SPECJALISTA DS. HANDLU Biała Podlaska oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi, realizowanie planów sprzedaży, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
Data publikacji: 2017-03-21
Lokalizacja: Biała Podlaska (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi, realizowanie planów sprzedaży, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biała Podlaska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Biała Podlaska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Data zakończenia pracy: 30.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: obsługa komputera - Word, Exel
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
Brzeska 101, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie,cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Biała Podlaska
Gmina pracodawcy: Biała Podlaska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biała Podlaska
Ulica pracodawcy: Brzeska
Numer budynku pracodawcy: 101
Profil działalności pracodawcy: produkcja mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.03.2017
Data dodania oferty pracy: 21.03.2017
Oferta pracy ważna do: 21.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 21.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE INTERNETOWYM, OBSŁUGA SYSTEMÓW WSPOMAGAJĄCYCH (SUBIEKT, SHOPER, DHL), KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM, AKTUALIZOWANIE ZMIAN NA STRONIE INTERNETOWEJ, LOGISTYKA PRODUKTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTU Z KLIENTEM, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, KREATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY, MILE WIDZIANE DODATKOWE ATUTY: UMIEJĘTNOŚĆ OPRACOWYWANIA TEKSTÓW HANDLOWYCH I MARKETINGOWYCH, COPYWRITING, PODSTAWY ZNAJOMOŚCI SEO, FACEBOOK, SOCIAL MEDIA
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowanie inwestycji do realizacji
PHU INELBUD Anna Ciesielska - 2016-09-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów, pozyskiwanie nowych i kontaktowanie aktualnych kontrahentów firmy, rozpoznawanie potrzeb klientów, tworzenie sieci sprzedaży poprzez kontakty z architektami , generalnymi wykonawcami i inwestorami, prezentacja oferty firmy, aktywna sprzedaż produktów firmy, stosowanie standardów jakościowych obsługi klienta, wspieranie działań sprzedażowych, monitorowanie procesu sprzedazy, negocjowanie warunków współpracy
HOMAK Krzysztof Homa - 2016-01-25 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Głuchołazy (opolskie)
Przygotowanie ofert do kontraktów
Pavimental Polska Sp. z o.o. - 2019-01-30 - Trzebinia (małopolskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp., obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Łęczeszyce (mazowieckie)
nadzór nad laboratorium pomiarowym, nadzór nad wyposażeniem kontrolno pomiarowym w całym zakładzie, przeprowadzanie pomiarów detali, w tym na maszynie 3D, wzorcowanie narzędzi pomiarowych, przygotowanie raportów i analiz, przeprowadzanie analiz MSA, współuczestnictwo w rozwiązywaniu bieżących, wewnętrznych problemów jakościowych, przeprowadzanie audytów, tworzenie dokumentów systemowych na poziomie operacyjnym
TP REFLEX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Żarów (dolnośląskie)
- przygotowywanie materiałów graficznych, projektowanie grafik oraz innych treści dla różnych kanałów medialnych- importowanie oraz formatowanie zdjęć oraz ilustracji do istniejących szablonów- edytowanie zdjęć, tworzenie elementów graficznych w programie Photoshop, Illustrator, Adobe Creative Suite - tworzenie spójnych treści zgodnie ze standardami i marką firmyGodziny pracy - dyspozycyjność: 8-17.Sala C
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie klienta , sprzedaż produktów turystycznych
kontakt przez PUP - 2015-07-21 - Sztumskie Pole (pomorskie)
wg programu stażustaż w godz. 7:30 - 15:30
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Zawiercie (śląskie)
do uzgodnienia
VICTORIA ANNA ROZMUS - 2019-05-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż wyrobów i usług firmy Zmer, pozyskiwanie klientów, obsługa obecnych klientów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE APARATÓW I KONSTRUKCJI ENERGETYCZNYCH ZMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa klientów w terenieaktywne pozyskiwanie klientówprezentacja nieruchomości
KOT NIERUCHOMOŚCI - DOROTA KOT - 2018-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- Utrzymywania w ciągłej sprawności technicznej eksploatowanych technicznych środków łączności i informatyki wspomagających działalność bieżącą 25 WOG oraz terminowe prowadzenie (nadzorowanie) przeglądów, konserwacji, napraw i remontów w serwisach eksploatowanych systemów, urządzeń łączności i informatyki oraz prowadzenie ewidencji tych czynności zgodnie z przepisami;- Reagowanie na wszystkie przypadki naruszenia bezpieczeństwa teleinformatycznego, wystąpienia awarii, klęsk żywiołowych oraz inne tego typu zdarzenia mające wpływ na funkcjonowanie eksploatowanych systemów i sieci teleinformatycznych;- Współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z eksploatacją systemów i sieci teleinformatycznych, w tym: prowadzenia przeglądów, konserwacji, napraw i remontów zainstalowanych systemówteleinformatycznych urządzeń alarmowania i powiadamiania, a także innych dokumentów określających zadania mające wpływ na organizację i eksploatację systemów i sieci teleinformatycznych.Wynagrodzenie 2.955,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat(wynagrodzenie dla osoby z wymaganymi kwalifikacjami na danym stanowisku pracy)
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-11-28 - Białystok (podlaskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-08-24 - Tychy (śląskie)
-Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień młodzieży i dorosłych, zgłaszających się do OSZ,- Planowanie szkoleń pod kątem finansowym i merytorycznym,-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych,- Udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego,- Pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych, w kontekście wyboru zawodu, stanowiska pracy, kierunków kształcenia itp.,- Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych,- Rozliczanie z realizacji szkoleń, sporządzenie sprawozdań i informacji z prowadzonej działalności
WARMIŃSKO MAZURSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W OLSZTYNIE - 2017-09-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie instalacji na podstawie rysunku technicznego oraz instrukcji w języku koreańskim, ścisła współpraca z Projektantem oraz Specjalistą Budowy Strefy Czystej, instalacja urządzeń pomiarowych i regulacyjnych. Praca w godz.: 8-16.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego; promowanie produktów; dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Modła-Kolonia (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej: wystawianie faktur sprzedaży, korekt sprzedaży, tworzenie zestawień sprzedaży oraz udzielanie odpowiedzi na żądania korekt faktur kontrahentom, telefoniczna obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Bolków (dolnośląskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)
sprzedaż flotowa pojazdów;
MK CENTRUM K. Duliba, M.Myczka, Sp.j. - 2017-04-19 - Łódź (łódzkie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-05-02 - Andrespol (łódzkie)
- identyfikowanie problemów i poszukiwanie rozwiązań w celu doskonalenia organizacji- weryfikacja końcowych rezultatów wykoananych projektów- opracowanie/realizowanie strategii rozwoju organizacji
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Łódź (łódzkie)
•Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności •Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych •Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych •Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych •Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych •Tworzenie treści na potrzeby działań promujących i informacyjnych
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-07-30 - Lublin (lubelskie)
aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
praca biurowa z wykorzystaniem komputera
Centrum Kultury ZAMEK - 2017-10-26 - Poznań (wielkopolskie)