SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie nie niższe niż 4500 zł.Praca na czas określony: 3 lata (30.12.2017-29.12.2020)Godzina zakończenia pracy: 16:30
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 30.12.2017
Data zakończenia pracy: 29.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny; biegła znajomość pakietu MS Office, znajomość systemu SAP. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 14.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Podobne oferty pracy
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
mailowa i telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klienta z Allegro, Groupon oraz sklepu internetowego, obsługa zamówień i przygotowanie do realizacji, obsługa wysyłek
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Tarnów (małopolskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-11 - Chełm (lubelskie)
Przedmiotem umowy jest realizacja przez Zleceniobiorcę programu korekcyjno- edukacyjnego w oparciu o wytyczne zawarte w:1.Ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. Nr 180, poz. 1493, z późn. zm.);2.Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 lutego 2011 r. w sprawie standardu podstawowych usług świadczonych przez specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie, kwalifikacji osób zatrudnionych w tych ośrodkach, szczegółowych kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno- edukacyjnych wobec osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikacji osób prowadzących oddziaływania korekcyjno- edukacyjne.3.Krajowym Programie Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2014- 2020.4.Ramowym Programie Oddziaływań Korekcyjno-Edukacyjnych dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie dla Województwa Dolnośląskiego, stanowiącym Załącznik nr 3 do Wojewódzkiego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie na lata 2015 2020, przyjętego Uchwałą Nr 710/V/15 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 16 czerwca 2015 r. Wymagania dotyczące realizacji Programu:1. Łączny czas Programu powinien obejmować 60 godzin zajęć grupowych i 10 godzin spotkań indywidualnych z uczestnikami Programu.2. Miejsce realizacji Programu Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bolesławcu.3. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji dotyczącej realizacji Programu : listy obecności, sprawozdanie, udokumentowanie rozmów indywidualnych.4. Termin realizacji: wrzesień 2017 r. - grudzień 2017 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa niemieckich klientów
IW-MET Ryszard Matuszak Sp. z o.o. Sp. k. - 2015-12-02 - Pniewy (wielkopolskie)
1) poszukiwaniem nowych pracodawców, przygotowaniem umów (kontraktów) o współpracę, przygotowaniem zamówień pracowników, podpisywaniem umów (kontraktów) o współpracę, stałą komunikacją z pracodawcom;2) po przyjedzie pracowników z Ukrainy, Białorusi, Rosji, Indii, Uzbekistanu do Polski - odbiera pracowników ze stacji kolejowej, doprowadza do miejsca zamieszkania, do miejsca pracy, on jest stałą komunikacją pracowników z pracodawcom.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Płock (mazowieckie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Mechanik
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "GRZEŚ" Grzegorz Janicki - 2019-08-07 - Torzeniec (wielkopolskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO KOMPUTERA;WYMAGANIA: ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: ŁOZIENICA UL.PROSTA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) klinet.pl
KLINET Sp. z o.o. - 2017-07-05 - Łozienica (zachodniopomorskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-06-27 - Zielonki (małopolskie)
wg stanowiska
RACA Sp. z o.o. Ostróda - 2016-08-30 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
PISANIE WNIOSKÓW O DOFINANSOWANI, ROZLICZANIE DOTACJI
2B SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie, koordynowanie zamówień oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień. Bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
AG TERMOPASTY GRZEGORZ GĄSOWSKI - 2017-03-20 - Łapy (podlaskie)
Wykonywanie czynności diagnostycznych i analitycznych na materiale siewnym. Doradztwo w zakresie uprawy soi. Kontrola jakości nasion soi.
Naukowo Badawcze Centrum Rozwoju Soi "AgeSoya" Sp. z o.o.S POLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Huta Krzeszowska (podkarpackie)
wykonywanie prac eksploatacyjnych, wykonywanie prac na wysokości w technolgii pod napięciem
ENERGA-OPERATOR S.A. - 2019-03-11 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa sprzedaży w serwisie internetowym
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Nowa Sól (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kiełczygłów (łódzkie)
1.doradztwo zawodowe prowadzone indywidualnie i grupowo, w tym m.in.: wsparcie w zakresie wejścia/powrotu na rynek pracy, przeprowadzanie analizy predyspozycji zawodowych, opracowanie profili kompetencyjnych, diagnozowanie barier oraz trudności w znalezieniu zatrudnienia, wsparcie w przygotowywaniu dokumentów aplikacyjnych, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, spotkania z pracodawcami, wizyty studyjne u potencjalnych pracodawców, doradztwo w sprawie wyboru szkoły, 2.prowadzenie indywidualnej dokumentacji uczestników, 3.udział w pracach Interdyscyplinarnego Zespołu Wspierania Rodziny, 4.współpraca z pracownikiem socjalnym, oraz innymi specjalistami świadczącymi usługi społeczne na rzecz podopiecznych, 5.inne bieżące zadania związane z specyfiką stanowiska. Umowa od 01.10.2018 do 31.12.2020; godziny pracy: 7.30- 15.30; zadaniowy system czasu pracy
CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ W USTCE - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
prowadzenie negocjaji handlowych, prowadzenie dokumentacji i raportów, sprzedaż usług
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Seroki (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy, organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą.
