SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 700 PLN
Zakres obowiązków: Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów. Przygotowanie ofert handlowych dla klientów rosyjsko- oraz angielskojęzycnych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Przeprowadzenie badań rynkowych.
Data publikacji: 2018-05-10
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów. Przygotowanie ofert handlowych dla klientów rosyjsko- oraz angielskojęzycnych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Przeprowadzenie badań rynkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
425 zł/projekt - min. 4 projekty miesięcznie15h/tydz.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy - min. 2 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 10.05.2018
Oferta pracy ważna do: 24.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ewidencja sprzedaży, realizacja zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej, sporządzanie list płac, oraz naliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, realizacja zadań z zakresu rozliczenia ZFŚS, naliczanie ZFŚS, rozliczanie i refundacja wydatków
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2017-03-31 - Miłków (dolnośląskie)
współpraca z przedsiębiowstawmi, które dostarczają towar, obsługa klinetów, zarządzanie kosztami związanymi z towarem
GIREJ Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Poznań (wielkopolskie)
- Opracowywanie scenariusza świateł poszczególnych spektakli. Obsługa sprzętu elektroakustycznego, oświetleniowego, rejestrującego i projekcyjnego podczas przedstawień, imprez i wynajmów organizowanych przez Operę Śląską oraz w czasie imprez wyjazdowych. Znajomość typów, modeli i charakterystyk urządzeń oświetlenia sceny, elementów nagłośnienia, projektorów i pulpitów sterujących. Umiejętność dokonywania podstawowych obliczeń (ciężar, wysokość, natężenie prądu).- Wynagrodzenie: 2100 - 3493,08 zł/brutto (1530 - 2500 zł netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie równoważnym w godzinach: 8:00-22:00 + soboty, niedziele. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne, mile widziane wyższe techniczne. Doświadczenie w pracy na w/w stanowisku lub podobnym. Uprawnienia elektryczne do 1 kV (SEP). Praca w zespole, odporność na stres, praca pod presją czasu, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym, znajomość nazewnictwa technicznego w mowie w stopniu: komunikatywnym, w piśmie w stopniu: komunikatywnym. Znajomość i obsługa programów do obróbki plików muzycznych i grafiki komputerowej, znajomość i obsługa cyfrowych konsol Allen&Health GLD-112, Yamaha 01V, ETC Congo, biegła obsługa cyfrowych systemów bezprzewodowych, znajomość programów Adobe , CS6, Pandora, Premiere. Kontakt telefoniczny (32-396-68-21) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) opera-slaska.pl
OPERA ŚLĄSKA - 2018-01-22 - Bytom (śląskie)
wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH. NALICZANIE PŁAC. ROZLICZANIE ZUS. PROWADZENIE KADR. OBSŁUGA PŁATNIKA
BIURO RACHUNKOWE AGNIESZKA KOZA - 2018-07-17 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagana obsługa komputera i Internetu, prawo jazdy kat. B, umiejętności negocjacji, dynamika w działaniu, dyspozycyjność i dobra organizacja pracy, min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: -Zakup materiałów stalowych na potrzeby zakładu-Nadzór na procedurami zakupowymi-Pozyskiwanie nowych dostawców-Prowadzenie przetargów oraz przygotowywanie dokumentacji-Kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym
Stalma S.A. - 2016-01-19 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie, udzielanie informacji, sporządzanie pism i dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Leźnica Wielka (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wytwórnia Filmów Dokumentalnych i Fabularnych - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
-POZYSKIWANIE I OBSŁUGA KLIENTÓW-PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI Z AZJI-PRZYGOTOWANIE OFERT HANDLOWYCH-UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI Z AZJI-ZAWIERANIE UMÓW SPRZEDAŻOWYCH
WIMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Dębica (podkarpackie)
obsługa programu magazynowego WMS, prowadzenie ewidencji celnej towarów,nadzór nad systemowym przebiegiem procesów magazynowych,prowadzenie dokumentacji magazynowej i transportowej,wprowadzanie i wystawianie dokumentów, sporządzanie raportów i zestawień w Excel,terminowe wykonywanie zadań.
VGL Distribution Services Sp. z o. o. - 2017-06-05 - Gdańsk (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Obsługa magazynu, surowca, wyrobów gotowych i materiałów technicznych, organizacja i nadzór nad przepływem materiałów i dokumentów materiałowych w spółce, obsługa modułu MN i WM w systemie SAP, wdrażanie projektów usprawniających prace magazynu, przepływ materiałów.
Gerresheimer Bolesławiec S.A. - 2016-11-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
branża: meble i produkty ze starego drewna
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Koordynacja procesu przygotowania rocznego budżetu i średniookresowego planu finansowego. Kontakt z wewnetrznymi dysponentami planu. Monitorowanie wykorzystania budżetu i wykonywanie przenoszenia środków. Analiza wydatków dysponentów wewnętrznych planów. Przygotowanie analizy budżetu i raportów. Wykonywanie płatności przez elektroniczny system bankowy. Tworzenie szacunkowego planu finansowego i średniookresowego planu finansowego. Planowanie, przygotowanie i realizacja wewnętrznych kontroli i organizacja spotkań grupy budżetowej.
