SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH Tychy oferta pracy ALCEA POLSKA SP. Z O.O.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Sporządzanie zamówień, dokumentów transportowych, faktur. Utrzymywanie stałych relacji z klientem. Administracja obiegu dokumentów.

Data publikacji: 2017-11-24

Lokalizacja: Tychy (śląskie)

Pracodawca: ALCEA POLSKA SP. Z O.O.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sporządzanie zamówień, dokumentów transportowych, faktur. Utrzymywanie stałych relacji z klientem. Administracja obiegu dokumentów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017

Data zakończenia pracy: 10.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, komunikatywna znajomość języka angielskiego,

Nazwa pracodawcy: ALCEA POLSKA SP. Z O.O.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Tychy

Gmina pracodawcy: Tychy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tychy

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2017

Data dodania oferty pracy: 24.11.2017

Oferta pracy ważna do: 10.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. WSPARCIA TECHNICZNEGO - od 4 166,66 PLN

Zapewnienie pokrycia specjalistów podczas zmiany, sprawdzanie problemów i ich rozwiązań, tworzenie rekordów w systemie, rozwiązywanie problemów lub przesyłanie ich na dalsze linie wsparcia oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU MIĘDZYNARODOWEGO - od 2 600 PLN

- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-09-06 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 000 PLN

utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi, realizowanie planów sprzedaży, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PRACOWNIKÓW ZAGRANICZNYCH (NR 0355) - od 2 000 PLN

organizacja pracy, pobytu pracowników ukraińskich, prowadzenie dokumentacji pracowniczej
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI - od 5 300 PLN

Do zakresu obowiązków właściwego dla roli należy wsparcie programów w wielu obszarach, w szczególności dotyczy to zbierania, utrzymywania i aktualizowania dokumentacji procesowej, zbierania i liczenia mierników efektywności procesów, administrowania Share Point's oraz dyskami sieciowymi. Dodatkowo do codziennych obowiązków nalezy monitorowanie postepów projektu, zbieranie informacji na temat ryzyk oraz wspieranie administracyjne wszelkich zmian procesowych. Ponadto praca na stanowisku business managera wymaga bezpośredniego wsparcia kierowników wyższego szczebla zatrudnionych w innych lokalizacjach geograficznych. Kluczowymi kompetencjami są wysokie umiejętności komunikacyjne, doskonała organizacja pracy oraz doświadczenie w zarządzaniu projektami.
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

kompleksowa obsługa kadr i płacUmiejętności i uprawnienia: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanieaktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS sporządzanie rozliczeń PFRON sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie zobowiązującymi przepisami i terminami; tworzenie regulaminów organizacyjnych.
JOANNA KRAJ-PLENKIEWICZ BIURO RACHUNKOWE KANCELARIA PODATKOWA KRAJ-PLENKIEWICZ JOANNA - 2018-01-26 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI (NR 2979) - od 3 400 PLN

1. Przygotowywanie zestawień materiałowych i dokumentacji produkcyjnej.2. Wprowadzanie i analiza danych.3. Współpraca z działem projektowym i działem zaopatrzenia.4. Sporządzanie raportów oraz analiza poprodukcyjna.
TRIBO SPÓŁKA Z O.O. - 2018-08-21 - Nowa Wieś Wielka (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

realizacja planu sprzedażowego, utrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych, obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLIENTÓW KLUCZOWYCH - od 3 200 PLN

do uzgodnienia z pracodawcą
KONSORCJUM STALI" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)

KSIĘGOWY - od 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa ZUS dla Przedsiębiorców w programie Płatnik warunek konieczny,Weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych dekretacja merytoryczna i rodzajowa,Terminowe sporządzanie i elektroniczne składanie deklaracji ZUSowskich, podatkowych i rocznych przedsiębiorców i osób fizycznych,Sporządzanie umów cywilno prawnych, umów o pracę i świadectw pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami,Sporządzanie list płac i rozliczanie wszystkich przerw w pracy,Śledzenie na bieżąco wszystkich zmian w przepisach dotyczących podatków i ZUS,Obsługa programu księgowego KPR, VAT, ryczałt,Korespondencja z urzędami publicznymi,Archiwizowanie dokumentów księgowych,Terminowa obsługa korespondencji,Wspieranie klientów biura w zagadnieniach podatkowych.
Licencjonowane Biuro Rachunkowe Liczydło Zofia Kłuskiewicz Doradca Podatkowy - 2017-07-28 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH - od 4 000 PLN

