SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ W PROJEKCIE PN. "EKONOMIA SPOŁECZNA- DROGOWSKAZ ROZWOJU SPOŁECZNEGO" Lublin oferta pracy REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ W PROJEKCIE PN. "EKONOMIA SPOŁECZNA- DROGOWSKAZ ROZWOJU SPOŁECZNEGO"
Wynagrodzenie: 1 500 - 1 800 PLN
Zakres obowiązków: Monitorowanie i rozliczanie wydatków zaplanowanych w budżecie projektu, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, prowadzenie obliczeń i zestawień wydatków ponoszonych w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych i dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem. 1/2 etatu,możliwe są również wyjazdy służbowe. Szczegółowe informacje na temat ww. oferty dostępne na str. internetowej: http://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=6223Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
Data publikacji: 2016-02-02
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZANA 38, 20-601 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Monitorowanie i rozliczanie wydatków zaplanowanych w budżecie projektu, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, prowadzenie obliczeń i zestawień wydatków ponoszonych w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych i dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów związanych ze stanowiskiem. 1/2 etatu,możliwe są również wyjazdy służbowe. Szczegółowe informacje na temat ww. oferty dostępne na str. internetowej: http://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=6223Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 500 - 1 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ W PROJEKCIE PN. "EKONOMIA SPOŁECZNA- DROGOWSKAZ ROZWOJU SPOŁECZNEGO"
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: koordynator projektów unijnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 500 - 1 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane co najmniej roczne doświadczenie w rozliczaniu projektów PO KL i/lub innych funduszy, znajomość ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994 r., ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r., zasad księgowości budżetowej oraz zasad finansowania projektów PO KL. Wiedza z zakresu rozliczania projektów unijnych i/lub innych funduszy potwierdzone zaświadczeniem, dobra znajomość obsługi komputera, w tym praktycznej znajomości obsługi aplikacji GWP (Generator Wniosków Płatniczych) dla PO KL.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ZANA 38, 20-601 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje o wymaganych dokumentach aplikacyjnych oraz terminu ich składania dostępne na str internetowej: http://rops.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=6223
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: ZANA
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: koordynator projektów unijnych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.02.2016
Data dodania oferty pracy: 02.02.2016
Oferta pracy ważna do: 16.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizacja kampanii reklamowych, pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Łuków (lubelskie)
Praca dla międzynarodowych klientów w ramach zespołu lub kilku zespołów. Wsparcie zespołu sprzedaży w rozwiązywaniu problemów klientów i ulepszaniu przyszłych produktów. Dostarczanie usług oraz serwisów w danym regionie, a także monitorowanie pracy innych agentów. Identyfikacja trendów oraz luk w procesach i produktach w celu podniesienia jakości usług dzięki doskonałej znajomości procesów w organizacji między innymi Cisco TAC.BU.Logistyka.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kraków (małopolskie)
-SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESU ZAKUPU SUROWCÓW DO PRZETWÓRSTWA, -PROWADZENIE NEGOCJACVJI WARUNKÓW ZAKUPOWYCH I SPRZEDAŻOWYCH Z KONTRAHENTAMI, -PROWADZENIE KORESPONDENCJI/ UZGODNIEŃ DOT. PROCESU DOSTAW/ ODBIORÓW - W TYM TAKZE W J. ANGIELSKIM, -PROWADZENIE ANALIZ ZAKUPÓW /SPRZEDAŻY POD WZGLĘDEM KONKURENCYJNOŚCI WARUNKÓW HANDLOWYCH, -MONITORWOWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH SUROWCÓW I PRODUKTÓW
PRZEDSIĘBIORSTWO TECHNICZNO-HANDLOWE "PESTAR" PIECHOWSKI EUGENIUSZ - 2017-11-09 - Starogard Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsluga klienta zagranicznego ze Wschodu, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych w jęz. rosyjskim, ukrainsim, tłumaczenie dokumentów sprzedażowych, umów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, reprezentowanie firmy na targach branżowych, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Hryniewicze (podlaskie)
Wykonywanie czynności agencyjnych. Praca stacjonarna (w biurze) i w terenie. Godz. pracy do uzgodnienia. Pracodawca zapewnia szkolenie w dn. 10.10.2016 r.
