SPECJALISTA W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW W WYDZIALE BUDŻETOWO - FINANSOWYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE Jaworzno oferta pracy Urząd Miejski
Stanowisko: SPECJALISTA W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW W WYDZIALE BUDŻETOWO - FINANSOWYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań:1. Prowadzenie ewidencji księgowej podatków, zgodnie z obowiązującymi ustawami i przepisami prawa podatkowego, a w szczególności z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 613) oraz z ustawą zdnia 29 września 1994r. orachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.), w tym:1) księgowanie wpłat oraz zwrotów na kontach podatkowych podatników,2) naliczanie dodatkowych opłat odsetek za zwłokę od nieterminowo wniesionych wpłat kwot podatkowych,3) bieżąca kontrola terminowości regulowania zobowiązań podatkowych,4) podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających podatników, w tym sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,5) prowadzenie likwidacji nadpłat,6) przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (zamknięcie urządzeń księgowych, uzgadnianie sald).2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału oraz Kierownika Referatu Księgowości Dochodów.
Data publikacji: 2016-03-30
Lokalizacja: Jaworzno (śląskie)
Pracodawca: Urząd Miejski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:1. Prowadzenie ewidencji księgowej podatków, zgodnie z obowiązującymi ustawami i przepisami prawa podatkowego, a w szczególności z ustawą z dnia 29sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tekst jednolity: Dz. U. z 2015r. poz. 613) oraz z ustawą zdnia 29 września 1994r. orachunkowości (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 330 ze zm.), w tym:1) księgowanie wpłat oraz zwrotów na kontach podatkowych podatników,2) naliczanie dodatkowych opłat odsetek za zwłokę od nieterminowo wniesionych wpłat kwot podatkowych,3) bieżąca kontrola terminowości regulowania zobowiązań podatkowych,4) podejmowanie czynności zmierzających do zastosowania środków egzekucyjnych w stosunku do zalegających podatników, w tym sporządzanie upomnień i tytułów wykonawczych,5) prowadzenie likwidacji nadpłat,6) przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych (zamknięcie urządzeń księgowych, uzgadnianie sald).2. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Naczelnika Wydziału oraz Kierownika Referatu Księgowości Dochodów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W REFERACIE KSIĘGOWOŚCI DOCHODÓW W WYDZIALE BUDŻETOWO - FINANSOWYM W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jaworzno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie co najmniej średnie,co najmniej 3 letni udokumentowany staż pracy,znajomość ustaw: osamorządzie gminnym; o samorządzie powiatowym; kodeks postępowania administracyjnego; ordynacja podatkowa; o rachunkowości; o postępowaniu egzekucyjnym w administracji oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw; Wymagania dodatkowe:doświadczenie pracy w administracji samorządowej mile widziane,skrupulatność,terminowość,kreatywność,odporność na stres,samodzielność,umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 33, 43-600 Jaworzno, powiat: m. Jaworzno, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty z Nr Referencyjnym BF/I zawierające:CV z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz:list motywacyjny,oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej www.bip.jaworzno.pl w zakładce Oferty pracy oraz w Wydziale Organizacyjnym i Kadr pok. 225),oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, zaświadczeń o odbyciu praktyk,ewentualne referencje,kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz.U.Z2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm./proszę złożyć w terminie do 5 kwietnia 2016 r. na Dzienniku Podawczym Urzędu Miejskiego w Jaworznie,43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33 lub przesłać na adres: Wydział Organizacyjny i Kadr Urzędu Miejskiegow Jaworznie 43-600 Jaworzno, ul. Grunwaldzka 33.Oferty pracy otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu).Informuję, że nabór na stanowisko specjalisty w Referacie Księgowości Dochodów w Wydziale Budżetowo-Finansowym wUrzędzie Miejskim w Jaworznie odbywać się będzie zgodnie z zasadami zawartymi w Systemie zatrudniania pracowników nastanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Jaworznie, wprowadzonym zarządzeniem NrOR.120.90.2013 Prezydenta Miasta Jaworzna z dnia 3 grudnia 2013 r.Ponadto informuję, iż zgodnie z ww. zarządzeniem nie ma możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanymza pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym Dz. U. z 2001 r. Nr 130, poz. 1450 z późn. zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jaworzno
Gmina pracodawcy: Jaworzno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzno
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządu terytorialnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 31.03.2016
Oferta pracy ważna do: 05.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Złotów (wielkopolskie)
przygotowanie stacji roboczych dla pracownikow,wsparcie użytkownikow systemów IT,rozwiązywanie problemów informatycznych współpraca z pracownikamiJT,innymi działami oraz firmami zewnętrznymi.Pełnienie dyżurowJT,nadzór nad infrastrukturą.
HUNTERS Sp. z o.o - 2017-01-26 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Strzyżenie, czesanie, farbowanie.
Zakład Fryzjerski Damsko - Męski "WIKI" - 2017-10-27 - Kleczew (wielkopolskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-12 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Praca zdalna gdzie można ją wykonywać w swoim domu. Zakres obowiązków: redagowanie tekstów na stronę internetową, wysyłanie e-mail z ofertą sprzedażową, prowadzenie firmowego fun page'a
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MAXIMUS - 2017-12-01 - Dzierzgów (świętokrzyskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
realizowanie założeń strategii firmy w zakresie zakupów,dokonywanie zakupów na podstawie zgłaszanego zapotrzebowania, rozwijanie kontaktów z dotychczasowymi dostawcami-monitowanie i prowadzenie działań zapewniających terminową realizację dostaw, praca w międzynarodowym zespole, współpraca z wieloma funkcjami w firmie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmymile widziana znajomość SAP, mile widziana znajomość drugiego języka obcego, znajomosć programu Excel
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Kłodzko (dolnośląskie)
Samodzielna obsługa podmiotów gospodarczych w pełnym zakresie rozliczeń wraz z kadrami.
