SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNOWANIA PROJEKTÓW Łowicz oferta pracy Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNOWANIA PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: przyjmowanie aplikacji w terminie 29.12.2017 do 20.01.2018bezpośrednio w siedzibie biura Stowarzyszenia lub pocztą z dopiskiem "Konkurs na stanowisko..."1.Wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD2. Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków w ramach PROW3. Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-20204. Przygotowywanie dokumentacji na posiedzenie Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu5. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-20206 Obsługa organizacyjna spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Data publikacji: 2017-12-14
Lokalizacja: Łowicz (łódzkie)
Pracodawca: Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 173/175, 99-400 Łowicz, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przyjmowanie aplikacji w terminie 29.12.2017 do 20.01.2018bezpośrednio w siedzibie biura Stowarzyszenia lub pocztą z dopiskiem "Konkurs na stanowisko..."1.Wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD2. Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków w ramach PROW3. Obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-20204. Przygotowywanie dokumentacji na posiedzenie Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu5. Utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-20206 Obsługa organizacyjna spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KOORDYNOWANIA PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łowicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łowicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 173/175, 99-400 Łowicz, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łowicki
Gmina pracodawcy: Łowicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łowicz
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 173
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.12.2017
Data dodania oferty pracy: 12.12.2017
Oferta pracy ważna do: 20.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
specjalista ds. planowania i analiz
SZPITAL KLINICZNY Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu - 2017-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja planów sprzedaży; pozyskiwanie nowych Klientów z sektora MŚP na terenie Polski południowo wschodniej;rozwijanie sprzedaży do obecnych Klientów, budowanie relacji w oparciu o rzetelną obsługę;prowadzenie prezentacji produktów, negocjacje kontraktów, nadzór nad ich realizacją.
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-08 - Tajęcina (podkarpackie)
nadzor nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci,
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-08-09 - Hajnówka (podlaskie)
pozyskiwanie reklamodawców
"Studio Gołąb" Arkadiusz Gołębiewski - 2017-06-22 - Ciechanów (mazowieckie)
sprawdzanie realizacji ustawienia danych planistycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kwidzyn (pomorskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
dekretowanie i księgowanie dokumentów; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych; analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce; pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF; prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się: ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja wyposażenia, ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT, karty przychodów pracowników - zwane dalej "Ewidencjami"; bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo - kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft; Obliczanie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac; prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne) oraz sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych; obliczanie oraz sporządzanie miesięcznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań
LFC Spółka z o.o. - 2016-04-19 - Czerwieńsk (lubuskie)
kadry, płace, obsługa sekretariatu, poczta
EMET Spółka z o.o. - 2017-12-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Monitorowanie i rozliczanie wydatków zaplanowanych w budżecie projektu, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, prowadzenie obliczeń i zestawień wydatków ponoszonych w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych i dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem. 1/2 etatu,możliwe są również wyjazdy służbowe. Szczegółowe informacje na temat ww. oferty dostępne na str. internetowej: http://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=6223Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ - 2016-02-02 - Lublin (lubelskie)
Obsługa koparko-ładowarki.
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH "EKO" SPÓŁKA JAWNA B.BRZĘCZEK Z.WÓJCIK - 2017-11-14 - Gdynia (pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż art budowlanych (kruszywa, kostka brukowa)
NOVUM STONE EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-24 - Katowice (śląskie)
Praca z kadrami. Załatwienia umów. Prowadzenie osobistych spraw.
"UKRAINA PROMOTION CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw
BYŚ Wojciech Byśkiniewicz - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacji i selekcji kandydatów
kontakt przez OHP - 2018-04-19 - Opole (opolskie)
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, minimum roczny staż pracy, sprawna obsługa komputera w tym MS Office, komunikatywność, zdolność logicznego myślenia. Charakterystyka pracy: planowanie,koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych, bieżąca analiza zdolności produkcyjnych, norm robocizny i zużycia materiałów, identyfikacja problemów i udział w ich rozwiązywaniu, współpraca z Działem Zaopatrzenia, Działem Sprzedaży, Działem Rozwoju Produktów. Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji. Kontakt z pracodawcą osobisty bądż e-mailowy: monika.huk (at) adanex.pl.
