SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Pasłęk oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Data publikacji: 2018-01-12
Lokalizacja: Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Grunwaldzki 8, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pasłęk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: elbląski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pasłęk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office[Umiejętność 1] : Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów[Inne] : Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Grunwaldzki 8, 14-400 Pasłęk, powiat: elbląski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: elbląski
Gmina pracodawcy: Pasłęk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pasłęk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzki
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 12.01.2018
Oferta pracy ważna do: 09.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zagranicznych partnerów firmy, częste wyjazdy zagraniczne, pozyskiwanie partnerów zagranicznych, realizacja założonych planów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów zagranicznych, wypisywanie zamówień, analiza cen, tworzenie cenników, tworzenie ofert handlowych, analiza stoków towaru, współpraca z agencjami celnymi, współpraca z magazynem firmy, przygotowanie dokumentacji eksportowej, koordynacja wysyłki zamówień eksportowych, wsparcie dla partnerów podczas otwierania sklepów zagranicznych, koordynacja działań marketingowych, zagranicznych.
ESOTIQ&HENDERSON S.A. - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w innych sprawach. Prowadzenie mediacji. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu. Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Szczegółowe informacje o naborze w konkursie : http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.html
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-01-10 - Lublin (lubelskie)
Specjalista ds.logistyki
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Organizowanie pracy, organizowanie szkoleń dla pracowników, zarządzanie zespołem 100 osób, kontakty ze strukturami państwowymi: polskimi i ukraińskimi. Praca jednozmianowa w Bielsku-Białej oraz Wiśle.
FUNDACJA WSPIERANIA SPORTU I ZDROWIA - 2017-12-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie sekretariatu firmy, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym, realizacja zadań Zarządu, organizacja bieżącego funkcjonowania części administracyjnej firmy, współdziałanie w zakresie marketingu, inne prace zlecone
Farm-MPartner Sp. z o.o. - 2017-06-13 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie, ewidencja reklamacji,- rozpatrywanie reklamacji,- sporzadzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
Tworzenie instrukcji stanowiskowych, kontrola dokumentów produkcyjnych, wdrażanie narzędzi optymalizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jawor (dolnośląskie)
- Przeprowadzanie badań rynkowych, gromadzenie informacji rynkowej, planowanie i wdrażanie metod promocji, zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami, analiza danych marketingowych, służącą wyborowi strategii działań handlowych, przygotowania i szkolenie personelu handlowego, organizację i doskonalenie procesu handlowego. Język czeski jest wymagany do kontaktowania się z kontrahentami z terenu Czech. - Miejsce wykonywania pracy: Praca na terenie Czech - Delegacja.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę zlecenie na 2 lata.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie średnie, wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Czechy (Czechy)
prowadzenie monitoringu oraz przygotowywanie analiz działań konkurencji, przygotowywanie analiz zachowań klientów
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Mona Lisa Małgorzata Mieczkowska - 2017-03-24 - Starogard Gdański (pomorskie)
realizacja celów sprzedażowych i budżetowych, efektywne zarządzanie grupą klientów, współpraca z dostawcami i odbiorcami, aktywne poszukiwanie odbiorców, doradztwo techniczne, przygotowywanie ofert handlowych i fakturowanie
HAFNER POMAGIER-TRZEBUCHOWSCY SP.J. - 2018-03-13 - Poznań (wielkopolskie)
montaż instalacji przemysłowych, urządzeń wagowych oraz elementów automatyki przemysłowej, montaż oraz serwis nowych urządzeń instalowanych u Klienta
HUZAP Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Bytom (śląskie)
planowanie i organizacja dostaw
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Opoczno (łódzkie)
prace związane zrealizacja programów RPO i POWER
POWIATOWY URZĄD PRACY w Opolu Lubelskim - 2016-06-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)
POZYSKIWANIE ZLECEŃ TRANSPORTOWYCH I KIEROWCÓW, KONTROLA REALIZACJI ZLECEŃ, SPORZĄDZANIE WYCEN TRANSPORTOWYCH,
PODKARPACKI PARK LOGISTYCZNY OMEGA PILZNO SP. Z O.O. - 2017-08-18 - Mokrzec (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami; fakturowanie; tworzenie raportów i zestawień w Excelu; przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe; obsługa klienta poprzez kontakt telefoniczny oraz e-mailowy; jedna zmiana (7-15); kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAT" Mateusz Bujno - 2016-02-11 - Kobylnica (pomorskie)
-tworzenie oraz kontrola dokumentacji jakościowej-zlecanie analiz niezbędnych do wysyłki produktów zgodnie z wymaganiami klienta,-zlecanie do labolatoriów zewnetrznych badań produktów zgodnie z harmonogramem,-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych,-odpowiedzialność za badania przechownicze półproduktów i wyrobów gotowych,-współpraca z działem technologii, produkcji, magazynów, sprzedazy, biurem obsługi klienta- nadzór nad zgodnością produktu ze specyfikacją oraz wymaganiami jakościowymi -uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytcach oraz szkoleniach obejmujacych zakres kontroli jakości
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Żory (śląskie)
- zapoznanie się ze strukturą i organizacją pracy,- zapoznanie się i pracą w systemach komputerowych, w tym w programie SAWA,- praktyczne zastosowanie zasad obiegu dokumentacji,- uczestniczenie w rozprawach,- sporządzanie projektów pism,-wykonywanie czynności zleconych przez opiekuna praktyki,- wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika i Przewodniczącego Wydziału,
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2016-08-04 - Zabrze (śląskie)
Wsparcie kancelarii w planowaniu i organizowaniu bieżących zadań, obsługa toczących się postępowań, obsługa programu do zarządzania kancelarią.
A.JEDLIŃSKI I WSPÓLNICY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-26 - Gdynia (pomorskie)
obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży nawozów rolniczych, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, prezentowanie oferty firmy, organizowanie szkoleń (rolniczych), uczestnictwo w imprezach targowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, realizowanie planu sprzedaży
FOSFAN SA - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kasjer
Marian Stypułkowski Delikatesy "Jaskółka" - 2017-11-27 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zawiercie (śląskie)
Zlecone prace biurowe; procesowanie dokumentów księgowych dla spółek rumuńskich.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z zakresem zadań.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów Centrum Szkolenia Policji, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczacych uprawnień i świadczeń mieszkaniowych. ZADANIA PODSTAWOWE - prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów; - inicjowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz przygotowywanie projektów rozstrzygnięć w tym zakresie; - inicjowanie i prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.
Centrum Szkolenia Policji - 2017-06-23 - Legionowo (mazowieckie)
Specjalista do spraw administracyjnych. Wynagrodzenie 15 zł brutto/godz. + 400 zl brutto premii.
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-08-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe techniczne. Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Olecko (warmińsko-mazurskie)