SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO- PŁACOWYCH Koszalin oferta pracy Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO- PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji pracowniczych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
Data publikacji: 2017-03-16
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-241 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy), sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych(umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, rozliczanie delegacji pracowniczych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich, nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2300zł + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO- PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Data zakończenia pracy: 19.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie kadry, płace, znajomość zagadnień z zakresu przepisów ubezpieczeń społecznych, kadrowych i płacowych, wymagana znajomość programu Symfonia, rok doświadczenia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Księgowość SIMPLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-241 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: e-mail ( kancelaria (at) taxsimplex.pl )Dodatkowe informacje: praca w godzinach 8:00 - 16:00, wynagrodzenie 2300 zł + premia uznaniowa
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 16.03.2017
Oferta pracy ważna do: 18.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe; 5 lat doświadczenia w sprzedaży B2B w branży materiałów ogniotrwałych; zanjomość języka angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego na poziomie zaawansowanym; prawo jazdy kat.B; promocja i sprzedaż wysokotemperaturowych produktów izolacyjnych w przemyśle; obsługa klienta w zakresie ofertowania i doradztwa technicznego na rynkach rosyjskojęzycznych, wliczając zabezpieczenia przeciwpożarowe; jedna zmiana; praca również w delegacjach
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gliwice (śląskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, planowanie, rozliczanie, raportowanie, kompletowanie dokumentó, obsługa klientów i kasy fiskalnej, dbałość o ekspozycję towarów i dostępność towarów u kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca na programie magazynowo-księgowym CRPprzygotowanie ofert sprzedażowychobsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
Realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, selekcja nadesyłanych aplikacji, budowanie bazy kandydatów.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikowanej pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-11-14 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa konferencji.
Hotel Gromada sp. z o.o. - 2018-03-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Kontakty telefoniczne z klientami,
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Zamość (lubelskie)
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontami w ramach branży mechanicznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-07-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczącymi produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Zabierzów (małopolskie)
Zapoznanie z zasadami przygotowania opakowań do produkcji i inne
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
telefoniczna sprzedaż e usługi,aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, opieka i obsługa klienta biznesowego,nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedaży,
iDMK Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
Wyszkatłcenie: wyższe specjalność BHP; min. 3 lata stażu pracy w służbie BHP; zakres obowiązków: nadzór i kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny oraz warunków p.poż, wykonywanie zadań określonych w sprawie służby BHP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-07-16 - Gliwice (śląskie)
tworzenie oraz kontrola dokumentacji jakościowej, , zlecanie analiz niezbędnych do wysyłki produktów zgodnie z wymaganiami klienta. zlecanie do laboratoriów zewnętrznych badań produktów zgodnie z harmonogramem. wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych. odpowiedzialność za badania przechowalnicze półproduktów i wyrobów gotowych. kontrola surowców, półproduktów i wyrobów gotowych na zgodność z wymaganiami jakościowymi. wykonywanie pomiarów, analiz w ramach kontroli dostaw, zleceń wewnętrznych zgodnie z harmonogramem badań. udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się trakcie kontroli dostaw. współpraca z Działem Technologii, Działem Produkcji, Działem Magazynów, Działami Sprzedaży, Biurem Obsługi Klienta. uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytach oraz szkoleniach obejmujących zakres Kontroli Jakości.
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Żory (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem wietnamskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa maili od klientów z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
czynności przygotowawcze do inwentaryzacji składników majątkowych, pomoc w prowadzeniu ewidencji środków trwałych i wyposażenia, obsługa administracyjno-gospodarcza, obsługa programu SIP LIBRA 2 w zakresie eksedycji i doręczeń poczty bieżącej, inne prace biurowe,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie kadr i płac, wyliczanie wynagrodzeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kalisz (wielkopolskie)
Promowanie produktów m.in. poprzez organizowanie i prowadzenie kampanii reklamowych, umieszczanie reklam w Internecie, zachęcanie internautów do podejmowania określonych aktywności, np. komentowania na forach internetowych, obsługa portali społecznościowych.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-02 - Częstochowa (śląskie)
Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji.
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2016-12-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-06-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży w formie telefonicznej i e-mailowej
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Zebrzydowice (małopolskie)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji wniosku o dofinansowanie realizacji projektów. Weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektów w ramach realizowanego naboru. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów oraz dokumentacji działań podejmowanych w projektach w zakresie realizowanych w nim usług i instrumentów rynku pracy. Stosowanie przyjaznego języka podczas realizacji zadań w projektach oraz przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, przestrzeganie właściwych polityk i zasad wspólnotowych, w tym polityki równości szans i koncepcji zrównoważonego rozwoju w ramach projektów.Prowadzenie bieżącego monitoringu realizowanych zadań w projektach oraz stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu oraz rezultatu projektów. Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań sporządzanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych tut. urzędu, niezbędnych do opracowywania sprawozdawczości m.in. w ramach SL 2014. Bieżący monitoring realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za ich prawidłową realizację, ze szczególnym uwzględnieniem realizowanych usług i instrumentów rynku pracy. Współpraca z komórkami Urzędu merytoryczne odpowiedzialnymi za realizację zadań w ramach realizowanych projektów. Opracowywanie dodatkowych sprawozdań, materiałów oraz informacji niezbędnych przy realizacji projektów. Promocja realizowanych projektów oraz informowanie otoczenia o źródłach ich finansowania. Przestrzeganie właściwego oznaczania, przechowywania dokumentacji projektów. Sumienne wykonywanie innych poleceń służbowych i zadań przekazywanych przez przełożonych. Doskonalenie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach wykonywanych zadań. Należyte i zgodne z prawem wykonywanie zadań należących do zajmowanego stanowiska. Gruntowna znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów. Działanie wnikliwe, szybkie i bezstronne. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-04-29 - Płock (mazowieckie)
j.w.
UPL MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów,utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,tworzenie ofert handlowych.
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Wola Zambrowska (podlaskie)
wykonywanie okładzin różnego rodzaju płytkami na ścianach i podłogach, przygotowanie podłoża, obróbka płytek, doradztwo klientom w zakresie doboru chemii budowlanejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjność w godzinach 9:00-19:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
-prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych ze stałymi klientami sieci T-mobile
kontakt przez OHP - 2016-02-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie; komunikatywna znajomość j. angielskiego; dobra dykcja; umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta; realizowanie planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów; identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów; wprowadzanie danych do bazy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T.K. MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczna sprzedaż profesjonalnych publikacji, programów, szkoleń; realizacja indywidualnych i zespołowych celów sprzedazowych; docieranie do klientów biznesowych; czynny udział w realizacji projektów sprzedażowych
FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. - 2016-03-18 - Poznań (wielkopolskie)