ADANEX SP. ZO.O - 2017-02-09 - Radlin (śląskie)
sporządzanie informacji i kampanii promocyjnych dla wietnamskich lub chińskich klientów spółki, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników, naliczanie świadczeń ZUS, deklaracje ZUS i Urząd Skarbowy, zestawienia, raporty i analizy dla Zarządu
DROP Spółka Akcyjna - 2017-06-14 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Obsługa klienta sklepu meblowego, dbałość o wizerunek firmy, sprzedaż mebli zgodnie z polityką firmy.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-04-05 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Zatwierdzanie oraz zapewnienie aktualizacji dla Specyfikacji Zakupowych dla Surowców używanych w fabryce. Aktualizacja oraz tworzenie nowych wersji specyfikacji zakupowych dla surowców. Utrzymywanie kontaktów oraz konsultacje z dostawcami w sprawach dotyczących specyfikacji surowcowych dla Nestle. Zarządzanie audytami u dostawców surowców i opakowań (jako koordynator za fabrykę w Kaliszu). Ocena ryzyka dostawców. Uczestnictwo w procesie zatwierdzania alternatywnych dostawców. Zarządzanie dokumentami wymaganymi do założenia i przedłużenia QIR. Uczestnictwo w harmonizacji i konsolidacji specyfikacji zaopatrzeniowych na surowce dotyczących własnego rynku. Nadzór nad procesem kontroli surowców krytycznych na obecność ciał obcych podczas zasypu surowców na linii zasypu oraz linii sortera optycznego.Bieżąca kontrola (audytowanie i raportowanie ) procesów w magazynie - zgodności z procedurami stosowanymi w dziale w zakresie bezpieczeństwa pracy ,bezpieczeństwa produktu , ochrony środowiska, zarzadzania dokumentacją jakościową. Szkolenie pracowników magazynu. Pobieranie prób surowców i opakowań, ocena i zwalnianie opakowań do produkcji w systemie SAP. Udział w projektach dotyczących działu, współpraca z Działem Jakości. Koordynacja zagadnień związanych z inicjatywą NCE. Prowadzenie dokumentacji jakościowej działu ( tworzenie i aktualizacja procedur) w tym HACCP
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-05 - Kalisz (wielkopolskie)
dbanie o dobry stan finansowy firmy, przygotowywanie analiz dla zarządu, wraz z zarządem tworzenie strategii rynkowej firmy, dbanie o dobre relacje z klientami strefy "LG"praca na umowę na czas określony, proponowany okres wykonywania pracy - 5 lat, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie i wdrażanie metod promocji,organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w przedsiębiorstwie, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych, służąceych wyborowi strategii działań handlowych.
SPOMASZ BEŁŻYCE S.A. - 2016-06-21 - Bełżyce (lubelskie)
prowadzenie magazynu wyrobów z importu, przyjmowanie i wydawanie towarów, obsługa zleceń produkcyjnych, prowadzenie ewidencji w programie magazynowym
FAF - Polska spółka z o. o. - 2016-11-24 - Zielona Góra (lubuskie)
Bieżąca analiza wskażników finansowych dotyczących sprzedaży, produkcji, rentowności i płynności oraz formuowanie wniosków, sporządzanie wycen produktów.
Fabryka Narzędzi Skrawających "FENES" S.A. - 2017-09-01 - Siedlce (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, umów zleceń i o dzieło. Naliczanie podatku do wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
Biuro Rachunkowości Zysk - 2018-04-19 - Reda (pomorskie)
w/g potrzeb
APR SYSTEM Piotr Such - 2018-08-29 - Nowiny (świętokrzyskie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
analiza możliwości pozyskania dofinansowania przez Klienta, pozykiwanie danych niezbędnych do tworzenia dokumentacji aplikacyjnej,sporządzanie wniosków o dofinansowanie wraz z pozostałą wymaganą dokumentacją aplikacyjną, nadzór nad poprawnością finansowo-prawną projektów, współpraca z zespołem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiedzialnym za realizację projektu, w tym z analitykiem finasowym, nawiązywanie oraz utrzywanie kontaktów z Klientem i Instytucjami wdrażającym środki unijne, stała weryfikacja terminów naborów wniosków, doświadczenie w samodzielnym opracowaniu dokumentacji aplikacyjnej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych i innych aktów prawnych wymaganych do poprawnego przygotowania ofert przetargowych, bardzo dobra znajomość zasad pozyskiwania środków z funduszy unijnych, w tym dokumentów, procedur i wytycznych, bardzo dobra organizacja pracy, terminowość
Relaksacyjno-Kontemplacyjne Centrum Terapeutyczne SPeS "Pustelnia Złotego Lasu" - 2016-10-25 - Rytwiany (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie dostawców z terenów wchodnich, kontakt z dostawcą, utrzymanie współpracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Ostrołęka (mazowieckie)
- Przygotowanie dokumentacji sprzedażowo - logistycznej; kontakt z klientami (export) w języku niemieckim. Kontakt z partnerami firmy. Profesjonalna obsługa klientów. Utrzymywanie i rozwijanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami.- Firma oferuje: Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace. Pracę w ciekawym i rozwojowym zakresie rynku. Prace w zgranym zespole i przyjaznym środowisku. Możliwość rozwoju. Wsparcie managera oraz pracowników firmy. Szkolenia przygotowujące. Możliwość rozwoju i awansu. Pracę w ramach 8 godzinnego cyklu pracy - od poniedziałku do piątku.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie logistyki i transportu, obsługi klienta. Wymagana znajomość programów Excel i Word. Mile widziana znajomość języka angielskiego i rosyjskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-28 - Siemianowice Śląskie (śląskie)