SPECJALISTA DO SPRAW PRAWNYCH Gdynia oferta pracy A.JEDLIŃSKI I WSPÓLNICY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PRAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie kancelarii w planowaniu i organizowaniu bieżących zadań, obsługa toczących się postępowań, obsługa programu do zarządzania kancelarią.
Data publikacji: 2018-03-26
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: A.JEDLIŃSKI I WSPÓLNICY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:10-Go Lutego 5, 81-366 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie kancelarii w planowaniu i organizowaniu bieżących zadań, obsługa toczących się postępowań, obsługa programu do zarządzania kancelarią.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PRAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: mile widziana aplikacja radcowska lub adwokacka, ukończony kierunek: prawo, administracja, ekonomia lub zarządzanie. Znajomość pakietu MC Office, sumienność, systematyczność. Praca w godz. od 09.00 do 17.00.
Nazwa pracodawcy:
A.JEDLIŃSKI I WSPÓLNICY KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH I ADWOKATÓW SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
10-Go Lutego 5, 81-366 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: 10-Go Lutego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.03.2018
Data dodania oferty pracy: 23.03.2018
Oferta pracy ważna do: 23.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- rejestracja dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym,- prowadzenie procesu rekrutacji,- udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i e-maile klientów,- przygotowanie zestawień i raportów na potrzeby klientów i przełożonych,
Berendsen Textile Service Sp.z o.o. - 2018-07-10 - Mutowo (wielkopolskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapii dla poprawy samopoczucia osób, eliminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów z zakresu relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony. Praca na dwie zmiany: 10;00-18:00, 14:00-22:00. Oferta dostępna sali C
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta stażu w ramach programu RPO dla osób powyżej 29 rż.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Szkolenie z zakresu bhp i ppoż; zapoznanie ze strukturą organizacyjną zakładu; prowadzienie prac związanych ze sprzedażą:oferowanie produktów firmy, doradztwo klientom, sprzedaz produktów, kontakty z potencjalnym klientami, przygotowywanie ofert,prezentowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji handlowych,tworzenie harmonogramu dostaw, wysyłka do klientów, sprawdzanie cen, oraz dostępności adresw, wprowadzanie oraz akceptacja zamówień,oraganizowanie transportu, zapoznanie z programem Sante i wprowadzanie danych do programu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów, gromadzenie dokumentacji niezbędnej do przetargów, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełozonych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łuków (lubelskie)
analiza, poszukiwanie, pisanie korespondencji oraz wyjazdy na spotkania w Polsce i na Ukrainie aby prezentować interesy firmy
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Ruda Śląska (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
- PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWEJ I PŁACOWEJ,- NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I ŚWIADCZEŃ DODATKOWYCH Z TYT. UMÓW O PRACĘ, UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH,- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI/RAPORTÓW PIT, PFRON, ZUS, GUS,- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW.
P.P.H.U. PRO-ONE PIOTR KRZTOŃ - 2017-11-23 - Rzeszów (podkarpackie)
rekrutacja pracowników
GREEN P.M. SP.Z O O - 2018-01-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- Tworzenie, analizowanie, poprawianie, zmienianie, zapisywanie, testowanie, wdrażanie i opracowywanie programów komputerowych- Administrowanie infrastrukturą i oprogramowaniem- Administrowanie bazami danych, systemami i sieciami- Projektowanie, optymalizacja i wdrażanie sieci- Wykonywanie innych czynności w zakresie informatyki, w szczególności w zakresie obsługi i doradztwa- Świadczenie usług hostingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie biura obsługi klienta,fakturowanie,przyjmowanie zamówień,obsługa korespondencji,współpraca z biurem rachunkowym
Spółka Komunalna Skawa Jordanów sp.z.o.o. - 2018-07-16 - Osielec (małopolskie)
wykonywanie procesów logistycznych, analiza i ocena kosztówlogistycznych , kontakt z odbiorcami towaru, zapewnienie terminowości dostaw do klienta, fakturowanie dostaw
NAVIN TECH 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-09 - Kowary (dolnośląskie)
Sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby firmy, rozliczanie zleceń produkcyjnych, sporządzanie rocznego planu produkcji.Miejsce wykonywania pracy:Żmigród
PME i UP Energomontaż Zachód - 2017-02-03 - Żmigród (dolnośląskie)
jw.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w realizowaniu zadań działu marketingu. Działania promocyjne, reklama, przygotowanie kampanii. Praca w zespole.
Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Częstochowa (śląskie)
kontrola stanu materiałów, zarządzanie poziomem zapasów, tworzenie i realizacja zamówień, organizacja transportu, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, kontrola terminowości i monitorowanie dostaw, wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wydania zewnętrznego. Miejsce pracy Limanowa ul. Piłsudskiego.
IMPULS CONTRACTOR SP. Z O.O., SP. K. Limanowa - 2017-05-04 - Limanowa (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
planowanie czynności operacyjnych zlecanych przez klienta; prezentowanie produktów i usług firmy; bieżąca kontrola wskaźników jakościowych wykonywanych usług; budowanie trwałych i dobrych relacji z klientami; analiza potrzeb i oczekwiań klientów; przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami; właściwa realizacja procedur obsługi klientów (gromadzenie odpowiednich dokumentów); przygotowywanie zestawień oraz raportów; wsparcie realizacji projektów i akcji marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Baranówko (wielkopolskie)
wykonywanie analiz mikrobiologicznych (posiewy, odczyty), w tym analiz mikrobiologicznych żywności na zgodność z normami ISO, przygotowywanie odpowiednich podłoży do analiz, pobór próbek produktów i prób środowiskowych, prowadzenie zapisów z przeprowadzonych badań oraz analiza otrzymanych wyników, interpretacja wyników, przygotowanie dokumentacji zgodnie z przyjetym systemem jakości, raportowanie, znajomość zasad funkcjonowania systemu jakości w laboratorium wg. ISO 17025, współpraca z jednostkami badawczymi oraz klientami przy realizacji prac badawczo-rozwojowych oraz usług.
EKOSYSTEM - DZIEDZICTWO NATURY - 2017-03-13 - Turek (wielkopolskie)
opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, bieżąca konserwacja urządzeń, wystaw, ekspozycji, drobne prace remontowe, utrzymanie obiektu w prawidłowym stanie technicznym.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Kraków (małopolskie)
obsługa kasy biletowej Muzeum,· obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,· obsługa systemu sprzedaży internetowej,· obsługa terminali płatniczych,· tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży,· rozliczanie z gotówki,· udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,· dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-03-21 - Gdynia (pomorskie)
Zarządzanie i rozwój portfolio międzynarodowych klientów firmy ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski. Komunikacja z klientami w mowie i piśmie w językach rosyjskim, białoruskim oraz angielskim * Wdrażanie klientów do użytkowania produktów firmy poprzez przeprowadzanie szkoleń i warsztatów. * Przygotowywanie dokumentacji produktowej dla klientów firmy. * Zwiększanie wolumenu sprzedaży i poziomu satysfakcji dla obecnych klientów firmy. * Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, ze szczególnym naciskiem na rynki rosyjski oraz białoruski * Budowanie, mierzenie oraz usprawnianie procesów biznesowych mających na celu zwiększenie efektywności firmy w obszarze zarządzania portfolio klientów, sprzedaży oraz komunikacji. * Przygotowywanie raportów dla firmy, w tym raportów dla zarządu mających na celu zrozumienie trendów i zależności,umożliwiających firmie zwiększanie efektywności podejmowanych działań
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
-rozliczenie czasu pracy, rozliczenie finansowe, dołączenie spraw do systemu oraz ich kontrola pod kątem spójności i kompletności, zamówienia, itp
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Nekla (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami; fakturowanie; tworzenie raportów i zestawień w Excelu; przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe; obsługa klienta poprzez kontakt telefoniczny oraz e-mailowy; jedna zmiana (7-15); kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAT" Mateusz Bujno - 2016-02-11 - Kobylnica (pomorskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie w planowaniu transportu; znajomość obsługi komputera; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego; znajomość rynku usług TSL i topografii ; zakres obowiązków: koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów; nadzór nad kierowcami; organizacja pracy floty własnych pojazdów; miejsce pracy: Gliwice
Panda Express S.C. - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
bieżąca kontrola realizacji dostaw; koordynacja prac dostawców, rozliczanie; prowadzenie i aktualzacja rejestrow; tworzenie raportów, wykonanie analiz;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
współpraca z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów; sporządzanie ofert handlowych, dokumentacji spedycyjnej i transportowej.
Noris Chłodnia w Jastrowiu - 2017-10-11 - Jastrowie (wielkopolskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ubezpieczeniowych i podatkowych dot. umów o pracę i umów cywilno-prawnych, prowadzenie akt osobowych
ESTELLIGENCE SP. Z O.O. - 2017-12-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Utrzymywanie kontaktów handlowych i telefonicznych z kontrahentami ze wschodu (głównie Rosja i Ukraina)
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)