SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
Data publikacji: 2017-08-02
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykorzystywanie narzędzi marketingowych, pisanie tekstów, copywriting, tworzenie kampanii reklamowych, przygotowywanie raportów, kontakt z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU INTERNETOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dobra znajomość pakietu MS Office, praktyczna znajomość Internetu oraz mediów społecznościowych, bardzo dobra organizacja pracy oraz rzetelność w wykonywaniu zadań, mile widziana znajomość języka obcego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie - oferta dostępna wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP Zgierz, dane pracodawcy dostępne w Urzędzie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 02.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Rozprowadzanie instalacji elektrycznych, okablowanie szaf sterowniczych, montaż.
kontakt przez WUP - 2019-02-08 - Niemcy (Niemcy)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie bazą danych dostawców usług transportowych, poszukiwanie nowych dostawców spotowych, usprawnianie procesu zakupów usług transportowych, raportowanie operacyjne, kontrola kosztów, przygotowanie analiz oraz prowadzenie baz danych, monitorowanie rezultatów działań zgodnie z założonymi metrykami.
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2016-08-31 - Oława (dolnośląskie)
Organizacja i realizacja procesów logistycznych w firmie, zaopatrzenie, kontakt z dostawcami, optymalizacja stanów magazynowych (transakcje krajowe i zagraniczne), kompletacja towarów i materiałów dla procesów sprzedaży oraz produkcji i serwisu, sporządzanie planów i optymalizacja procesów produkcyjnych, dokumentacja działań w systemie ERP firmy.
STERNET Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Tarnów (małopolskie)
Udział w przygotowywaniu wewnętrznych aktów prawnych. Przygotowywanie dokumentacji na posiedzenie organów statutowych. Wsparcie adm- prawne.Cv: kadry (at) bslubaczow.pl
BANK SPÓŁDZIELCZY W LUBACZOWIE - 2019-02-22 - Lubaczów (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajęć terapeutycznych z podopiecznymi ośrodka
Ośrodek Opiekuńczo Rehabilitacyjny dla osób starszych i osób z chorobą Alzheimera Joanna Kościelniak - 2018-07-05 - Jodłów (dolnośląskie)
Przyjmowanie, poświadczanie, rejestrowanie, sprawdzanie wniosków o zawarcie umów o refundację kosztów wynagrodzenia i składek ZUS młodocianym, sporządzanie wstępnej opinii o negatywnym lub pozytywnym rozpatrzeniu wniosku, prowadzenie rejestru przyjętych wniosków, przekazywanie sprawdzonych i zaopiniowanych wniosków wraz z umowami zawartymi z młodocianymi na czas nieokreślony do WWK OHP, przyjmowanie, poświadczanie, rejestrowanie i sprawdzanie wniosków o refundację wynagrodzeń wypłacanych młodocianym pracownikom, przygotowywanie list wypłat refundacyjnych, przechowywanie, zabezpieczanie, archiwizowanie dokumentacji refundacyjnej, obsługa programu "Delfin".Szczegółowe informacje o ogłoszonym naborze znajdują się na stronie internetowej: http://www.bip.ohp.poznan.pl/ w zakładce oferty pracy.Zatrudnienie od października, pierwsza umowa na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.45 do 15.45.Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY WIELKOPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2019-09-16 - Piła (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta , obsluga biura
kontakt przez PUP - 2015-12-16 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów firmowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Ciągłe badanie i monitoring rynku surowców kosmetycznych, doradztwo z zakresu zastosowań, oraz aktywne rozwijanie sprzedaży surowców kosmetycznych; uczestnictwo w targach branżowych.
M.W.M. Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
* PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH ZE STOSUNKIEM PRACY (ZATRUDNIANIE, ZMIANY W UMOWACH, ROZWIĄZANIE UMOWY* PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO LIST PŁAC; WYPŁATA WYNAGRODZEŃ* PRZYGOTOWYWANIE I WYPŁACANIE RACHUNKÓW Z UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH* WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW DOTYCZĄCA ZATRUDNIONEGO PERSONELU* INNE OBOWIĄZKI ZWIĄZANE ZE SPRAWAMI KADROWYMI (URLOPY, EWIDENCJA CZASU PRACY, ZESTAWIENIA, ITP)
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista administracji i rekrutacji (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Bieruń (śląskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
wg. stanowiska
SPE Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie zagadnień rolniczych związanych głównie w technologią produkcji roślinnej/zwierzęcej; korzystanie ze środków pomocowych dla rolnictwa
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2019-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
Rozbiór tuszek indyczych i poszukiwanie podstawowych elementów typu udo, filet, szyja skrzydło. Doczyszczanie tych elementów według ustalonego standardu. Poszukiwanie mięs drobnych z porcji rosołowych - korpusów. Doczyszczanie tuszek, podrobów.
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Lubajny (warmińsko-mazurskie)
księgowanie dokumentów, podatek dochodowy, podatek VAT, kadry i płace, deklaracje ZUS, korespondecja z urzędami, PFRON i GUS
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Eurocent Spółka Akcyjna - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie dokumentacji celnej w exporcie i imporcie.Prowadzenie rozmów z dostawcami, kontrahentami.Organizowanie transportu.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-04-06 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Badanie rynku, identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klientów;Aktywne pozyskiwanie nowych klientów;Aktywne prowadzenie działań handlowych, budowa rynku, nawiązywanie, utrwalanie i rozwój współpracy z kontrahentami zagranicznymi i krajowymi;Nadzór nad dokumentacją handlową oraz wysyłkami towarów z Łotwy;Negocjowanie umów oraz warunków dostaw i sprzedaży;Kompleksowa realizacja procesu zakupu i sprzedaży;Udział w targach i wystawach branżowych;
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie i przygotowywanie prezentacji zarządzania audytem wewnętrznym; Współpraca z kierownikami audytu wewnętrznego na całym świecie; Pełnienie funkcji przedstawiciela w inicjatywach projektu audytu wewnętrznego; Regionalna sprawozdawczość regulacyjna; Raportowanie na potrzeby komitetów i rad podmiotów zależnych; Wykorzystywanie aplikacji audytu wewnętrznego, aby odpowiadać na żądania danych ad hoc od kierownictwa wyższego szczebla; W razie potrzeby uczestnictwo w projektach funkcjonalnych i międzyfunkcyjnych. Oczekiwania : wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) kierunek/specjalność: administracja biznesowa/handel, umiejętności: audyt wewnętrzny, analiza biznesowa, przygotowywanie wskaźników wydajności dla audytu wewnętrznego, finanse korporacyjne, międzynarodowe zarządzanie finansami, zarządzanie projektami, doświadczenie zawodowe: 2 lata w instytucji finansowej, znajomość języków obcych: angielski poziom znajomości w mowie: biegle, poziom znajomości w piśmie: biegle,
kontakt przez PUP - 2019-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie i rozliczanie wydatków podmiotów. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą eloektroniczny. Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentów importowych, korespondencja zagraniczna, współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych rynków i dostawców (Ameryka Łacińska), negocjowanie warunków współpracy z producentami i pośrednikami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Bronisze (mazowieckie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.Wynagrodzenie nie niższe niż 5365 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi.Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
negocjacje z koreańskimi fabrykami w zakresie działalności spółki, kontrola realizacji zadań, wyszukiwanie nowych zleceń, poszukiwanie możliwości rozwoju firmy w nowych obszarach działalności, prowadzenie biura spółki
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)