SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU Warszawa oferta pracy AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Stanowisko: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: nieodpłatny
Zakres obowiązków: •wsparcie pracowników merytorycznych w bieżącej współpracy z radcami prawnymi•sporządzanie projektów zewnętrznych i wewnętrznych aktów normatywnych •prowadzenie analiz prawnych w oparciu o obowiązujący stan prawny i orzecznictwo•wsparcie pracowników merytorycznych przy prowadzeniu ewidencji, repertorium spraw prowadzonych w postępowaniu sądowym, egzekucyjnym i upadłościowym•wsparcie pracowników merytorycznych w archiwizacji dokumentów
Data publikacji: 2015-10-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRZYBOWSKA 45, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•wsparcie pracowników merytorycznych w bieżącej współpracy z radcami prawnymi•sporządzanie projektów zewnętrznych i wewnętrznych aktów normatywnych •prowadzenie analiz prawnych w oparciu o obowiązujący stan prawny i orzecznictwo•wsparcie pracowników merytorycznych przy prowadzeniu ewidencji, repertorium spraw prowadzonych w postępowaniu sądowym, egzekucyjnym i upadłościowym•wsparcie pracowników merytorycznych w archiwizacji dokumentów
Forma zatrudnienia: Praktyka studencka
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: nieodpłatny
Nazwa stanowiska: SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: nieodpłatny
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2015
Data zakończenia pracy: 31.12.2015
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: status studenta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: korzystanie z pełni praw publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: punktualność
Nazwa pracodawcy: AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH
Sposób aplikowania: poprzez uczelnię
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Agencja Rezerw Materiałowych
Adres pracodawcy:
GRZYBOWSKA 45, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy. Oferta praktyki studenckiej.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
• kontakt osobisty• poczta: UL. GRZYBOWSKA 45 00-844 WARSZAWA• inny: POPRZEZ UCZELNIĘ
Typ podmiotu pracodawcy: JAP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: HTTPS://WWW.ARM.GOV.PL
Ulica pracodawcy: GRZYBOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Agencja Rezerw Materiałowych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Typ oferowanej pracy: (praktyka studencka)
pozostaleDane_celeEdukacyjne: praca w zespole
Data dodania oferty pracy: 05.10.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2015
Typ oferowanej pracy: Praktyka studencka
Podobne oferty pracy
organizacja imprez kulturalnych, konkursów
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wyszukiwanie i kontakt z klientem, tworzenie baz danych w komputerze, zamieszczanie ogłoszeń w internecie
POMOST Stowarzyszenie Młodzieży i Osób z Problemami Psychicznymi, ich Rodzin i Przyjaciół - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
- sporządzanie zamówień na surowce do produkcji oraz wszystkie środki pomocnicze na podstawie zapotrzebowania oraz zleceń produkcyjnych,- kontakt i negocjacje z bieżącymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawców, monitorowanie cen na rynku- nadzór nad stanem surowców, bieżące reagowanie na potrzeby produkcyjne- kontakt z dostawcami w zakresie realizacji bieżących zamówień- przygotowywanie raportów i analiz- bieżące rozliczanie zleceń produkcyjnych- optymalizacja stanów magazynowych i koordynacja dostaw.
SECESPOL Sp. zoo - 2015-11-30 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Gubin (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa wózka jezdniowego, kompletacja towaru, praca od poniedziałku do niedzieli na dwie zmiany w godzinach 6-18, 18-6
PERSONNEL INTERNATIONAL BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ agecja zatrudnienia nr KRAZ 5703 - 2016-09-20 - Parzniew (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Lębork (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Drawsko (wielkopolskie)
- naliczanie płac,- rozliczanie składek ZUS,- sporządzanie raportów ZUS,- rozliczanie podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT-7,- sporządzanie sprawozdań GUS
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o. o. Sieraków - 2016-11-14 - Sieraków (wielkopolskie)
naprawa pojazdów samochodowych osobowych i dostawczych, badania komputerowe, ustalanie przyczyn wad i uszkodzeń poszczególnych zespołów i mechanizmów pojazdów metodami diagnostyki technicznej, sprawdzanie jakości wykonanych prac;
DOMUS-MOBIL S.C. - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)
analiza tras kierowcyweryfikacja kilometrówpraca w zespoleorganizacja stanowiska pracy
KOST-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-12 - Konopiska (śląskie)
- prowadzenie dokumentacji jakościowej- kontrola dostaw pod względem zgodności z zamówieniem- wypełnianie przyjętych formularzy wewnętrznych- nadzór nad obiegiem dokumentów- kompletacja dokumentów jakościowych- prowadzenie ewidencji magazynowej
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Kościerzyna (pomorskie)
komisjonowanie wysyłek, sprawdzanie poprawności dokumentów, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, wysyłanie i kontrola systemowych powiadomień elektronicznych, internetowa awizacja i obsługa przesyłek kurierskich
COROPLAST HARNESS TECHNOLOGY SP. Z O.O. SP.K. - 2018-04-12 - Krapkowice (opolskie)
prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Rząśnia (łódzkie)
obsługa klienta, sprzedaż towaru (branża spawalnicza)
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
WYMAGANIA:- AKTUALNE ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI,- ZDOLNOŚCI MANUALNE,- SZYBKOŚĆ I DOKŁADNOŚĆ W PRACY,- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE,- PRAWO JAZDY KAT B.MILE WIDZIANE:- UMIEJĘTNOŚĆ POSŁUGIWANIA SIĘ ELEKTRONARZĘDZIAMI,- DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU,OGÓLNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL. DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA.MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE. OFERUJEMY:- UMOWĘ O PRACĘ,- WYNAGRODZENIE – PODSTAWA + PREMIA,- PRACĘ W SZYBKO ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,- PRACĘ W MŁODYM ZESPOLE
GRUPA LP Łukasz Pisarek - 2018-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Pleszew (wielkopolskie)
udział w przygotowywaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; udział w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych
SMB Consulting - 2017-09-07 - Lublin (lubelskie)
umiejętność wykonywania analiz laboratoryjnych (cv na adres e-mail: dep (at) herbapol.krakow.pl)
Krakowskie Zakłady Zielarskie "HERBAPOL" - 2015-11-26 - Wadowice (małopolskie)
Prace pomocnicze w stolarni.
Bogdan Duraj Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe FRONTY MEBLOWE - 2017-05-17 - Chojnice (pomorskie)
Dbanie o kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami, sprzedaż bieżąca
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2018-03-12 - Aleksandria (łódzkie)
Prace konserwacyjno-remontowe maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego.
DROSED SA - 2016-06-30 - Siedlce (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
serwis i utrzymanie systemu informatycznego
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)
praca na stanowisku kierowcy - dostawcy posiłków
ANTALYA M Müslüm Tulgar - 2015-12-23 - Pszczyna (śląskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2017-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;Kontakt z pracodawcą 261 651 055.miejsce pracy: Wrocław, ul. Pretficza Sala E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa komputera, prace biurowe zwiazane z przygotowaniem technologii, organizacją produkcji
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT GÓRNICZYCH "KUPRYT II" sp. z o.o. - 2018-04-20 - Polkowice (dolnośląskie)
- planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji- badanie i gromadzenie informacji rynkowych- identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu- organizacja i doskonalenie procesu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Świebodzin (lubuskie)
organizowanie sprzedaży polskich towarów do krajów Bliskiego Wschodu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Stargard (zachodniopomorskie)