BIURO RACHUNKOWE ELŻBIETA WÓJCIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Będziesz:reprezentował firmę na terenie województwarealizował plan sprzedaży i raportował jego wykonaniejeździł służbowym samochodem, rozmawiał przez służbowy telefon, korzystał ze służbowego komputera i internetumiał możliwość rozwoju zawodowego i pracę w ciekawej firmieszkolił się pod okiem doświadczonych handlowcówpracował na umowę o pracępracował na terenie powiatów: gorzowskim, m. Gorzów Wielkopolski, międzyrzeckim, słubickim, strzelecko-drezdeneckim, sulęcińskim, świebodzińskim (poszukujemy osób zamieszkałych w tej części województwa, rozmowy kwalifikacyjne będą się odbywały w Świebodzinie 19 września br.w godzinach 10:00-14:00)
Moje Bambino sp.zo.o sp.k. - 2016-09-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Katowice (śląskie)
jw,
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników tymczasowych z Ukrainy.Pomoc przy organizacji szkoleń, badań lekarskich.Zadania administracyjne, kadrowe.Obsługa komputera i urządzeń biurowych.Koordynacja pracy pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie i doskonalenie narzędzi kontrolingowych;Wdrożenie i rozwijanie oprogramowania BI (Qlik Sense);Bieżąca współpraca z innymi działami Spółki w zakresie analiz ekonomicznych;Raportowanie do centrali firmy;Udział w procesie zamknięcia miesiąca, ustalanie rzeczywistego kosztu wytworzenia wyrobów gotowych
WIPASZ SPÓŁKA AKCYJNA Zakład Drobiarski w Mławie - 2018-01-05 - Mława (mazowieckie)
obsługa klientów indywidualnych i flotowych w zakresie sprzedaży pojazdów, administracja dokumentacji związanej ze sprzedażą
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Lubin (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe; biegła znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego; zakres obowiązków: kontakty z gośćmi z Ukrainy i Rosji;
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa programu magazynowo-księgowego
Grupa Polskie Produkty Naturalne Sp. z o. o - 2017-02-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Pakowanie gotowych elementów karoserii samochodowych. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 5.00-21.00 w ramach delegacji NA TERENIE NIEMIEC (NAGOLD).
METPOL-B SP. Z O. O. - 2017-11-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedawcy w stacji paliw
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Budy (lubelskie)
Specjalista ds rozliczeń
Pig Farmer Sp. z o.o. SK - 2017-01-18 - Grąbkowo (wielkopolskie)
Praca w Dziale Utrzymania Ruchu przy utrzymaniu i rozwoju struktury przemysłowej zakładu, wykonywanych przeglądów, czytanie schematów elektryczno - pneumatycznych, administracja i utrzymanie systemów informatycznych niezbędnych w produkcji.
PT MAKARUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
kontrola i nadzór nad bezpieczeństwem w firmie, kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, formułowanie oraz wdrażanie nowych, innowacyjnych zmian w zakresie BHP, wdrażanie regulaminów, instrukcji oraz standardów postepowań w zakresie BHP, dokonywanie okresowych analiz stanu BHP, współudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, nadzór nad ważnością badań lekarskich zatrudnionych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Mława (mazowieckie)
sporządzanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie czasu pracy,sporządzanie dokumentacji dot. rozliczeń z US i ZUS, współpraca z instytucjami podatkowymi oraz ubezpieczeniowymi, tworzenie i nadzór nad regulaminami obowiązującymi w firmie, sporządzanie sprawozdań i informacji do organów administracji państwowej i samorządowej w zakresie ustawowych obowiązków, przygotowywanie okresowych raportów, statystyk i zestawień dla Zarządu, współpraca z Zarządem
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-01-10 - Kwidzyn (pomorskie)
Zodnie ze stanowiskiem
ECCO Meble spółka z o.o. - 2016-11-21 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy
TEXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Tłuszcz (mazowieckie)
-
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W SZCZYTNIE - 2016-03-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
zapewnienie dostępności oraz właściwej ekspozycji produktów,zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów,aktywna sprzedaż,raportowanie działań do bezpośredniego przełożonego.
Scatman Paweł Regulski - 2016-09-23 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
Promocja oraz marketing piłki siatkowej, utworzenie dzieła polegające na wykreowaniu wizerunku sportowca lub trenera w piłce siatkowej
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Woźna
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Wąpielsk (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie marketingu firmy, obsługa programów marketingowych, prowadzenie strony, tworzenie reklam itp. Wymagania: wykształcenie min. średnie - mile widziane kierunkowe, mile widziane doświadczenie, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość programów marketingowych, kreatywność, umiejętnośc pisania artykułów. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt: d.zasada (at) pl.beaphar.com lub 695-313-372.
Beaphar Polska sp.z o.o. - 2017-03-20 - Reda (pomorskie)