Praca w dziale technicznym Spółdzielni Mieszkaniowej. Planowanie prac remontowych, nadzór nad wykonywanymi pracami, szacowanie wartości inwestycji, obsługa merytoryczna awarii. Prace biurowe i administracyjne w ramach działu technicznego. Obsługa zgłoszeń awarii, obsługa mieszkańców. Rozliczenia mediów - z.w. i c.w.Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt kandydatów z pracodawcą: sekretariat (at) smprusa.pl, 717900071Praca na okres próbny: czas nieokreślony po okresie próbnymGodzina zakończenia pracy: 15:00Sala E, D
Spółdzielnia Mieszkaniowa im. B. Prusa we Wrocławiu - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI WIETNAMSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH - od 2 100 PLN

- Rozliczanie kosztów marketingowych- Ewidencjonowanie faktur marketingowych, kontrola kompletności i poprawności dokumentacji- Przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych i finansowych- Współpraca z regionalnymi kierownikami sprzedaży, kierownikami ds. Kluczowych klientów- Komunikacja, uzgadnianie i weryfikacja rozliczeń finansowych z kontrahentami- Inne zadania powierzone przez przełożonego
Animex Foods Spółka z o.o. Sp.K. - 2015-12-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

wprowadzanie danych do systemu SAP, obsługa klientów (telefonicznie i mailowo), kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa.
DELITISSUE Sp. z o.o. w Ciechanowie - 2016-01-29 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ - od 2 000 PLN

- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie (dwa do trzy tygodnie). Szkolenie odbywa się w Warszawie od poniedziałku do piątku. Pobyt w hotelu z wyżywieniem (śniadanie + obiadokolacje) od poniedziałku do piątku zapewnia bezpłatnie pracodawca. Koszty dojazdu na szkolenie oraz powrót ponosi osoba zainteresowana szkoleniem (podjęciem pracy).- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka agielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-04-05 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SEO - od 2 000 PLN

OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
SUNECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KONFEKCJI - od 2 000 PLN

- pakowanie produktów gotowych i półproduktów,- zabezpieczanie wyrobów do transportu,- układanie produktów zgodnie z zamówieniem,- pakowanie i komplementacja towarów,- proste prace magazynowe oraz inne zadania pokrewne.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zduny (pomorskie)

SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTADORADCA KLIENTA - od 2 500 PLN

Obsługa klienta zgodnie ze standardami PZU, obsługa komputera, realizacja planów sprzedażowych, przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń, budowanie portfela klientów, utzrymywanie długofalowych relacji z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Lubań (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI(NR 2908) - od 2 600 PLN

Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń. Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Umowa o pracę.
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 2 000 PLN

Planowanie i realizacja procesów rekrutacji, prowadzenie rozmów kwalifikacujnych, prowadzenie bazy danych, zamieszczanie ogłoszeń, rekrutacyjnych w internecie i prasie.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

Obsługa klienta. Kontakt tel. 506289014 e-mail: kariera (at) promedica24.pl
Promedica24 Betreuung Plus Germany Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-28 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 800 PLN

wycena aluminiowych konstrukcji fasadowych, okiennych oraz drzwiowych, przygotowywanie rysunków produkcyjnych
ALUMIC S.A. - 2018-05-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

KASJER-SPRZEDAWCA BARANOWO - od 2 250 PLN

kasjer-sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2016-02-16 - Baranowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP, OCHRONY ŚRODOWISKA I SZKOLENIA - od 3 600 PLN

prowadzenie spraw bhp, p.poż i ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-02-16 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-FINANSOWYCH - 2 774,66 - 3 000 PLN

Prowadzenia kadr i płac, akt osobowych, ewidencja czasu pracy i nieobecności w tym naliczanie chorobowego. Tworzenie umów i aneksów oraz świadectw pracy, ewidencja badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP Milewidziane podstawy księgowości w tym księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń i kompensat z kontrahentami Kontrola terminowości orazzgodności dokonanych płatności Uzgadnianie kont (weryfikacja faktur, wprowadzanie danych do systemu) Udział w zamknięciu miesiąca, przygotowywanie zestawień księgowych Wystawianie faktur sprzedażowych.
Truckport Sp. z.o.o - 2016-09-08 - Dąbrowa (opolskie)