SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC Koszalin oferta pracy KGNconsulting Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Wynagrodzenie: 2 200 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
Data publikacji: 2017-06-23
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: KGNconsulting Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-501 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, ochrony danych osobowych, podatku dochodowego, bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK- dodatkowym atutem bedzie znajomość programów: FAKT czy GRATYFIKANT, doskonała organizacja czasu pracy, komunikatywność, samodzielność, dokładność, sumienność
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: KGNconsulting Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
75-501 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: telefonicznie ( 94 3400236 ) e-mail ( b.hadrzynska (at) kgnconsulting.pl )Dodatkowe informacje: praca w godzinach 8:00 - 16:00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 23.06.2017
Oferta pracy ważna do: 14.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analiza dokumentów przetargowych, pozyskiwanie ofert niezbędnych do wyceny kontraktu, weryfikacja ofert wykonawców.
EVERSPORT Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie raportów, analiz i baz danych na potrzeby działu, aktywne pozyskiwanie klientów, wsparcie działu w prowadzonych przez niego projektach, przygotowywanie ofert produktowych dla Klienta, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
praca na danym stanowisku
Firma TARO Roman Grudziński Spółka Jawna - 2016-03-16 - Tymienice (łódzkie)
jw.
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W WARSZAWIE - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. - 2016-09-19 - Pleszew (wielkopolskie)
kompleksowe przygotowanie, przeprowadzenie i udokumentowanie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo Zamówień Publicznych
BAZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Węgrów (mazowieckie)
- sprawdzanie i ocena jakości usług dostarczanych przez dostawców firmy z obowiązującymi standardami;- bieżący monitoring dostawców;- sprawdzanie poprawności językowej tekstów. Wymagania: wykształcenie humanistyczne, mile widziana znajomość zasad korekty tekstów, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra znajomość pakietu Office, doskonała wiedza o języku polskim (gramatyka, stylistyka, leksyka, interpunkcja), spostrzegawczość, dokładność, znajomość j. obcego będzie dodatkowym atutem.
Omero Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Lublin (lubelskie)
organizacja pracy, pobytu pracowników ukraińskich, prowadzenie dokumentacji pracowniczej
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
reklama i handel towarów polskich na rynku wschodnim, delegacja na wschód w celu uzyskiwania nowych kontraktów, monitorowanie wniosków do współpracy,audyt,
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Ząbki (mazowieckie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. hiszpańskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz serbskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie zamówień od klientów zagranicznych
Euro-Box Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Ługów (lubuskie)
obsługa klienta, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa komputera i urządzeń biurowych, tworzenie ofert turystycznych, polis, biletów lotnicznych i autokarowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
Stosowanie narzędzi promocji PR i reklamy, wdrażanie planów promocji, systemów zarządzani treścią, badania atrakcyjności branż, wyborów konsumenckich, raporty badawcze i analiza danych źródłowych, tworzenie ankiet itp.
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Zamieście 165 - 2017-03-09 - Zamieście (małopolskie)
Praca polegająca na pozyskiwaniu kontaktów oraz utrzymywaniu relacji z dotychczasowymi klientami.Wynagrodzenie zasadnicze + premia
Co.RAL - 2016-08-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań:1. Prowadzenie ewidencji księgowej podatków, zgodnie z obowiązującymi ustawami i przepisami prawa podatkowego, a w szczególności z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 613) oraz z ustawą zdnia 29 września 1994r. orachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.), w tym:1) księgowanie wpłat oraz zwrotów na kontach podatkowych podatników,2) naliczanie dodatkowych opłat odsetek za zwłokę od nieterminowo wniesionych wpłat kwot podatkowych,3) bieżąca kontrola terminowości regulowania zobowiązań podatkowych,4) podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających podatników, w tym sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,5) prowadzenie likwidacji nadpłat,6) przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (zamknięcie urządzeń księgowych, uzgadnianie sald).2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału oraz Kierownika Referatu Księgowości Dochodów.
Urząd Miejski - 2016-03-30 - Jaworzno (śląskie)
obsługa kliena przez internet, kontakt mailowy z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientamii i dbanie o jakość usług uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Metlife - 2017-05-26 - Katowice (śląskie)
-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Mikołów (śląskie)
Zadania na powyższym stanowisku: realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP, kontrola przestrzegania przepisów, zasad i obowiązujących procedur BHP oraz PPOŻ. organizacja i prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu BHP, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń. Oczekiwania: wykształcenie wyższe kierunkowe, bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość pakietu MsOffice (ze szczególnym uwzględnieniem Excel oraz Power Point), umiejętności prowadzenia szkoleń i prezentacji. Firma oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, przyjazną atmosferę współpracy nastawioną na realizację wyznaczonych zadań. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres rekrutacja (at) nifcokorea.pl. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Żory (śląskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚC STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTOW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO REALIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WK ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚC, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU,CV +LM Z KOPIAMI DOK. POTWIERDZAJĄCYMI KWALIFIKACJE ORAZ STAŻ PRACY WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI PRZESŁAĆ POCZTĄ LUB ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE DO ZWK OHP, UL. DWORCOWA 19 Z TYT. "SPECJALISTA DS. LOGISTYKI" POK. 313
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-03-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZANIE PROCEDUR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, PRZEPROWADZANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, DOKUMNETACJA PRZETARGOWA, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODWACĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY NA MAIL a.kolat (at) muzeum.szczecin.pl
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2017-07-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie materiałów promocyjnych, wspierających proces sprzedaży i komunikacje z klientem, opracowanie tresci materiałów reklamowych, współpraca z mediami, Kształtowanie wizerunku firmy na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych,budowanie świadomości marki, monitorowanie i ocena efektywności prowadzonych działań marketingowych i PR, tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej firmy,budowanie wizerunku w mediach społecznościowych, współpraca z zespołem sprzedaży i innymi działaniami spółki
"LAUBER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2018-09-12 - Żyrardów (mazowieckie)
- bezpośreni i pośredni kontakt
UNIDEZ Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Kontakt z klientem, poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i wycen (oferta GCP Koniecpol)
Adam Celebański P.P.H.U. AGC Engineering - 2017-03-04 - Koniecpol (śląskie)
przeprowadzanie wymaganych przepisami prawa instruktaży ogólnych BHP w Spółce,prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniamioraz wypadkami w pracy,opracowywanie wymaganych istrukcjioraz ocen ryzyka zawodowego,przeprowadzanie kontroli warunków pracy,realizacja zadań związanych z ochroną przeciwpożarową,realizacja i rozliczanie kosztów zamówień odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-01-08 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane; opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją; weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów; wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego; przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów; na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów; na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów; przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę na zastępstwo. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu od zaraz od stycznia 2018.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata pracy( umowa o pracę). Wymagane umiejętności: znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego (Dz U 2017 poz 1257); znajomość programów Word i Excel; obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
•przygotowywanie projektów umów•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Sanok (podkarpackie)