LITPOLUKRBRIG COMMAND - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie klientów,opieka nad klientami,realizacja planów sprzedażowych,przygotowanie kalkulacji ofert,udział w konferencjach,seminariach oraz targach
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa biura i urządzeń biurowych, prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Giebułtów (dolnośląskie)
Przygotowywanie i naliczanie wszelkich wynagrodzeń oraz rozrachunków wynikających z przepisów prawa. Sumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacji rozliczeniowej- potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, członkowskie, umowy zlecenia i o dzieło, zaświadczenia w tym emerytalno rentowe.) Dokonywanie odpowiednich zmian po otrzymaniu dokumentacji z działu kadr. Sporządzanie analiz i statystyki w zakresie dot. wynagrodzeń. Sporządzanie sprawozdań GUS. Okres próbny 2 miesiące, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony; godziny pracy: 7.30- 11.30
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Słupsku - 2018-04-13 - Słupsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, prowadzenie szkoleń z zakresu bhp, ppoż dla pracowników.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Trzebinia (małopolskie)
Zakres obowiązków:1.Monitorowanie przebiegu procesu inwestycyjnego realizowanego przez inwestorów wojskowych w obszarze infrastruktury szkoleniowej.2.Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych obiektów infrastruktury szkoleniowej.3.Analiza okresowych sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych infrastruktury szkoleniowej.4.Analiza stanu technicznego i utrzymania obiektów infrastruktury szkoleniowej na podstawie protokołów z przeprowadzonych przeglądów i kontroli. 5.Identyfikowanie potrzeb inwestycyjno-remontowych w zakresie obiektów bazy szkoleniowej.6.Planowanie oraz nadzorowanie szkolenia specjalistycznego w zakresie eksploatacji elementów infrastruktury szkoleniowej i ogólnej, użytkowania obiektów szkolenia poligonowego i elementów garnizonowej bazy szkoleniowej.7.Opiniowanie projektów aktów prawnych państwowych, resortowych i innych w zakresie infrastruktury ogólnej i szkoleniowej.8.Ocena sporządzanych przez zarządców nieruchomości raportów o stanie zagospodarowania przestrzennego terenów zamkniętych.9.Udział w pracach komisji w sprawie ustalania stref ochronnych obiektów wojskowych, w tym szkoleniowych, w granicach terenów zamkniętychRodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach wydawniczych (prasa i internet). Sprzedaż produktów reklamowych. Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych. Kontakt z Redakcją w celu przygotowania ofert reklamowych. Utrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + premia (700 do 2000 zł/netto) na okresie próbnym. Po okresie próbnym podstawa wynagrodzenia może się zwiększyć. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej, mile widziane doświadczenie w sprzedaży powierzchni reklamowej. Wymagane doświadczenie w kontaktach z klientem (B2B). Wymagane doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych. Wymagane czynne Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych. Wymagane umiejętności telefonicznej obsługi klienta oraz utrzymywania i rozwijania dobrych relacji z klientami. Mile widziana znajomość języka / języków obcych.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-24 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Nowy Targ (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie za:-organizację krajowego i zagranicznego transportu drogowego, lotniczego i morskiego;obsługę konsoli klienta w zakresie logistyki;-informowanie klientów o gotowości odbioru towaru (zlecanie odbioru, gromadzenie i wysyłanie wymaganych informacji);-wystawianie i tłumaczenie dokumentów transportowych (m.in. faktury transportowe, faktury za towar);-organizowanie transportu kurierskich przesyłek importowych i eksportowych z wyłączeniem małych przesyłek kurierskich;-koordynowanie terminów dostaw dla dostawców usług;-obsługę reklamacji w zakresie logistyki;-aktualizowanie danych zawartych w wewnętrznych bazach;-odprawę standardowych towarów eksportowych i importowych, tj. dla towarów eksportowych zlecanie agencji celnej odprawy z podaniem wymaganych szczegółów oraz przesłaniem odpowiednich dokumentów; dla towarów importowych wybór agencji celnej oraz zlecanie odprawy towaru (udostępnienie dokumentacji i spełnienie wymogów we współpracy z nadawcą przesyłek w odprawie).
C+N Polska Spółka z o.o. - 2018-06-15 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji
DOMINIC NIEHOFF CONSULTING & MARKETING - 2018-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
naprawa dźwigów typu Polan, utrzymywanie bieżącej sprawności sprzętu, prace konserwatorskie, serwisowe, montaż - wymiana rzęski
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe CENTURION Wojciech Kuźnik - 2017-01-27 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Do zakresu obowiązków właściwego dla roli należy wsparcie programów w wielu obszarach, w szczególności dotyczy to zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiązków nalezy monitorowanie postepów projektu, zbieranie informacji na temat ryzyk oraz wspieranie administracyjne wszelkich zmian procesowych. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejętności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabierzów (małopolskie)