SPECJALISTA DS ODSZKODOWAŃ Lublin oferta pracy KANCELARIA PRAWNA LEGATIS
Stanowisko: SPECJALISTA DS ODSZKODOWAŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzorowanie przebiegu procesu dochodzenia roszczeń, analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia roszczeń. Zgłaszanie szkód do towarzystw ubezpieczeniowych i innych podmiotów, czynne prowadzenie negocjacji z ww. podmiotami, dbałość o terminowe realizowanie zadań, obsługa Klientów Kancelarii, udzielanie porad prawnych, telefoniczne informowanie klientów o przebiegu sprawy, sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych,kontakt z organami administracji publicznej oraz organami ścigania. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: KANCELARIA PRAWNA LEGATIS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:FRYDERYKA CHOPINA 18/1, 20-023 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzorowanie przebiegu procesu dochodzenia roszczeń, analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia roszczeń. Zgłaszanie szkód do towarzystw ubezpieczeniowych i innych podmiotów, czynne prowadzenie negocjacji z ww. podmiotami, dbałość o terminowe realizowanie zadań, obsługa Klientów Kancelarii, udzielanie porad prawnych, telefoniczne informowanie klientów o przebiegu sprawy, sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych,kontakt z organami administracji publicznej oraz organami ścigania. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ODSZKODOWAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent prawny
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość prawa cywilnego, orzecznictwa; procesu dochodzenia odszkodowań; umiejętność posługiwania się językiem prawniczym w sporządzaniu pism. Dobra organizacja czasu pracy; motywacja i zaangażowanie w pracy
Nazwa pracodawcy: KANCELARIA PRAWNA LEGATIS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
FRYDERYKA CHOPINA 18/1, 20-023 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: FRYDERYKA CHOPINA
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.06.2016
Data dodania oferty pracy: 03.06.2016
Oferta pracy ważna do: 20.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kosztorysowanie,nadzorowanie robót budowlanych, sprawdzanie jakości wykonywanych robót,dokonywanie odbiorów robót,wyjazdy w teren
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2017-02-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż art. rolnych
ROLMIX Mirosław Gwóźdź - 2017-03-06 - Psary Witowskie (łódzkie)
- Zapoznanie się z przepisami bhp oraz przeciwpożarowymi- Zapoznanie się z regulaminem pracy i stanowiskiem pracy-zapoznanie się z prowadzeniem rekrutacji pracowników tymczasowych-przygotowywanie ogłoszeń rekrutacyjnych oraz umieszcanie ich na różnych portalach, nauka prowadzenia selekcji kandydatów oraz prowadzenie wywiadów z kandydatami do pracy- zapoznanie się z tworzenie bazy danych kandydatów- nauka sporządzania oraz przechowywania dokumentacji kandydatów
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Radom (mazowieckie)
Przygotowanie szeregu ofert dla klientów polsko- i rosyjskojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla firmy. Sporządzenie artykułów i analiz marketingowych w języku polskim i rosyjskim. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Prowadzenie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy. Umowa o dzieło: 20 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży: obsługa klientów w salonie sprzedaży, aktywna sprzedaż
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Oświęcim (małopolskie)
roznoszenie, rozdawanie ulotek
kontakt przez OHP - 2017-07-13 - Dębica (podkarpackie)
wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jarosław (podkarpackie)
-
Firma Usługowa "Pescar" Patryk Urban - 2016-05-12 - Kościerzyna (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
Bieżące wsparcie działu księgowości, kontrola poprawności księgowanych transakcji, współpraca z biurem rachunkowym rozliczającym firmę, księgowanie dokumentów w systemie AX, organizacja dostaw, współpraca z firmami logistycznymi, współpraca z kontrahentami (obsługa telefoniczna oraz e-mailowa) oraz handlowcami, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji w firmie, organizowanie pracy biura, bieżące wsparcie administracyjne, przygotowywanie raportów i zestawień.
DORFNER MINERALS Polska Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Legnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie plików do druku, skanowanie, retusz.
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
Obsługa recepcji, klientów, sprzedaż umów, produktów klubowych, pozyskiwanie nowych klientów, dbałosć o porządek, kontakt z aktualnymi klubowiczami, dbałość o relacje
FIT FANS S.C. - 2015-12-29 - Otwock (mazowieckie)
jw.
Instytut Elektrotechniki - 2018-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:- obsługa sklepu internetowego, - nadzór nad realizacją zamówień,- dbałość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, - wprowadzanie nowych produktów do sklepuRodzaj umowy:Umowa o pracę
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Uzyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2015-11-30 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-01-27 - Opole (opolskie)
Przyjmowanie zgłoszeń i zamówień klientów. Nadzór nad realizacją zamówień i pracy magaznu.
EXIM CODING Grzegorz Śliwa - 2016-07-29 - Bukowno (małopolskie)
1. Przygotowanie ofert sprzedaży2. Obsługa aukcji allegro3. Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami4. Korespondencja e-mail
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Staniszewo (pomorskie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż i wysyłka, kontakt z klientami.
ELŻBIETA PYREK FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ELZAP" - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Trzy zmiany Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
oferowanie usług wysokiej jakości, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sprzedaż usług hotelu i negocjacje, podtrzymywanie relacji z klientem, przygotowanie i koordynacja wydarzeń hotelowych. Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie zawodowe w sprzedaży lub w hotelarstwie, prawo jazdy kat.B, komunikatywna znajomość jęz. angielskiego. Wynagrodzenie brutto 3800zł miesięcznie plus prowizja.
Mikołajki Resort Spółdzielnia Właścicieli - 2018-01-05 - Jora Wielka (warmińsko-mazurskie)
Przgotowywanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży i produkcji, rozliczanie produkcji, tworzenie ofert sprzedażowych z uwzględnienie cen rynkowych sprzedaży danego produktu oraz po sporządzeniu kalkulacji optymalnej ceny dla przygotowanej oferty, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacjach, przyjmowanie i składanie zamówień.
PAKU-BOX SPÓŁKA Z O.O. - 2016-06-17 - Grójec (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji członkowskiej, rozliczanie mediów, prowadzenie dokumentacji zarządu, przygotowywanie spotkań lokatorskich, bieżący kontakt z mieszkańcami
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Bogatynia (dolnośląskie)
sprawdzanie wyrobów pod względem szycia, prasowanie i apkowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Łódź (łódzkie)
Naliczanie wynagrodzeń i potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami i regulacjami wewnętrznymi, rozliczanie składek ZUS, naliczanie zasiłków, sporządzanie dokumentacji do świadczeń emerytalno-rentowych.
Opera na Zamku - 2017-08-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca z systemami CRM, sprzedaż i kontakt z klientami ukraińsko i rosyjsko języcznymi.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Składanie konstrukcji na hali produkcyjnej, montaż podzespołów instalacji, podstawowe operacje ślusarskie, obsługa maszyn produkcyjnych, szlifowanie, nitowanie, pomoc przy spawaniu elementów.
Progres Sp. z o. o. Sp. K - 2018-07-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa klienta, przygotowanie projektu reklamy, pozyskiwanie klientów, zarządzanie bazą ogłoszeń, robienie zdjęć, przygotowanie krótkich informacji prasowych
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
• przygotowanie tras kablowych (kucie w ścianach, wiercenie)• montaż instalacji według dokumentacji technicznej• układanie przewodów elektrycznych• wymiana starej i wykonywanie nowej instalacji elektrycznej, kablowej• konserwacja elektryczna obiektów• montowanie szaf rozdzielczych• instalacja oświetlenia
Personal Expert Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Bojano (pomorskie)