SPECJALISTA DO SPRAW KADR Ławnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, wystawianie zaświadczeń, umów o pracę, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie i naliczanie list płac, realizacja potrąceń komprniczych, przygotowywanie deklaracji PFRON i GUS, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
Data publikacji: 2016-06-20
Lokalizacja: Ławnica (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ławnica, powiat: mielecki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, wystawianie zaświadczeń, umów o pracę, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, przygotowywanie i naliczanie list płac, realizacja potrąceń komprniczych, przygotowywanie deklaracji PFRON i GUS, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ławnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Prawo jazdy kat. B, znajomość przepisów prawa pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Chopina 16a, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta stażu dla osób bezrobotnych w wieku do 29 roku życia (do dnia poprzedzającego 30 urodziny) posiadających ustalony przez Urząd Pracy odpowiedni profil pomocy. Osoby bezrobotne, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 16a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 20.06.2016
Oferta pracy ważna do: 13.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Kontakty z klientami, przygotowywanie ofert, przyjmowanie i administrowanie rezerwacji, rozmowy telefoniczne z Klientami, obsługa systemu CRM, obsługa procesu wynajmu, obsługa floty samochodowej, doradzanie klientom. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 18.00 w Bielsku-Białej.
DELTEKS SP. Z O. O. - 2016-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Koordynowanie zamówień klientów. Ustalanie / sporządzanie ofert handlowych. Sporządzanie raportów sprzedażowych. Prowadzenie korespondencji z powierzoną grupą klientów w językach obcych. Prowadzenie raportów ze spotkań z klientami w językach obcych. Analiza sprzedażowa. Raportowanie wyników sprzedaży. Nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami na podległych rynkach. Wykonywanie innych poleceń przełożonego. Współpraca z działem marketingu, zakupów, księgowości i Controllingu.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wymagana znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Katowice (śląskie)
Firma System Data poszukuje osoby młodej, kreatywnej i chętnej do zdobywania nowych umiejętności w branży informatycznej. Kandydat powinien mieć wykształcenie minimum średnie techniczne oraz posiadać wiedzę z zakresu budowy oraz konfiguracji sprzętu komputerowego.Dodatkowe cechy którymi powinien charakteryzować się kandydat to; odpowiedzialność, sumienność oraz umiejętność efektywnej pracy w zespole.W zamian, firma System Data Sp. z o.o. oferuje stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, progresywny system wynagradzania, możliwość rozwoju i poszerzania swojej wiedzy w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole.
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-26 - Mielec (podkarpackie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wilków-Osiedle (dolnośląskie)
przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie danych do systemu SAP Basis, opracowanie grafiku pracownikom, wydawanie dyspozycji i kart drogowych, obsługa reklamacji, raportowanie kart drogowych, ewidencja odpadów, wystawianie potwierdzanie kart przekazu, sporzadzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kutno (łódzkie)
Sprzedaż massmailingowa oraz telefoniczna usług szkoleniowych, praca z bazami danych oraz budowa własnej bazy klientów, nazwiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji, profesjonalna obsługa klienta, badanie potrzeb szkoleniowych klientów, aktywny udział w budowaniu oferty szkoleniowej, inne prace związane z realizacją usług szkoleniowychWymagania: wykształcenie wyższe, umiejętnośći: sprzedażowe i komunikacyjne, dobra organizacja pracy własnej, mile widziane prawo jazdy kat. B i własny samochód, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/telemarketingupraca 8-16, możliwość pracy na umowę zleceniecv na e-mail: centrum (at) frdl.szczecin.pl
FUNDACJA ROZWOJU DEMOKRACJI LOKALNEJ - 2017-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
współpraca z księgowością, rozliczanie produkcji, kontakt z klientem, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
ZAKAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-07 - Radzymin (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowych, naliczanie listy płac, sporządzanie deklracji ZUS, PIT,PFRON, GUS, obsługa programu płatnik.
Fehling Polska Wydawnictwo Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Gniezno (wielkopolskie)
Nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i p.poż
Pomorska Insytutucja Gospodarki Budżetowej POMERANIA - 2016-12-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zarządzanie gospodarką materiałową, zamawianie towarów w kraju i zagranicą, pilnowanie terminowości dostaw, pozyskanie nowych dostawców, negocjacje cenowe
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Oborniki (wielkopolskie)
Obsługa klientów firmy.
