SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ Poznań oferta pracy iDMK Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczna sprzedaż e usługi,aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, opieka i obsługa klienta biznesowego,nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedaży,
Data publikacji: 2016-07-27
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: iDMK Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GŁUCHOWSKA 1/4, 60-101 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczna sprzedaż e usługi,aktywne pozyskiwanie klientów z sektora B2B, opieka i obsługa klienta biznesowego,nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi, realizacja budżetów sprzedaży,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie mile widziane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, umiejętność profesjonalnej obsługi klienta i badania jego potrzeb, zdolność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, biegła obsługa komputera, znaj. zagadnień z rachunkowości,księgowości
Nazwa pracodawcy: iDMK Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 2, 64-200 Wolsztyn, powiat: wolsztyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kontakt mailowy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: wolsztyński
Gmina pracodawcy: Wolsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wolsztyn
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.07.2016
Oferta pracy ważna do: 27.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Operatywna sprzedaż produktów firmy, bieżąca obsługa klienta, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Praca w godzinach 8:00-16:00, 9:00-17:00
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-03-02 - Kolbuszowa (podkarpackie)
telefoniczny kontakt z klientami ,pozyskiwanie klientów (oferta GCP Koniecpol)
JUNA Bartłomiej Sobczak - 2017-08-25 - Koniecpol (śląskie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem, zdawaniem lokali
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-24 - Kielce (świętokrzyskie)
- Samodzielne prowadzenie Sekretariatu, obsługa kancelaryjna oddziału, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów kadrowo-księgowych, zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów między komórkami organizacyjnymi, przygotowywanie projektów pism, umów i aneksów, bieżąca obsługa biura w zakresie zlecania tłumaczeń i organizacji podróży służbowych (m. in. rezerwacje lotów i hoteli), elektroniczna archiwizacja dokumentów w dedykowanych systemach informatycznych, przygotowywanie zebrań, konferencji i spotkań, koordynacja prac personelu sprzątającego oraz sezonowego utrzymania terenów zielonych, zaopatrzenie biura w art. biurowe i materiały eksploatacyjne.- Wynagrodzenie: 2700 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane minimum dwuletnie doświadczenie w obsłudze sekretariatu, czynne prawo jazdy kat. "B", komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt wstępnie telefoniczny (tel.: 32 255-58-21, 502-849-556) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Porcelanowa 18, 40-246 Katowice) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: praca-slask (at) mz.pl
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-09 - Katowice (śląskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami, - przygotowywanie ofert handlowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż oferowanych przez Firmę ubezpieczeń. Doradztwo w wyborze produktów ubezpieczeniowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z obecnymi klientami. Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Zapewnienie poprawności obiegu dokumentów zgodnie z obowiązującymi procedurami. Obsługa klientów zgodnie z wysokimi standardami jakości.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI ORAZ ICH POZYSKIWANIE, RAPORTOWANIE, POZNANIE PRODUKTÓW ORAZ UMIEJĘTNOŚĆ WYKORZYSTANIA TECHNIK SPRZEDAŻY, ZDOBYWANIE NOWEJ WIEDZY I DOKSZTAŁCANIE SIĘ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANI STUDENCI PRAWA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ BUDOWANIA RELACJI Z INNYMI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY; KONTAKT Z PRACODAWCĄ: e-mail:info (at) bst-partners.pl;
B.S.T. PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach, ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy i innym nadużyciom, SLA, szczególnych procedur w stosunku do PEP, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami, zapewnianie profesjonalnego wsparcia i dążenie do udoskonalania już obowiązujących w Spółce procedur.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Kraków (małopolskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca oraz specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
STUDIO-COPY BARBARA KRÓL - 2016-03-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, wystawianie zaświadczeń, umów o pracę, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie i naliczanie list płac, realizacja potrąceń komprniczych, przygotowywanie deklaracji PFRON i GUS, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Ławnica (podkarpackie)
- Pracownik zatrudniony na w/w stanowisku będzie zajmował się obsługą strony internetowej firmy, reprezentowaniem firmy w mediach elektronicznych, pozyskiwaniem klientów dla firmy.- Wynagrodzenie: 1050 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Praca na pełny etat. Praca na 1/2etatu w godz. między 8:00-16:00 , do uzgodnienia. - Wymagana umiejętność indywidualnego toku pracy. Wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego. Wymagana znajomość j. angielskiego - poziom A2 w mowie i piśmie. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Mile widziana znajomość j. niemieckiego - poziom podstawowy.- Kontakt wyłącznie mailowy: a.mozul-klys (at) competence-szkolenia.pl
COMPETENCE-TRAINING & COACHING INSTITUTE BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-03-16 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa fanpage Facebook - uaktualnianie informacji oraz dokumentówna stronie www - obsługa istniejących już kampanii AdWords (powcześniejszym szkoleniu) - dbanie o infrastrukturę sprzętu komputerowegow firmie.
