SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI Sieraków oferta pracy Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o. o. Sieraków
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - naliczanie płac,- rozliczanie składek ZUS,- sporządzanie raportów ZUS,- rozliczanie podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT-7,- sporządzanie sprawozdań GUS
Data publikacji: 2016-11-14
Lokalizacja: Sieraków (wielkopolskie)
Pracodawca: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o. o. Sieraków
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wroniecka 2, 64-410 Sieraków, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- naliczanie płac,- rozliczanie składek ZUS,- sporządzanie raportów ZUS,- rozliczanie podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT-7,- sporządzanie sprawozdań GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sieraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzychodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sieraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.11.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik ekonomista* (wymagany staż - lata: 5)
Wymagany zawody dla kandydatów: Ekonomista (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o. o. Sieraków
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Adres pracodawcy:
Wroniecka 2, 64-410 Sieraków, powiat: międzychodzki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: międzychodzki
Gmina pracodawcy: Sieraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sieraków
Ulica pracodawcy: Wroniecka
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.11.2016
Data dodania oferty pracy: 08.11.2016
Oferta pracy ważna do: 16.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż artykułów mięsno-wędliniarskich, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o ekspozycję, czystość i higienę w sklepie
MADEJ WRÓBEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prowadzenie biura, wystawianie i przyjmopwanie faktur, praca na programie SUBIEKT GT
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowa Ziemia (dolnośląskie)
konserwacja oraz naprawy usterek w obiektach budowlanych
Nieruchomości SERVICE GROUP Anna Oczkowicz - 2017-02-09 - Czeladź (śląskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. IT należy w szczególności nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z realizacją umów informatycznych, nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z systemami informatycznymi funkcjonującymi w biurze, w tym realizacja całokształtu zadań związanych z systemem identyfikacji pojemników za pomocą kodów kreskowych, w zakresie całokształtu zadań związanych z merytoryczną obsługą umów informatycznych należy w szczególności:a) koordynowanie systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;b) opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących działania systemu identyfikacji pojemników i worków oraz oprogramowania do zarządzania systemu gospodarowania odpadami;c) zarządzanie systemem identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;d) nadzór nad organizacyjno technicznym funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków;e) udostępnienie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów mobilnych czytników kodów kreskowych oraz nadzór nad ich eksploatacja;f) nadzór i kontrola firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów ze skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów;g) współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;h) bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymiany danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi;i) sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodów kreskowych w trakcie odbioru odpadów;j) nadzór, kontrola oraz koordynacja umów z firmami dostarczającymi oprogramowania do obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi;k) bieżąca współpraca z dostawcą oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami;l) bieżąca obsługa w zakresie przeglądów i serwisu urządzeń peryferyjnychm) okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP;n) współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-14 - Płock (mazowieckie)
- prowadzenie, archiwizacja dokumentacji,- wsparcie działu kadr i rekrutacji,- tworzenie raportów.
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-17 - Świdnica (dolnośląskie)
- Pozyskiwanie obiektów do sprzedaży, obsługa klientów zagranicznych w tym klientow rosyjskojęzycznych , tworzenie katalogów aukcyjnych, reklama firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Wymagane 2-letnie doświadczenie w zakresie marketingu i PR.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
kontrola prawidłowości eksploatacji urządzeń
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Chrzanów (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacj, zapewnieni niezbędnych działań wszystkich funcji logistycznych w firmie, odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu i eksportu, współpraca z klientami, nadzór bad środkami transportu. sala F
ASTERIX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw reklamy zajmuje się planowaniem, tworzeniem oraz koordynacją działań reklamowych, które mają na celu przekonanie potencjalnego klienta do nabycia reklamowanego produktu lub usługi. podejmowanie decyzji o formachi kierunkach prowadzonej reklamy;• dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam,scenariuszy ich wersji telewizyjnych lubradiowych, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;• ustalanie sposobu prezentacji treścireklamowych;• dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam; wykupywanie czasu antenowego lub miejsca na łamach gazet i czasopism;• monitoring realizacji kampanii, zlecanie badań skuteczności przekazu reklamowego, analiza wyników i sporządzanie raportów dla zlecających kampani. Tłumaczenie tekstów na język rosyjski.
DENIS GROUP Sp.z.o.o. - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Organizowanie pracy biura,prowadzenie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej firmy,prowadzenie dokumentacji firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż flotowa pojazdów;
MK CENTRUM K. Duliba, M.Myczka, Sp.j. - 2017-04-19 - Łódź (łódzkie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości. Sporządzanie list płac. Prowadzenie dokumentacji osobowej.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2017-06-20 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie umów na wynajem hali sportowej, opracowywanie regulaminów, rozliczanie zrealizowanych godzin przez najemców, przestrzeganie Zarządzeń Burmistrza, Uchwał Rady Miasta, Tworzenie harmonogramów funkcjonowania hali sportowej.CV, List Motywacyjny, Świadectwa pracy, oryginał kwestionariusza osobowego, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, ksero dokumentów: -potwierdzających wykształcenie, doświadczenie zawodowe, zaświadczenie o zatrudnieniu.DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W ZAMKNIĘTYCH KOPERTACH z dopiskiem "DOTYCZY NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - SPECJALISTA DS. OBIEKTÓW SPORTOWYCH" w siedzibie Gimnazjum do 04.03.2016r. do godz.16:00.
GIMNAZJUM MIEJSKIE Nr 2 im. Jana Pawła II - 2016-02-24 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
fakturowanie, ewidencje księgowo-magazynowe, sprawy kadrowe, obsługa kasy
Konsorcjum Przedsiębiorstw Robót Górniczych i Budowy Szybów Spółka Akcyjna - 2017-07-12 - Miechów (małopolskie)
monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego, kontrolowanie faktur zakupowych, nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w firmie, sporządzanie analiz,wspomaganie procesu podejmowania decyzji finansowych z zakresu kalkulacji
"POLMLEK" Spółka z o.o. - 2017-04-11 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem niemieckimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku niemieckim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca przy projektach neuromarketingowych
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2017-11-16 - Kutno (łódzkie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę wózka widłowego, przyjmowanie i wydawanie towarów (fizycznie i systemowo), oraz za zapewnienie prawidłowości pracy na magazynie zgodnie ze standardami firmy. Praca w godz. 8-20
F.H.U. Merkury Market Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży
JERZY KOSEK MARKET BUDOWLANY JEŻYK - 2016-02-09 - Polanka Wielka (małopolskie)
jw.
OZNAKUJ BIURO MICHAŁ TRYC - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zestawu komputerowego posiadającego licencjonowane do konstrukcji, modyfikacji oraz tworzenia układów kroju.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)
Sprzedaż ofert turystycznych
Przedsiębiorstwo Usług Księgowo-Finansowych "Beta" Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Krosno (podkarpackie)
wykonywanie prac ogólnobudowlanych-wykończeniowych,szczegółowe informacje o ofercie na stronie www.poliklinika.net
Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii - 2016-08-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie i formowanie ciasta
Prohaska Klaudiusz PIEKARNIA Sklep Spożywczy - 2016-06-14 - Kup (opolskie)
obsługa kontrahentów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, korespondencja
CERAMIKA COLOR Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Kopaniny (świętokrzyskie)
Przaca przy produkcji stolarki okiennej PCV
BOB - ROLLO Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Rumia (pomorskie)