SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Nowy Sącz oferta pracy Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem niemieckimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku niemieckim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Data publikacji: 2018-03-14
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elektrodowa 47, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem niemieckimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku niemieckim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Elektrodowa 47, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: aplikacja pocztą elektroniczną
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Elektrodowa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: Produkcja okien
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.03.2018
Data dodania oferty pracy: 14.03.2018
Oferta pracy ważna do: 12.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zharmonizowanie systemu jakości, zarządzanie niezgodnościami, udział w zespole HACCP.
MARTIN BRAUN SP. Z O.O. - 2017-05-15 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, prace biurowe
SK INVEST Klaudia Sikorska - Maciąg - 2017-01-19 - Wolbrom (małopolskie)
Specjalista do spraw pakowania i opakowań
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzozów (podkarpackie)
-przygotowanie ofert reklamowych,-prowadzenie rozmów handlowych przez telefon i bezpośrednich,-przygotowanie i negocjacja warunków umów,-obsługa biura reklam i ogłoszeń-obsługa kasy fiskalnej,-tworzenie bazy klientów
KUBARA LAMINA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Wykonywanie pełnej obsługi płacowej w zakładzie pracy,naliczanie wynagrodzeń , ZUS , sprawozdawczość, dodatkowo realizowanie zadań z zakresu księgowości, obsługa programu Płatnik.
KPRD Spółka z o.o.w Lublinie - 2017-03-29 - Lublin (lubelskie)
prezentowanie produktów i usług firmy klientom w językach rosyjskim, gruzińskim. Udzielanie informacji, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, uzupełanianie i rezerwacja oferty grupowej, znajomość geografii i branży turystycznej.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Piaseczno (mazowieckie)
obsługa programu Płatnik, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie akt osobowych, obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
wyksz. minimum średnie, mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e-marketingowych (SEM) oraz SEO,bardzo dobra znajomość narzędzi Google Adwords i Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień:
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
realizacja POLITYKI KADROWEJ WE FIRMIE
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, nadzór nad współpracą z dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Pruszków (mazowieckie)
Zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.ksmkolobrzeg.pl
Kołobrzeska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-10-12 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
malowanie ścian
Usługi Remontowo Budowlane Józef Koc - 2018-03-16 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie.Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.2 x w tygodniu całodniowe wyjazdy z towarem do klientów (samochodem dostawczym, kat. B).Stałe trasy w kierunkach warmińsko-mazurskie, pomorskie, zachodnio-pomorskie.Pozostałe dni praca w siedzibie firmy w Bydgoszczy (dział handlowy).Rodzaj umowy:Umowa o pracęWymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, sumienność, dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: przedstawianie oferty handlowej, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, obsługa klientów i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, negocjowanie i podpisywanie umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DUDZIK RAFAŁ "INTER-BUD" - 2017-11-28 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż gadżetów reklamowych, powierzchni reklamowych, nawiązywanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert biznesowych, obsługa klientów firmy, obsługa social media, obsługa newslettera.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie zamówień, dokumentów transportowych, faktur. Utrzymywanie stałych relacji z klientem. Administracja obiegu dokumentów.
ALCEA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Tychy (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń, obsługa programu Płatnik
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2016-11-29 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień, fakturowanie, wykonywanie analiz.
KUFIETA Sp. J. - 2017-06-05 - Czyżowice (śląskie)
planowanie, prowadzenie i optymalizacja działań marketingowych; zarządzanie stronami www; optymalizacjia sprzedaży w serwisach aukcyjnych i porównywarkach; prowadzenie działań SEO, SEM; obsługa kampani adwords; prowadzenie działań z zakresu PR i kreowania wizerunku firmy w mediach; analiza efektywności działań; realizacja strategii skierowanej na efekty biznesowe; tworzenie projektów graficznych; realizacje nadruków
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-02-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż towarów przez telefon,marketing internetowy
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Trzebinia (małopolskie)
sporzadzanie listy płac, ZUS, prowadzenie spraw kadrowych
BIURO USŁUG KADROWYCH SZKOLENIA BHP-BOŻENA KOZAK - 2018-02-23 - Puławy (lubelskie)
Nauka:- wdrażania do realizacji bieżacych zamówień klientów,- obsługi systemów obsługi sprzedaży SUBIEKT,- sporządzania ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Konin (wielkopolskie)
1.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13", wypłacamy nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa mailowa oraz telefoniczna klientów słowacko-języcznych, telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zleceń, obsługa posprzedażowa, kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień dla dostawców oraz ich kontrola, otwieranie zleceń
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-11-27 - Tarnów (małopolskie)
- sprzedaż towaru przez internet,- obsł. klienta,- zapoznaie się z asortymentem sklepu.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Autosan" - 2017-09-14 - Sanok (podkarpackie)
Obsługa programu Subiekt GT, wystawiania i przyjmowanie faktur, sprzedaż detaliczna, kontakt z klientem
CHEMP-BEST Alicja Czyżkowska - 2018-04-27 - Jasienie (opolskie)