SEGER CUTTING TOOLS OZGA MIKUSZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-18 - Wiśniowa (podkarpackie)
Utrzymanie i eksploatacja oświetlenia miejsc publicznych na terenie miasta,wydawanie warunków i dokonywanie uzgodnień dotyczących infrastruktury technicznej na terenie miasta (wydawanie warunków dla budowy, przebudowy oświetlenia miejskiego i uzgadnianie dokumentacji projektowej na podstawie wydanych warunków),przygotowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawy i usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych,zawieranie i realizacja umów łącznie z ich rozliczeniem na dostawy i usługi w zakresie utrzymania i eksploatacji sieci oświetlenia miejsc publicznych, prowadzenie ewidencji infrastruktury technicznej,współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej miasta.
Urząd Miasta - 2016-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych i półproduktów na podstawie dokumentacji technicznej.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, spec. finanse lub rachunkowość; staż pracy: min. 2 lata; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; praktyczne doświadczenie w zakresie: ewidencji faktur sprzedaży i rozrachunków, ewidencji wyciągów bankowych, przepisów regulujących proces odzyskiwania należności, rozrachunków; biegła obsługa komputera w zakresie Word, Excell, PowerPoint oraz internetu; praktyczna znajomość i umiejętność obsługi systemu Microsoft Dynamics AX lub systemu klasy ERP, mile widziana znajomość systemów hotelowych; prawo jazdy kat. B; Ponadto: umiejętność posługiwania się bazami danych do celów analitycznych, zdolność szybkiego uczenia się, dokładność i rzetelność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; zakres zadań: ewidencja wyciągów bankowych w systemie ERP, ewidencja zapłat w systemie hotelowym, współpraca wewnętrzna w zakresie aktualizacji stanu należności przeterminowanych, bieżące kontakty z kontrahentami w zakresie realizacji płatności współpraca z Kancelarią Prawną w zakresie procedury prawnej odzyskiwania należności, współpraca z pozostałymidziałami Spółki, wykorzystanie wiedzy w zakresie rachunkowości, controllingu i finansów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
HOTELE DIAMENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-03 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-01-19 - Opole (opolskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i rosyjskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
rejestrowanie zamówień klientów, fakturowanie, kontrola cen zakupu i sprzedaży, wprowadzanie raportów do systemy, przygotowywanie wpłat do banku
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Słubice (lubuskie)
Układanie jadłospisów i diet, przygotowywanie asygnat oraz raportów żywienia, sporządzanie kalkulacji kosztowych, nadzorowanie sporządzania posiłków.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-12-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Nadzór oraz kontrola warunków pracy pod kątem zgodności z wymaganiami BHP. Przygotowywanie dokumentacji z zakresu BHP.
Politechnika Warszawska Filia w Płocku - 2016-05-11 - Płock (mazowieckie)
Transport jednostek ładunkowych na terenie magazynu.Dbanie o właściwe składowanie towaru.Przenoszenie ręczne towaru.Przestrzeganie zasad obsługi i kontroli użytkowego sprzętu.
DHL Exel Supply Chain (Poland) Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Sochaczew (mazowieckie)
KOORDYNACJA SYSTEMÓW TELEFONICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowy Dwór (dolnośląskie)
Produkcja cukierniczo-piekarska w całym zakresie. Wymagana książeczka sanepid. Mile widziana praktyka na stanowisku, ale istnieje możliwość przyuczenia.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe techniczne; min. 3 lata doś. w koordynowaniu i nadzorowaniu robót; znajomość kosztorysowania i rozliczania robót budowlanych, znajomość prawa budowlanego; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, budownictwo ogólne spec. inż. hydrotechniczna; zakres obowiązków: współpraca z wykonawcą robót budowlanych oraz inż. projektu; ocena działalności wykonawcy oraz nadzoru inwestorskiego realizowanego przez inż. projektu, w tym kontrola jakości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-07-12 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie wszelkiego rodzaju deserów, ciast, ciastek, tortów zgodnie z wysokimi standardami firmy
Level Work Artur Chrząszcz - 2018-09-12 - Chylice-Pólko (mazowieckie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów, fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem rosyjsko - i francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2016-06-13 - Łubiana (pomorskie)
- sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wycen
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2016-07-01 - Adamówka (podkarpackie)