SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Rzeszów oferta pracy CENTRUM PROMOCJI BIZNESU
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: * PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH ZE STOSUNKIEM PRACY (ZATRUDNIANIE, ZMIANY W UMOWACH, ROZWIĄZANIE UMOWY* PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO LIST PŁAC; WYPŁATA WYNAGRODZEŃ* PRZYGOTOWYWANIE I WYPŁACANIE RACHUNKÓW Z UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH* WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW DOTYCZĄCA ZATRUDNIONEGO PERSONELU* INNE OBOWIĄZKI ZWIĄZANE ZE SPRAWAMI KADROWYMI (URLOPY, EWIDENCJA CZASU PRACY, ZESTAWIENIA, ITP)
Data publikacji: 2016-06-29
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: CENTRUM PROMOCJI BIZNESU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SZARYCH SZEREGÓW 5, 35-114 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
* PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH ZE STOSUNKIEM PRACY (ZATRUDNIANIE, ZMIANY W UMOWACH, ROZWIĄZANIE UMOWY* PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO LIST PŁAC; WYPŁATA WYNAGRODZEŃ* PRZYGOTOWYWANIE I WYPŁACANIE RACHUNKÓW Z UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH* WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW DOTYCZĄCA ZATRUDNIONEGO PERSONELU* INNE OBOWIĄZKI ZWIĄZANE ZE SPRAWAMI KADROWYMI (URLOPY, EWIDENCJA CZASU PRACY, ZESTAWIENIA, ITP)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KADRY I PŁACE OD PODSTAW
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: CENTRUM PROMOCJI BIZNESU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
SZARYCH SZEREGÓW 5, 35-114 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: SZARYCH SZEREGÓW
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 29.06.2016
Oferta pracy ważna do: 22.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Stzryżenie damskie/ męskie, obsługa klienta, modelowanie fryzur, koloryzacja, zabiegi pielęgnacyjne włosów, dbanie o czystość i bezpieczeństwo w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Reda (pomorskie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2017-03-03 - Psary Witowskie (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
prace stolarskie
BERG ŁUKASZ RAFALSKI - 2018-08-20 - Gadka (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, kontakt wyłącznie na e-mail.
Centrum Dializa Sp.z o.o Sosnowiec Szpital Białogard - 2016-03-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
praca w dziale handlowym
KUJAWSKA FABRYKA MASZYN ROLNICZYCH KRUKOWIAK-JANUSZ BORKOWSKI - 2017-05-12 - Redecz Krukowy (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro, przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisu allegro, photoshop, kreatywność, zaangażowanie
Joanna KACZMARCZYK F.H.U. "OXIDE" - 2018-02-21 - Lubliniec (śląskie)
telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową,wysyłka ofert drogą elektroniczną, ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM, monitoring należności, raportowanie bieżących wyników pracy
kontakt przez OHP - 2017-07-04 - Katowice (śląskie)
wystawianie części samochodowych na aukcjach internetowych- portal Allegro
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Piekoszów (świętokrzyskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami i pozyskiwanie informacji; przygotowanie i prezenetowanie klientom oferty ubezpieczeniowej i leasingowej - sprzedaż; przygotowanie dokumentacji służącej do zawierania umów ubezpieczenia i leasingu; wspólpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi i spółkami leasingowymi (zgodnie z harmonogramem stażu, staż pn-pt 8-16; zatrudnienie po stażu j.w.)
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
przyjmowanie aplikacji w terminie 29.12.2017 do 20.01.2018bezpośrednio w siedzibie biura Stowarzyszenia lub pocztą z dopiskiem "Konkurs na stanowisko..."1.Wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD2. Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków w ramach PROW3. Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-20204. Przygotowywanie dokumentacji na posiedzenie Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu5. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-20206 Obsługa organizacyjna spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka" - 2017-12-14 - Łowicz (łódzkie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa programu komputerowego wspomagającego pracę specjalisty, poznanie i obsługa wniosków, uzgodnień, umów, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Zamość (lubelskie)
Koordynacja prac na budowie połączona z produkcją stolarki okiennej, pomiary, reklamacje. Przygotowanie ofert handlowych. Zawieranie umów z indywidualnym zleceniodawcą. Wyjazdy na miejsca budowy, odbiory robór budowlanych.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-03-10 - Gdańsk (pomorskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-15 - Oświęcim (małopolskie)
wiedza z zakresu pneumatyki i elektroniki, praktyczna wiedza techniczna, mile widziane uprawnienia do urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,Obowiązki: dbałość o kondycje powierzonych maszyn, diagnoza i usuwanie awarii automatycznych, elektrycznych, pneumatycznych, rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchuumowa-zlecenie- 1/2 etatu,
ASSO Filter Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2016-10-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-05-02 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Częstochowa (śląskie)
praca na recepcji, wydawanie kluczy
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-13 - Łódź (łódzkie)
Praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akata osobowe, rejestry urlopów i chorobowych, rejestru pracowników zatrudninych i zwolnionych itp.)Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTYMAProwadzenie ewidencji czasu pracy pracowników (karty czasu pracy)Zgłaszanie pracowników zatrudnianych i zwalnianych do ZUSSporządzanie wszelkich umów o pracę, świadectw pracy.Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem (proces selekcji, rekrutacji nowych pracowników)oraz rozwiązaniem stosunku pracy.Utrzymywanie kontaktów zewnętrznych z instytucjami GUP, PUW w zakresie uzyskiwania zezwoleń na zatrudnienie obcokrajowców. Praca w oparciu o program Optima.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Gdańsk (pomorskie)
zapoznanie sie z działalnością Pracowni Analiz Instrumentalnych w następujacym zakresie: stosowane metody badania wody i powietrza w środowisku pracy, dokumentacja techniczna, sterowanie jakością badań
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zarządzanie zamówieniami Klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów, współpraca z innymi działami formy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji, ustalenie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom, praca w godzinach 14.00-23.00.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Kraków (małopolskie)
sortowanie owoców, warzyw oraz ich pakowanie w zalezności od potrzeb
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)