SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Adamówka oferta pracy PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: - sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wycen
Data publikacji: 2016-07-01
Lokalizacja: Adamówka (podkarpackie)
Pracodawca: PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-534 Adamówka 194, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- sprzedaż stolarki PCV i ALU, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja wycen
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Adamówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Adamówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
37-534 Adamówka 194, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: przeworski
Gmina pracodawcy: Adamówka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Adamówka
Numer budynku pracodawcy: 194
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznychokna PCV
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.07.2016
Oferta pracy ważna do: 31.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Puławy (lubelskie)
- terminowe sporządzanie dokumentacji płacowej oraz związanej z zatrudnieniem i zwilnieniem pracowników- tworzenie miesięcznych zestawień, rozliczeń, raportów oraz analiz- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z przebiegiem zatrudnienia, zasiłkami, ustaleniem uprawnień emerytalnych i rentowych, świadczeniami z ZFSŚ itp.- sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń do ZUS oraz innych instytucji zewnętrznych związanych z rozliczaniem wynagrodzeń- prowadzenie ewidencji czasu pracy w systemie kadrowym- monitorowanie zmian w przepisach- udział w pozostałych pracach i inicjatywach działu kadr i płac
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-12-06 - Wróblów (lubuskie)
Realizacja planu szkoleniowego Campus Graduate Program, zarządzanie przetwarzaniem transakcji sekurytyzowanych i niesekurytyzowanych, które mogą obejmować uwierzytelnianie zewnętrzne i clearing, rozliczanie i prowadzenie ewidencji towarów, zarządzanie pozycją operacyjną oraz obsługa zasobów finansowych, zabezpieczanie kredytu, uzgodnienia, zarządzanie danymi, raportowanie, inne czynności operacyjne.
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. technicznych
Zakład Wodociągów i Usług Komunalnych Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-05-16 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowskiem
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA SPECJALNA - 2018-07-12 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
2 godz tygodniowo
ZESPÓŁ SZKÓŁ W WÓLCE PODLEŚNEJ - 2016-09-20 - Wólka Podleśna (podkarpackie)
Praca od pn-pt 10-17, sob.10-14
Wadima Producent Bielizny Osobistej Sp. z o.o - 2016-06-03 - Opole (opolskie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Iłownica (pomorskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Norweski pracodawca poszukuje do zatrudnienia na stałe osób w charakterze inspektorów ładunkowych/ morskich specjalizujących się w statkach typu: cape size, panamax, coaster.Wymagania pracodawcy:- Kandydat musi mieć doświadczenie jako draft surveyor/maritime surveyor , lub posiadać doświadczenie zawodowe jako oficer pokładowy w marynarce handlowej. Preferowane osoby z doświadczeniem na dużych statkach typu masowce.- Wymagana biegła znajomość jęz. angielskiego- Książeczka żeglarska, inne potrzebne do wykonywania zawodu- Znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B
Norwegian Marine& Cargo Survey AS - 2016-04-14 - Norwegia (Norwegia)
Codzienna obsługa klientów w szczególności rosyjskojęzycznych, pozysykiwanie nowych klientów z Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
jw.
GRS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-03-24 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Dbanie o obieg dokumentacji klientów polsko i rosyjskojęzycznych, archiwizacja dokumentów, zamawianie kurierów, realizacja zadań związanych z obiegiem dokumentacji operacyjnej w firmie.
Twój StartUp - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
-nawiązywanie i utrzymywanie (współpraca) kontaktów z kontrahentami z CHRL-negocjowanie zamówień-prowadzenie korespondencji handlowej
CN-PL GRANIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; znajomość obsługi komputera; znajomość branży budowlanej; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: obsługa programu Subiekt; sporządzanie ofert handlowych; analiza ekonomiczo-finansowa; ciągła inwentaryzacja; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gliwice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
KGNconsulting Spółka z o.o. - 2017-06-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe marketing i zarządzanie, umiejętności: znajomość rynku UE, Europy Wschodniej (branża: zarządzanie kapitałem ludzkim), organizacja pracy podległym pracownikom, doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na w/w stanowisku, prawo jazdy kat.B, znajomość j. angielskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy. Opracowywanie kompleksowych ofert skierowanych do zagranicznych klientów. Negocjowanie warunków oraz monitorowanie otoczenia rynkowe w poszukiwaniu potencjalnych klientów poza granicami kraju. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Lublin (lubelskie)
obsługa sklepu internetowego i strony internetowej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Piła (wielkopolskie)
Praca na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży - telemarketera.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)
kierowanie i nadzór nad poprawną pracą Stacji Uzdatniania Wody,koordynacja spraw administracyjnych i technologicznych stacji,planowanie pracy stacji, jej przeglądów i remontów
CIECH Soda Polska s.a. - 2018-05-02 - Janikowo (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU RFID,ANALIZA ZMIAN PROCESÓW W SALONACH,PRZYGOTOWAYWANIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ,TESTOWANIE WPROWADZANYCH ROZWIĄZAŃ RFID W SALONACH,POMOC W PRZYGOTOWYWANIU PRZETARGÓW
LPP S.A. - 2018-04-21 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa biura-sekretariatu, pozyskiwanie zleceń na szkolenia, wspołpraca z kierownikiem Ośrodka w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania ofert na usługi, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej: opracowywanie preliminarzy szkoleń, przygotowywanie umów z wykładowcami, sekretarzami i personelem administracyjnym, wypisywanie zaświadczeń ukończenia szkoleń, prowadzenie rejestrów i teczek. Składanie ofert pracy wyłącznie do 17.02.2017 r.
DOLNOŚLĄSKI ZAKŁAD DOSKONALENIA ZAWODOWEGO O/I WROCŁAWIU - 2017-02-08 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych, prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej, prowadzenie księgowania operacji finansowych, rozliczenie środków unijnych i dofinansowań,naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń z ZUS i Urzędem Skarbowym.
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie księgowości budżetowej.
Zespół Szkół Spożywczych im. Bronisława Hagera - 2018-02-28 - Zabrze (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych dla Klientów, raportowanie, sprzedaż i zakup (krajowy, unijny, importowy) w oparciu o program SAP B1, przygotowywanie dokumentów na potrzeby odpraw celnych, organizacja transportów krajowych i zagranicznych
"CPS-IEP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Mareza (pomorskie)
CV
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-11-16 - Gdańsk (pomorskie)