Grudowska Zofia AGENCJA UBEZPIECZENIOWA - 2016-09-27 - Wadowice (małopolskie)
-Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp-Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu-Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Zabierzów (małopolskie)
- obsługa sprzedaży przez allegro;- obsługa sprzedaży przez stronę internetową;- posprzedażowa obsługa klienta (sms, (at) do klienta);- przyjmowanie zamówień od klienta;- pozyskiwanie nowych klientów;- przygotowywanie zamówień do wysyłki;
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Tychy (śląskie)
Brak danych
Kronospan HPL Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadrowych, wspólpraca z biurem rachunkowym, przygotowywanie ofert przetargowych, praca przy realizacji zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Urzędów (lubelskie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2017-03-03 - Psary Witowskie (łódzkie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-03-19 - Rokocin (pomorskie)
zadania:zapoznanie się z asortymentem towarówpomoc w wystawianiu fakturobsługa klientówobsŁuga pakietOw WORD IEXCELodbieranie telefonówobsługa urządzeń biurowychzapoznanie się z programem symfoniaOferta stażowa realizowana w raamch projektu EFS PO WER
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Ruda Śląska (śląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, doradztwo w zakresie kuchni azjatyckiej - obsługa klientów, przygotowywanie potraw kuchni azjatyckiej i pakistańskiej, praca fizyczna.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
- znajomość rysuneku technicznego oraz programu CAD,- projektowanie wyrobów,- przygotowanie dokumentacji technicznej,- kontrola zgodności wyrobu ,- kalkulacja kosztów,
ROBERT GRAŚ DROWIS - 2018-04-18 - Wronki (wielkopolskie)
obsługa procesu zamówień,opracowanie danych o systemie SAP,obsluga reklamacji,wspólpraca z pozostałymi działami firmy
EUROPOLES KROMISS Sp. z o.o. - 2018-02-28 - Chrzanów (małopolskie)
wykonywanie procesów logistycznych, analiza i ocena kosztówlogistycznych , kontakt z odbiorcami towaru, zapewnienie terminowości dostaw do klienta, fakturowanie dostaw
NAVIN TECH 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Kowary (dolnośląskie)
Nadzorowanie przebiegu procesu dochodzenia roszczeń, analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia roszczeń. Zgłaszanie szkód do towarzystw ubezpieczeniowych i innych podmiotów, czynne prowadzenie negocjacji z ww. podmiotami, dbałość o terminowe realizowanie zadań, obsługa Klientów Kancelarii, udzielanie porad prawnych, telefoniczne informowanie klientów o przebiegu sprawy, sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych,kontakt z organami administracji publicznej oraz organami ścigania. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-03 - Lublin (lubelskie)
księgowanie faktur, wyciągów, sporządzanie deklaracji VAT, CIT, zestawień
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Specjalista do spraw public relations- oferta realizowana ze środków ( Algorytm ) wymagania: wykształcenie wyższe, swoboda w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowywanie produktów do pieczenia, pieczenie, dekorowanie gotowych wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Dzierżązna (łódzkie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
-zakupy produktów i usług zgodnie z zapotrzebowaniem firmy-negocjacje warunków z dostawcami i optymalizacja współpracy-poszukiwanie nowych źródeł dostaw oraz tworzenie zapytań ofertowych
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2017-02-17 - Adamówka (podkarpackie)
kontakt z klientami zagranicznymi, tworzenie prezentacji w wybranych językach, wyszukiwanie ofert, kreowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Urzut (mazowieckie)
-Praca na obiekcie zamkniętym,-Praca na terenie Dzierżążna gm. Kartuzy i Gowidlina gm. Sierakowice, -Godziny pracy do ustalenia,-Kontakt telefoniczny: 510-012-231
IMPEL SECURITY POLSKA SP. Z O.O. OCHRONA OSÓB I MIENIA - 2016-09-27 - Dzierżążno (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
wdrażanie technologii do produkcji, tworzenie zestawień materiałowych do zamówienia, analiza dokumentacji konstrukcyjnej i przygotowanie dokumentacji technoologicznej, koordynowanie i śledzenie zamówień do kooperantów i podwykonawców
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2018-03-27 - Kolonowskie (opolskie)
praca w dziale głównego mechanika - maszyny i urządzenia przeróbcze
KRAKOWSKIE ZAKŁADY EKSPLOATACJI KRUSZYWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert, przygotowywanie dokumentów, działa marketingowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Płock (mazowieckie)