SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I LOGISTYKI Gdańsk oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,
Data publikacji: 2017-05-31
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy, - umiejętność pracy pod presją czasu,
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Młodzieżowe Centrum Kariery Gdynia
Adres pracodawcy:
ul. Śląska 51, 81-304 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: ul. Śląska
Numer budynku pracodawcy: 51
Oferta zgłoszona przez: Młodzieżowe Centrum Kariery Gdynia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 31.05.2017
Oferta pracy ważna do: 11.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie wyższe lub techniczne, kierunek: logistyka i transport. Doświadczenie minimum rok, prawo jazdy kat. B, wielozadaniowość. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
FUHB MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-12-16 - Rybnik (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres czynności:- obsługa administracyjna i logistyczna realizowanych projektów,- sporządzanie, dbanie o kompletność, poprawność i właściwe oznakowanie dokumentacji,- weryfikowanie wniosków o płatność, raportów i zestawień,- współpraca z pracownikami działu zakupów oraz finansów.Opis stanowiska:Główną funkcją osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie wspieranie kierownika projektu w codziennej realizacji projektu badawczo-rozwojowego. Zakres oczekiwanego wsparcia obejmuje obowiązki: monitoringowe, sprawozdawcze i kontrolne procesów projektowych. Celem projektu jest finansowanie rozwiązań problemów społeczno-gospodarczych zgłaszanych przez podmioty publiczne. Projekt współfinansowany jest przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś III Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.3. e-Pionier wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych (http://excento.pl/e-pionier/).
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
specjalista do spraw marketingu i handlustaż w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
w/g stanowiska
P. P. H. U. Kielecka Fabryka Mebli - 2016-09-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Analiza rozwiązań systemó ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce, projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputwrowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, zarządzanie salą, obsługa systemu POS, projekty graficzne ulotek reklamowych, praca w restauracji meksykańskiejpraca na umowę zlecenie 77 godzin w miesiącuoferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- produkcja małych części metalowych;- przygotowywanie narzędzi, i materiałów do pracy;- obsługa konwencjonalnych maszyn skrawających (odpowiednio tokarki / frezarki).
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-03 - Racibórz (śląskie)
badanie surowców i wyrobów gotowych, pobieranie próbek, prowadzenie nadzoru nad procesem wdrażania nowego wyrobu, nadzór nad reklamacjami, prowadzenie dokumentacji
Mondi Warszawa Spółka z o.o. - 2017-07-25 - Mszczonów (mazowieckie)
Analiza zasad zatrudniania na terytorium Niemiec
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-12-08 - Łódź (łódzkie)
Praca od 8-16. Przygotowywanie ofert, czytanie rysunków technicznych.Wyjazdy służbowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Śrem (wielkopolskie)
kierowanie zespołem, pozyskiwanie klientów, obsługa baz danych, umów, polepszanie wyników firmy, motywowanie pracowników do efektywniejszej pracy
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-07-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji z kontrahentami z Azji, Przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami z Azji, zawieranie umów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Bochnia (małopolskie)
tel. 77 554 50 21
Gminny Ośrodek Kultury w Gogolinie - 2016-06-17 - Gogolin (opolskie)
Nawiązywanie współpracy i pozyskiwanie nowych klientów z rynku wschodniego, negocjowanie i sprzedaż produktu
IRM Spółka z o.o. - 2017-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa infokiosków
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji analitycznej wg podatników w zakresie podatków od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz czynszów mieszkaniowych i czynszów dzierżawnych; dekretacja dokumentów dochodowych, wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych, przygotowywanie decyzji o rozłożeniu na raty, przesunięciu terminów płatności podatków lokalnych, umorzeniu odsetek, przygotowywanie postanowień o stwierdzeniu nadpłaty i o zarachowaniu wpłat Praca od pn do śr w godz. 7.00-15.00, w czw w godz. 7.00-17.00, w pt w godz. 7.00-13.00, w ramach umowy o pracę na zastępstwo na okres: 01.01.2018-31.12.2018.
Urząd Gminy Jaworze - 2017-09-22 - Jaworze (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Śrem (wielkopolskie)
wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zabrze (śląskie)
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów. Przygotowanie ofert handlowych dla klientów rosyjsko- oraz angielskojęzycnych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Przeprowadzenie badań rynkowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)
Planowanie produkcji i organizowanie procesów, obsługa programu WH OKNA do prowadzenie produkcji (po szkoleniu), kierowanie i nadzorowanie
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)
osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za: organizację i koordynację pracy biura, obsługę spotkań biznesowych, prowadzenie dokumentacji korporacyjnej, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentacji i przepływu informacji
ZETKAMA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-30 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych
Imperial sp. z o.o. sp.k. - 2018-03-29 - Białogard (zachodniopomorskie)
Bieżące wsparcie działu księgowości, kontrola poprawności księgowanych transakcji, współpraca z biurem rachunkowym rozliczającym firmę, księgowanie dokumentów w systemie AX, organizacja dostaw, współpraca z firmami logistycznymi, współpraca z kontrahentami (obsługa telefoniczna oraz e-mailowa) oraz handlowcami, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w firmie, organizowanie pracy biura, bieżące wsparcie administracyjne, przygotowywanie raportów i zestawień.
DORFNER MINERALS Polska Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Legnica (dolnośląskie)
planowanie strategii rekrutacyjnej, prowadzenie procesów rekrutacji na stanowiska menedżerskie i wysokospecjalistyczne, raportowanie wyników i aktywności do przełożonego, prowadzenie dokumentacji
SPE Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów finansowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast: - 2018-03-23 - Zamość (lubelskie)
organizowanie oraz optymalizacja łańcucha dostaw dla asortymentu oferowanego przez spółkę; analiza rynku dostawców pod kątem pozyskania możliwie najkorzystniejszych warunków zakupowych dla sprzedawanego asortymentu; poszukiwanie dostawców nowych/alternatywnych w kraju jak i za granicą; aktywne poszukiwanie towaru podnoszącego konkurencyjność spółki;obsługa łańcucha dostaw począwszy od zamówień składanych przez handlowców, przez wyszukanie optymalnego źródła zakupu; negocjacje cen i pozostałych warunków zakupowych; ocena alternatyw; kontrola terminowości i jakości dostaw; ciągłe monitorowanie rynku dostawców; negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych z dostawcami w celu uzyskania możliwie najlepszych warunków zakupowych; analiza rotacji towarów magazynowych; dbałość o utrzymanie poziomu towaru magazynowego zapewniającą ciągłość sprzedaży przy jednoczesnej optymalizacji stanów magazynowych (koszty utrzymania magazynu); przewidywanie sytuacji kryzysowych i podejmowanie działań wyprzedzających dla eliminacji potencjalnych zagrożeń
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających z działalności MCK w Kościerzynie.
kontakt przez OHP - 2017-07-11 - Kościerzyna (pomorskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-07-27 - Zielonki (małopolskie)