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; 2 lata doś. zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; bardzo dobra org. pracy, inicjatywa i kreatywność, komunikatywność, znajomość MS Office oraz technik obsługi klienta; zakres obowiązków: przyg. dokumentów firmowych dla biura księgowego, wystawianie faktur, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, zamawianie materiałów biurowych i eksploatacyjnych, kontakt tel i e-mailowy z klientami, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień. Tworzenie ofert handlowych. Realizacja planów sprzedażowych.
BAĆ-POL S.A. - 2016-07-25 - Niepołomice (małopolskie)
sprzedaż artykułów firmy
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Koło (wielkopolskie)
Szczegóły naboru na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe: 4 lata; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-12-03 - Gliwice (śląskie)
przygotowanie rozliczeń kadrowo- płacowych prowadzenie teczekosobowych sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających zestosunku pracy oraz bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowejobsługa umów cywilno-prawnych sporządzanie dokumentacji, korektZUS sporządzanie deklaracji podatkowych współpraca z urzędami iinstytucjami zewnętrznymi w ramach wykonywanych obowiązków, praca w godz. 8-16
PKF BPO Consult Sp. z o.o. S.K. - 2017-05-10 - Opole (opolskie)
Prowadzenie rekrutacji, prowadzenie dokumentacji działu kadr.
Orlow-Pl - 2018-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-19 - Bieruń (śląskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu:ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, pozostałe przepisy zwiazane z działalnością Inspekcji.Zapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego w Wydziale Kontroli:weryfikacja dokumentacji,ocena pobranych prób,tworzenie dokumentacji kontrolnej,sprawozdawczość
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH W GDAŃSKU Z/S W GDYNI - 2016-03-15 - Gdynia (pomorskie)
montaż konstrukcji stalowych
HEXAGON Grzegorz Gutowski - 2016-11-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
roliczenia magazynowe, przyjęcia, zwroty towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie stronami www, dbanie o wizerunek firmy w Internecie, obsługa sklepu internetowego, tworzenie kampanii reklamowych, Adwords, fb, raportowanie Google Analitics, przygotowywanie newsletterów i e-mailingu
BOOMGAARDEN MEDIEN SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Ruszków Drugi (wielkopolskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 6.00- 14.00, 14.00- 22.00
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2018-01-05 - Widzino (pomorskie)
Przygotowanie dokumentacji do wykonania płytek w programach UCAM, CAM 350, tj. programów sterujących wiertarkami i frezerkami numerycznymi, fotoploterem oraz dokumentacji rysunkowej i danych do testowania elektrycznego i optycznego płytek. Wynagrodzenie: 2300 zł brutto - w okresie próbnym. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą: p. Sylwia Herka - sylwia.herka (at) eldos.com.pl, tel.: 71 370 51 60.
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
-sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;-sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniam na budowę, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogrami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;-sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;-kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;-dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; -opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakońzenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie oiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;-opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnych do Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycję;-udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowywaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-06-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów magazynowych, prowadzenie i kontrolowanie ewidencji dokuumentacji magazynowej w systemie, dbałość o poprawność i kompleksowość prowadzonej dokumentacji magazynowej, kontrolowanie dokumentacji przepływu towarów oraz bieżąca kontrola stanów magazynowych, inicjowanie usprawnień i dążenie do optymalizacji procesów magazynowych, współpraca z księgowością i innymi działami, tworzenie bieżących raportów i zestawień, zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: http://www.zdp.bip.info.pl/
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-06-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
utrzymywanie , naprawa infrastruktury, eksploatacja infrastruktury technicznej oraz urządzeń infrastruktury kolejowej,
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Trzebinia (małopolskie)