWB Beata Kącka - 2017-09-04 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Radom (mazowieckie)
Profesjonalna sprzedaż produktów, przyjmowanie, opracowywanie zamówień od klientów, przedstawiciel handlowy, nadzorowanie procesówsprzedaży, sporządzanie opfert cenowych.
PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Żagań (lubuskie)
Sprzedaż telefoniczna min. sprzętu AGD, kontakt z klientami z bazy, obsługa systemów wewnętrznych
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia w służbach ekonomicznych; znajomość rachunku kosztów, umiejętność analizy danych finansowych, doświadczenie w rozliczaniu dotacji na projekty, bardzo dobra znajomość MS Office, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, predyspozycje do objęcia stanowiska kierowniczego; zakres obowiązków: udział w opracowywaniu okresowych i wieloletnich planów sprzedaży, opracowywanie rocznego planu rzeczowo-finansowego, tworzenie planów finansowych oraz analiza ich wykonania, opracowywanie prognoz w zakresie płynności finansowej prowadzenie analiz wskaźnikowych w zakresie parametrów ekonomicznych, prowadzenie rozliczeń w zakresie wykorzystania dotacji na projekty rozwojowe, analiza i sprawozdawczość z wykonania planu sprzedaży , wyniku finansowego w ustalonych okresach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PEFRON, współpraca z urzędem pracy, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, ewidencji nieobecności, ewidencji badań lekarskich.
Biuro Rachunkowe Natalia Guzowska - 2017-07-21 - Chojnice (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad dokumentacją techniczną, zapewnienie prawidłowego funkcjonowania parku wózków widłowych i ładowarek, nadzór nad stanami walców linii lakierniczych, kontrola i tworzenie systemu nadzoru nad częściami zamiennymi; doświadczenie na podobnym stanowiisku, znajomość j.angielskiego poziom A1(komunikatywny)
KRONOSPAN OSB - 2015-11-30 - Strzelce Opolskie (opolskie)
sprzedaż ubezpieczeń,sprzedaż telefoniczna szkoleń,sprzedaż sprzętu gaśniczego,pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Zambrów (podlaskie)
obsługa kantoru, sprzadzanie kalkulacji imprez turystycznych w oparciu o systemy rezerwacyjne, pisanie artykułów, dodawanie katalogów, dbałość o wizerunek firmy w świecie internetu, obsługa portali społecznościowych w zakresie dodawania informacji z zakresu turystyki, prezentowanie ofert turystycznych, obsługa klientów internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Tworzenie baz danych (zestawień w Excelu), wewnętrznych raportów, analiza danych, praca w księgowości.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
Raportowanie do centrali na Tajwanie, kontakt z centralą firmy w celu weryfikacji poprawności transakcji bankowych, kontrola poprawności przepływu środków finansowych. Praca w godz. 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
-tworzenie oraz kontrola dokumentacji jakościowej-zlecanie analiz niezbędnych do wysyłki produktów zgodnie z wymaganiami klienta,-zlecanie do labolatoriów zewnetrznych badań produktów zgodnie z harmonogramem,-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych,-odpowiedzialność za badania przechownicze półproduktów i wyrobów gotowych,-współpraca z działem technologii, produkcji, magazynów, sprzedazy, biurem obsługi klienta- nadzór nad zgodnością produktu ze specyfikacją oraz wymaganiami jakościowymi -uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytcach oraz szkoleniach obejmujacych zakres kontroli jakości
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Żory (śląskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem, zatrudnianiem, zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń
LIBRO S PAWEŁ LIBERACKI - 2018-07-12 - Nielbark (warmińsko-mazurskie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2018-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie środków unijnychpisanie wniosków o dofinansowaniezarządzanie projektami
kontakt przez OHP - 2016-03-15 - Cieszyn (śląskie)
Tworzenie modelu architektonicznego w programie Archicad
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Żary (lubuskie)
- Praca w zespole zarządzania aplikacjami dostępnymi na platformie IBMi (iSeries/AS400); - Zapewnienie wsparcia na poziomie 2. oraz 3. linii oraz codzienne utrzymanie aktualnych aplikacji dostępnych na platformie IBM iSeries; - Udzielanie wsparcia dla użytkowników polegającego na wyjaśnianiu funkcjonalności systemu oraz udzielaniu odpowiedzi na skierowane zapytania; - Przeprowadzenie dogłębnej analizy w zakresie rozwiązywania problemów występujących w aplikacji; - Wprowadzanie zmian oraz inicjowanie ulepszeń na rzecz zwiększenia wydajności aplikacji oraz redukcji kosztów utrzymania aplikacji; - Planowanie na rzecz utrzymania aplikacji oraz podejmowanie działań usprawniających.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
- opracowywanie danych związanych z jakością dostarczanych surowców- wsparcie administracyjne w zakresie przygotowywania oraz kompletowania dokumentów- kontrola stanów magazynowych oraz dokumentacji w zakresie procesó zaku[owych ( z uwzględnieniem zasady FIFO)- kontakt z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi- przygotowanie analiz i raportów w j. koreański
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Żory (śląskie)
kontakt z klientem drogą telefoniczną i elektroniczną, obsługa wewnętrznych systemów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Usługowe "INTER SOLUTIONS" Natalia Kozłowska - 2016-03-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
konsultacje przedwdrożeniowe, analiza środowiska i potrzeb użytkownika, prowadzenie szkoleń, udział w realizacji projektów informatycznych, wsparcie procesów rozwoju oprogramowania.
ZETO-ŚWIDNICA SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Świdnica (dolnośląskie)
praca przy komputerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa największego klienta Shella działającego w Rosji, obsługa w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Zabierzów (małopolskie)
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, wystawianie faktur
GRZEGORZ KIERZKOWSKI I PIOTR STANUCH SPÓŁKA JAWNA RZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-WYTWÓRCZE "MULTIMAT" - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacji w Systemie Monitorowania Kształcenia5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych6. Archiwizacja dokumentacjiPrzewidywany okres zatrudnienia: listopad 2017 maj 2019 r.
Okręgowa Izba Pilęgniarek i Położnych w Słupsku - 2017-09-18 - Słupsk (pomorskie)