SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Kluczbork oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -
Data publikacji: 2018-03-05
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiełły 21, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: -
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakieu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: mile widziane doświadczenie na stanowisku
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Jagiełły 21, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Jagiełły
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 05.03.2018
Oferta pracy ważna do: 04.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace związane z obsługą kadrowo-płacowej firmy
Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Samborzec (świętokrzyskie)
Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami tworzenia projektów w ramach funduszy europejskich.Nadzór nad przygotowaniem całości dokumentacji aplikacyjnej do wniosków i projektów w ramach funduszy europejskich.Monitorowanie ogłaszanych konkursów w ramach funduszy europejskich.Opracowywanie i pozyskiwanie załączników i dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia.Monitoring rynku i dostępności funduszy.Przygotowywanie zapytań i wyjaśnień do Instytucji Wdrażających.Rozliczanie projektów.Prowadzenie, monitoring i bieżąca kontrola realizacji projektów.Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji.Zarządzanie pozyskanymi projektami.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-09-01 - Gdynia (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- opracowywanie raportów (Excel): awaryjność maszyn, czas realizacji napraw,- opracowywanie instrukcji na podstawie dokumentacji technicznej maszyn, urządzeń i linii produkcyjnej,- opracowywanie oceny maszyn i urzadzeń zgodnie z wytycznymi dyrektywy maszynowej,- współdziałanie z pracownikami Działu Utrzymania Ruchu w zakresie gospodarki magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Zgierz (łódzkie)
kontakt i utrzymywanie relacji z klientami, realizacja wyznaczonych celów, koordynacja procesu realizacji zleceń, budowa i zarządzanie własną bazą klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Tarnów (małopolskie)
jw.
PBM POŁUDNIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-13 - Warszawa (mazowieckie)
udział w przygotowaniu założeń dla realizacji projektu inwestycyjnego, w celu opracowania kompletnej dokumentacji technicznej; sporządzanie założeń technicznych które są podstawą SIWZ i zapotrzebowanie na zakup maszyn , urządzeń, konstrukcji dla realizowanych zadań w ramach branży;współpraca z Kierownikiem projektu, udział w ocenie technicznej złożonych ofert na roboty i usługi w ramach branży;zapoznawanie się z umowami, dokumentacją inwestycji, zbiorczym zestawieniem kosztów, harmonogramami dostaw oraz montażu urządzeń inwestycyjnych;uczestniczenie w opracowywaniu wniosków z przebiegu zadania inwestycyjnego w celu udoskonalenia procesu realizacji inwestycji, wykonywanie raportów, prezentacji oraz prognozowanie wykonania zakończenia prac inwestycyjnych
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-08-03 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo płacowa pracowników
Catermed S.A. - 2017-09-21 - Kraków (małopolskie)
Układanie kostki brukowej, prace przygotowawcze
FHU KONCEPT Michał Tokarz - 2016-11-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
produkcja reklam, montaż reklam, banerów
Agencja Reklamy i Promocji "ART-STUDIO" Beata Ambroziak - 2016-02-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie klientów,Sprzedaż artykułów budowlanych,Prowadzenie magazynu oraz dokumentów sprzedaży: fakturowanie, WZ, prowadzenie korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Radom (mazowieckie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Prometeusz Spółka z o.o. ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-01-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
POZYSKIWANIE FUNDUSZY UNIJNYCH, NADZOROWANIE I ROZLICZANIE DOFINANSOWANYCH PROJEKTÓW.
"ZBYLBRUK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Bobolice (dolnośląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników. Przygotowywanie dokumentów; obsługa procesów związanych z zatrudnieniem. Sporządzenie sprawozdań, deklaracji PERON, przygotowywanie umów. Tworzenie regulaminów organizacyjnych. Współpraca przy opracowywaniu budżetu finansowego szkoły.
Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie - 2016-08-10 - Legionowo (mazowieckie)
Wg programu STAŻUPOWER
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Osów (lubuskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Grójec (mazowieckie)
realizowanie strategii rozwoju organizacji; analizowanie istotnych wskaźników działalności organizacji w celu wskazania obszarów doskonalenia; identyfikowanie problemów i poszukiwanie rozwiązań w celu doskonalenia organizacji; doskonalenie istniejących procesów i technologii w celu minimalizacji kosztów działalności i wzrostu satysfakcji klientów, przygotowywanie i wdrażanie narzędzi doskonalenia procesów doskonalenie procedur i instrukcji postępowania, utrzymanie korzystnego psychologicznego klimatu w firmie.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-02-01 - Przemyśl (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów azersko- i angielskojęzycznych. Umowa o dzieło: 26 h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Łódź (łódzkie)
naprawa samochodów dostawczych i ciężarowych
PPHU STROISZ ANDRZEJ STROISZ - 2016-11-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE INTERNETOWYM, OBSŁUGA SYSTEMÓW WSPOMAGAJĄCYCH (SUBIEKT, SHOPER, DHL), KONTAKT TELEFONICZNY Z KLIENTEM, AKTUALIZOWANIE ZMIAN NA STRONIE INTERNETOWEJ, LOGISTYKA PRODUKTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTU Z KLIENTEM, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA, KREATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY, MILE WIDZIANE DODATKOWE ATUTY: UMIEJĘTNOŚĆ OPRACOWYWANIA TEKSTÓW HANDLOWYCH I MARKETINGOWYCH, COPYWRITING, PODSTAWY ZNAJOMOŚCI SEO, FACEBOOK, SOCIAL MEDIA
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja poprawności składanych ofert, umiejętność czytania i analizowania dokumentacji. Sporządzanie szczegółowych przedmiarów robót z zakresu robót budowlanych. Sporządzanie zapytań ofertowych. Opracowanie przedmiarów i wycena robót branży budowlanej.
P.P.H.U. TERMOBUD PLUS s.c. R.Łobodziński, P.Łobodziński - 2017-07-18 - Mielec (podkarpackie)
- Zakres obowiązków: Sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, sporządzanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS (Płatnik), naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy), wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo płacowym, przygotowywanie dla pracowników i zleceniobiorców zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie dla pracowników oraz nadzór nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń BHP. Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych w Excel.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie, możliwość rozwoju i zdobywania cennych doświadczeń zawodowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. sednie. Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomości prawa pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych, dobra znajomość programu Excel, dokładność, samodzielność, odpowiedzialność za swoją pracę, dzielenie się wiedzą i współpraca z zespołem. Mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.
SKY ONE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy.
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-05 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS i US
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
Telefoniczne nawiązywanie kontaktu z dłuznikami; negocjowanie warunków spłaty zadłużenia; motywowanie dłużników do zapłaty.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji pracowniczych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)