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Racibórz (śląskie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub z zakresu zarządzania; 3 lata stażu pracy; doświadczenie w pracy w zakresie planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; wiedza z zakresu administracji publicznej; umiejętność obsługi komputera, w tym MS Office; dobra organizacja pracy własnej; Zakres obowiązków to m. in.: kontrola budżetu jednostki CP; prowadzenie ewidencji analitycznej zleceń produkcyjnych; prowadzenie spraw związanych z BHP; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-22 - Gliwice (śląskie)
MEBLE.PL S.A. JEST FIRMĄ DZIAŁAJĄCĄ W BRANŻY MEBLOWEJ. SPRZEDAŻ PROWADZI ZARÓWNO ONLINE JAK I STACJONARNIE W SIEDZIBIE FIRMY. OBECNIE POSZUKUJE KANDYDATÓW NA DWA STANOWISKA: DO SPRZEDAŻY STACJONARNEJ (SHOWROOM) ORAZ DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJIDBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMIUDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓWWYMAGANIA:DOŚWIADCZENIE W PRACY Z KLIENTEMBARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACYZAANGAŻOWANIE W PRACĘ ZNAJOMOŚĆ BRANŻY MEBLOWEJ MILE WIDZIANAOFERUJEMY:STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIEMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGOWYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA
MEBLE.PL - 2018-07-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych;Zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności i obowiązującymi przepisami
"Uzdrowisko Lądek_Długopole" S.A - 2018-10-15 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
specjalista ds. rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
w/g zawodu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Karabela-CK" Sp. z o.o. - 2019-06-19 - Kielce (świętokrzyskie)
inwestycja pn.: "Nadzór budowy obwodnicy Olsztyna"-realizacja zadań z zakresu inżynierii ruchu,-opiniowanie i przygotowywanie do zatwierdzenia zmian w organizacji ruchu,- opiniowanie rozwiązań komunikacyjnych w dokumentacji technicznej
MGGP S.A. - 2017-05-22 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku będzie należało wykonywanie zadań realizowanych przez Biuro ds. Kontroli EFS w Wydziale Kontroli EFS w zakresie prowadzenia kontroli na miejscu (w siedzibie beneficjenta / wizyt monitoringowych) projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe ekonomiczne, prawnicze, min. 4 letni staż pracy, znajomość zagadnień z zakresu: funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS), zasad funkcjonowania administracji samorządowej, ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o rachunkowości oraz o finansach publicznych,biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, gotowość do bardzo częstych wyjazdów służbowych,umiejętność precyzyjnego redagowania pism, kreatywność, zdolności analityczne połączone z umiejętnością formułowania pisemnych wniosków, samodzielność, dokładność i skrupulatność w działaniu, umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wymagania zgodne z art. 6 ust. 3 pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.Wymagania dodatkowe:kierunkowe studia podyplomowe (ekonomiczne, prawnicze np. kontrola i audyt, zamówienia publiczne), minimum 2 letni staż pracy w administracji samorządowej lub państwowej, min. roczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach związanych z rozliczaniem projektów / kontrolowaniem prawidłowości realizacji umów o dofinansowanie projektów, znajomość co najmniej jednego spośród trzech języków roboczych UE (angielski, francuski lub niemiecki) w stopniu komunikatywnym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, zdolność planowania i sprawnego organizowania pracy własnej, dyspozycyjność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność interpretacji przepisów prawnych i stosowania prawa w praktyce, wysoka kultura osobista.Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy o złożenie CV i listu motywacyjnego z następującymi dokumentami:- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy;- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;- kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Dokumenty należy składać w kancelarii (pokój 006) Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41 w terminie 10 dni od daty opublikowania niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej z dopiskiem na kopercie ,,Oferta: 18/2018.SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOSTĘPNE SĄ W OFERCIE: 18/2018 DOSTĘPNEJ NA STRONIE wup.pl,dalej BIP "Praca w WUP"Zakwalifikowani kandydaci zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Urząd zastrzega sobie prawo do nie odsyłania przedłożonych dokumentów, które po przeprowadzeniu naboru zostaną komisyjnie zniszczone.
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY - 2018-04-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Organizacja i planowanie transportu w ruchu międzynarodowym, optymalizacja kosztów, kontakt z magazynami załadunkowymi oraz przewoźnikami, obsługa systemu zarządzania transportem monitorowanie statusu zamówień i rozwiązywanie bieżących problemów
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WEGA A SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Kalisz (wielkopolskie)
•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•przygotowanie i realizacja zamówień zagranicznych,•organizacja transportu i kontrola dostaw zagranicznych,•współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych,•monitoring rynku zamówień publicznych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•analiza potrzeb klientów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej wyrobów medycznych,•Tłumaczenie redagowanie i przygotowywanie korespondencji służbowej i dokumentów w języku angielskim,•Prowadzenie rejestrów przetargowych
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA - 2017-08-22 - Lubin (dolnośląskie)
Zapewnienie utrzymania ciągłości ruchu informatycznego pod względem sprzętowym, programowym, dokonywanie aktualizacji i instalacji oprogramowania na serwerach i komputerach, kreowanie zmian programowych optymalizujących pracę we wszystkich komórkach organizacyjnych. Wymagane: wykształcenie wyższe z zakresu IT ewentualnie marketingu i zarządzania o specjalności informatycznej. Mile widziane wykształcenie w zakresie ekonomii oraz doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 505 171 895 / 95 755 32 51 Marcin Tołoczko. Adres e-mail: marcin.toloczko (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Sulęcin (lubuskie)