SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łuków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: organizacja kampanii reklamowych, pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert handlowych
Data publikacji: 2015-12-21
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizacja kampanii reklamowych, pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert handlowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
monter instalacji sanitarnych i centralnego ogrzewania
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość technik sprzedaży
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
oferta pracy dla osoby bezrobotnej po odbytym stażu u pracodawcy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Adres pracodawcy:
Chomiczewskiego 10, 21-300 Radzyń Podlaski, powiat: radzyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: radzyński
Gmina pracodawcy: Radzyń Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Radzyń Podlaski
Ulica pracodawcy: Chomiczewskiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Radzyniu Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 21.12.2015
Oferta pracy ważna do: 31.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
udzielanie indywidualnych i grupowych porad zawodowych ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie zatrudnienia- prowadzenie działalności na rzecz młodzieży uczącej się, absolwentów oraz młodzieży poszukującej pracy- opracowywanie ocen przydatności zawodowej na podstawie zebranego własnego materiału badawczego- gromadzenie, opracowywanie i aktualizowanie informacji o zawodach, drogach uzyskiwania kwalifikacji zawodowych na potrzebach rynku pracy
OPOLSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-02-17 - Opole (opolskie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2017-11-29 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert usług naszej firmy dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji usług naszej firmy ukierunkowanej na nasz rynek
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Łódź (łódzkie)
•Realizację zadań z obszaru BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz standardami firmy;•Opracowanie i wdrażanie wymaganych procedur i instrukcji;•Przeprowadzanie analiz i ocen ryzyka zawodowego;•Opracowanie ramowych i szczegółowych programów szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń dla pracowników, podwykonawców;•Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu stałą poprawę bezpieczeństwa pracy;•Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu BHP;•Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz opracowanie wniosków i środków zaradczych.Praca w godz.7.00-15.00, Kontakt z pracodawcą osobisty , tel.w godz.7.00-15.00 i e-mail
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2016-12-23 - Słupsk (pomorskie)
roznoszenie ulotek, rozdawanie ulotek
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Sporządzanie dokumentów rekrutacyjnych, przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń osób aplikujących do udziału w projekcie, udział w Komisji rekrutacyjnej, organizacja staży, opieka nad uczestnikami projektu w trakcie staży, wspieranieprocesu zatrudnienia uczestników projektu.
Lubelski Ośrodek Samopomocy - 2016-05-06 - Siedlce (mazowieckie)
Koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów, zaopatrzeniem i magazynem;Udział i prowadzenie negocjacji dotyczących cen i warunków zakupu z dostawcami materiałów produkcyjnych oraz kooperantami;Tworzenie strategii zakupowych oraz analizy finansowej działu zaopatrzenia;Praca w środowisku opartym o KPI; Tworzenie i składanie zamówień do dostawców krajowych i zagranicznych zgodnie z procedurą;Nadzór nad terminowym wypełnianiem założeń planu produkcji w zakresie dostaw materiałowych, monitorowanie dostaw i opóźnień;Optymalizacji stanów oraz dokonywanych zamówień;Zarządzanie pracami działu zaopatrzenia i magazynu;Optymalizacja wykorzystania powierzchni magazynowej;Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur oraz ich tworzenie;Wycena materiałów produkcyjnych
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2016-08-30 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe mile widziane; praktyczna znajomość przepisów prawa pracy; znajomość programu Comarch ERP OPTIMA - moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, w tym składników dodatkowych, sporządzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością-GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
EKOMAX Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Gliwice (śląskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Żyrardów (mazowieckie)
obsługa programów komputerowych niezbędnych do wykonywania obowiązków, poczty elektronicznej i tradycyjnej, sporządzanie różnego rodzajnu dokumentów firmowych, raportów, sprawozdań zestawień, nadzorowanie ich obiegu, odbieranie telefonów, wsparcie działu prawnego , przygotowywywanie uchwał organów statutowych spółki, projektów pism procesowych, przygotowywanie dokumentów rejestrowych, doradztwo prawne, bieżąca korespondencja w sprawach prawnych, koordynacja obiegu dokumentów oraz dbanie o ich kompletności
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
prowadzenie kadr spółki, przygotowanie listy płac, ewidencja czasu pracy
INSTALNOVA GRUPA SBS K.BORKOWSKI-SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację strategii handlowej oraz usług na powierzonym terenie (Kraków i okolice, siedziba w Krzeszowicach), budowanie dobrych relacji z klientami, współpracę z innymi pracownikami oraz raportowanie wyników pracy do centrali.
"ALGECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Krzeszowice (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac ZUS, PFRON, SODIR, pełna obsługa kadrowo-płacowa.
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia"Adler" Ryszard Szarejko - 2018-01-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa. Realizacja celów sprzedaży samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych. Realizacja standardów jakościowych. Praca w godz. 9-17.
Autopol Michalski Motors Wiesław Michalski - 2018-01-10 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie programem stażu. Oferta przeznaczona dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsludze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zyskow poprzez użycie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celów
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
Praca na zmywaku, pomoc w przygotowywaniu dań i potraw, dbanie o porządek w kuchni.
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Znajomośc zagadnień kadrowo-ksiegowych
FABRYKA WSPORNIKÓW EUR ,, NEPA ,, SP. ZO.O. - 2016-05-10 - Otoczna (wielkopolskie)
obsługa administracyjna serwisu, przyjmowanie pojazdów, serwisowanie i obsługa mechaniczno-elektryczna, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-09-12 - Raszyn (mazowieckie)
Specjalisty ds. Wsparcia Sprzedaży (Centrala Banku). Podejmowanie działań wspierających działalność biznesową, koordynowanie procesów z zakresie zarządzania relacjami z klientami, jakości obsługi klientów wsparcie merytoryczne i organizacyjne pracowników oddziałów, organizowanie warsztatów w zakresie wymiany doświadczeń dotyczących podstawowych umiejętności sprzedażowych, zarządzania relacjami z klientami i standardów obsługi klienta oraz oferty produktowej banku, przygotowywanie raportów z realizacji planów sprzedażowych oddziałów, współtworzenie strategii rozwoju banku, współtworzenie nowych produktów i ich wdrażanie, stały monitoring sytuacji rynku konkurencji oraz pogłębianie wiedzy branżowej, wsparcie działalności handlowej: opracowywanie procedur wewnętrznych dotyczących produktów i usług oraz konkursów sprzedażowych, tworzenie baz danych itp. aktywne wspieranie Dyrektora Wsparcia SprzedażyWymagania: umiejętność samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętności interpersonalne i komunikacyjne na wysokim poziomie, samodzielność, kreatywność i silna orientacja na realizację celów, silna motywacja do pracy i bardzo dobra organizacja pracy, czynne prawo jazdy kat. BOferujemy: możliwość wdrażania własnych pomysłów w życie i samodzielność w realizacji zadań, aktywne uczestnictwo w rozwoju firmy i jej projektów, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
Zgodny
POSEJDON - DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
składanie zamówień na materiały z potrzebami procesów produkcyjnych, rozliczanie faktur materiałowych, opracowywanie prognoz, raportów i zestawień danych, współpraca z dostawcami w celu zapewnienia ciągłości i płynności dostaw
Animex Foods Spółka z o.o. Sp. k. - 2017-03-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Krasne (podkarpackie)
kontakt telefoniczny z dłużnikami jak i z klientami firmy, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-08-16 - Sosnowiec (śląskie)
- Obsługa klienta (w tym zagranicznego).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Prawo jazdy kat. B. Obsługa komputera. Mile widziana znajomość systemu informatycznego IMPULS. Wymagana znajomość języka ANGIELSKIEGO oraz języka NIEMIECKIEGO w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość zagadnień INTRASTAT.
GONAR - SYSTEMS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie akt osobowych- rozliczenie pracownicze - kierowcy czas pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Nowa Osada (lubelskie)
- monitorowanie statusu projektów, zadań itp., - obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, - gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie fornirów, fornirowanie, cięcie płyt meblowych, praca z urządzeniami: piłofrezarka, spajarka
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Marki (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Gdańsk (pomorskie)