SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R71/1178-337/17 Włocławek oferta pracy INSTALNOVA GRUPA SBS K.BORKOWSKI-SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R71/1178-337/17
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie kadr spółki, przygotowanie listy płac, ewidencja czasu pracy
Data publikacji: 2017-03-15
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: INSTALNOVA GRUPA SBS K.BORKOWSKI-SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie kadr spółki, przygotowanie listy płac, ewidencja czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC R71/1178-337/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość zagadnień księgowości
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie, doświadczenie min. 2 lata, znajomość podstaw księgowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
INSTALNOVA GRUPA SBS K.BORKOWSKI-SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 15.03.2017
Oferta pracy ważna do: 14.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wspieranie sprzedaży, kontakty z zagranicznymi kontrahentami, udział w projektach marketingowych, prace biurowe
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-24 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)
Obsługa kadrowa i płacowa
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Stalowa Wola (podkarpackie)
nawiązywanie kontaktów z kontrahentami w Iraku, kupcami samochodów z Europy, negocjowanie warunków sprzedaży, język arabski niezbędny w celu komunikacji z pracodawcę. praca na pół etatu w godzinach 8-12
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Janki (mazowieckie)
badania rynku ukraińskiego, budowa strategii sprzedaży, kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)
pokojowa
"P.H.U. Trans-Turist" sp. z o.o. - 2016-11-24 - Mochnaczka Wyżna (małopolskie)
- Badanie krajowych i zagranicznych rynków zbytu. Pozyskiwanie nowych klientów. Współpraca z obecnymi klientami firmy. Prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych. Sprzedaż produktów oferowanych przez firmę. Współpraca z działem technicznym.- Firma oferuje: możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży,pakiet socjalny, narzędzia umożliwiające efektywną pracę (telefon, laptop etc.).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe inżynierskie lub wyższe handlowe. Znajomość języka angielskiego. Doświadczenie w sprzedaży w branży mechanicznej. Znajomość zagadnień technicznych. Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność. Bardzo dobra organizacja pracy. Czynne prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych. Miele widziane doświadczenie w pracy na w/w stanowiskach. Kontakt e-mail: kadry (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
monitorowanie zapotrzebowania na produkty i wymagane surowce, zamawianie surowców, pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia, koordynacja i optymalizacja poziomu dostaw, współpraca z dostawcami
Zakłady Chemiczne ANSER Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Wiskitki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programów księgowych, znajomość ustawy o rachunkowości, obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Pszczyna (śląskie)
Współpraca z zarządem Szkoły oraz kadrą lektorską (polską i native speakerów bezpośrednią, telefoniczną oraz mailową obsługę Klientów indywidualnych orazFirm administrację kursów językowych: dobór kursów, ustalenia dotyczącelogistyki zajęć,zapisy,płatności, kontakt z potencjalnymi dłużnikami wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokonywanie płatności przygotowanieraportów do księgowości obsługę biura tłumaczeń obsługę urządzeńbiurowych zamawianie podręczników dla uczniów zakup materiałów i pomocynaukowych dbanie o wizerunek biura, w tym nadzór nad czynnościamiporządkowymi wewnętrzną bibliotekę szkoły: wprowadzanie nowych pozycji,wypożyczenia, inwentaryzacja udział w akcjach promocyjnych Szkoły, praca w godz. 10-18
Firma Szkoleniowa ESB Columbus - 2016-03-17 - Opole (opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa telefoniczna oraz mailowa między innymi w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami.
CONVERGYS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Lublin (lubelskie)
specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa zgłoszeń Visa/VOE - Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różnenarzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami - Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu ilistów ofertowych w narzędziu HR - Współpraca z wszystkimi zainteresowanymistronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników. - Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS - Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie i udział w postępowaniu o udzialanie zamówień publicznych, przygotowywanmie dokumentacji, projektowanie i monitorowanie stanu warunków pracy
FUNDACJA "UWOLNIENIE" - 2017-10-16 - Łódź (łódzkie)
Obsługa okleiniarki
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Lipowiec (warmińsko-mazurskie)
transport międzynarodowy towarów na trasie UE - Rosja oraz drobne naprawy
Transport Międzynarodowy i Krajowy " RAFKO" Rafał Kotow - 2016-01-05 - Czosnówka (lubelskie)
kontakt z klientami firmy w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, obsługa zamówień w obowiązującym systemie, rozwiązywanie problemów w razie opóźnienia terminów realizacji dostaw do klientów,
Ardagh Metal Packaging Poland Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kąty (małopolskie)
•wsparcie pracowników merytorycznych w bieżącej współpracy z radcami prawnymi•sporządzanie projektów zewnętrznych i wewnętrznych aktów normatywnych •prowadzenie analiz prawnych w oparciu o obowiązujący stan prawny i orzecznictwo•wsparcie pracowników merytorycznych przy prowadzeniu ewidencji, repertorium spraw prowadzonych w postępowaniu sądowym, egzekucyjnym i upadłościowym•wsparcie pracowników merytorycznych w archiwizacji dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
koordynacja i realizacja zamówień projektowych,rekrutacja pracowników,nadzór i kompleksowe prowadzenie dokumentachi projektowej,kompleksowe sporzadzanie umów dla pracowników,rozliczanie ewidencji pracowników oraz opisywanie faktur projektowych,obsługa telefoniczna i mailowa klientów i pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Piaseczno (mazowieckie)
kierowca samochodu ciężarowego na trasy międzynarodowe do przewozu krzeseł- wyjazdy w poniedziałek lub wtorek-powót w tym samym tygodniu
"SELECT COMFORT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-19 - Kłodzko (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (Żelbet), kontakt telefoniczny i e-mail z klientami krajowymi i angielsko języcznymi itp.
BURKLE Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Obsługa giełdy transportowej, wystawianie zlecen, fakturowanie rozliczanie kierowców, dyspozytor ssmaochodami cięzarowymi
ABC LOGISTIC - 2016-02-19 - Świdnica (dolnośląskie)
przeprowadzanie analiz ekonomicznych
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2017-04-14 - Świdnica (dolnośląskie)
poszukiwanie maszyn do druku w Chinach, kontakt z kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Biała Podlaska (lubelskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Łowicz (łódzkie)
SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOSCI
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów hurtowych (firma jest hurtownią odzieży) głównie obywateli Turcji
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Raszyn (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)