SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Lubin oferta pracy J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: •poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•przygotowanie i realizacja zamówień zagranicznych,•organizacja transportu i kontrola dostaw zagranicznych,•współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych,•monitoring rynku zamówień publicznych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•analiza potrzeb klientów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej wyrobów medycznych,•Tłumaczenie redagowanie i przygotowywanie korespondencji służbowej i dokumentów w języku angielskim,•Prowadzenie rejestrów przetargowych
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•przygotowanie i realizacja zamówień zagranicznych,•organizacja transportu i kontrola dostaw zagranicznych,•współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych,•monitoring rynku zamówień publicznych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•analiza potrzeb klientów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej wyrobów medycznych,•Tłumaczenie redagowanie i przygotowywanie korespondencji służbowej i dokumentów w języku angielskim,•Prowadzenie rejestrów przetargowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : •wykształcenie wyższe,•umiejętności analityczne,•zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, odpowiedzialność, dokładność, sumienność i staranność w działaniu,•umiejętność organizacji pracy własnej oraz ustalania priorytetów,•nastawienie na zdobywanie nowej wiedzy i doświadczenia,•umiejętność pracy w zespole,•bardzo dobra znajomość języka angielskiego •mile widziane doświadczenie
Nazwa pracodawcy: J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4a, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent do spraw zakupów
Data dodania oferty pracy: 22.08.2017
Oferta pracy ważna do: 02.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad realizacją zamówień, realizacja zamówień , wystawianie faktur, WZ, wystawianie zleceń itp. umiejętność obsługi systemu SYMFONIA handel.
AKCES-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Jasionka (podkarpackie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-03-20 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-05-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych; naliczanie wynagrodzeń; obsługa pracowników; I umowa na okres próbny, kolejna na 33 miesiące;
GOLDFINCH INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Zgorzelec (dolnośląskie)
naprawa i diadnostyka pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
PROWADZENIE SPRAW KADROWYCH KLIENTÓW BIURA, W TYM NAWIĄZANIE STOSUNKU PRACY, WYSTAWIENIE SWIADECTWA PRACY, ZAWARCIE UMOWY ZLECENIA.PROWADZENIE SPRAW PŁACOWYCH KLIENTÓW BIURA, W TYM NALICZANIE WYNAGRODZEŃ, ROZLICZANIE ZASIŁKÓW, SPORZĄDZANIE RACHUNKÓW DO UMÓW ZLECEŃ, OBSŁUGA PŁATNIKA, WYSTAWIANIE PIT-ÓW.SKŁADANIE WNIOSKÓW I DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH DO PFRON.
Kancelaria Podatkowo-Prawna Micramet Sp. z o.o. - 2018-07-03 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż art. przemysłowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie zamówień handlowych, sprawdzanie i weryfikacja poprawności dokumentacji sprzedażowych, przygotowywanie raportów, statystyk i analiz rynku. Prowadzenie dokumentacji handlowej, bieżące wsparcie działu handlowego
ALPAN Maciej Pankiewicz - 2016-04-15 - Płock (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
analiza napraw podległego parku maszyn, opracowywanie dokumentacji dotyczącej likwidowanego sprzętu,, współudział przy weryfikacji oraz wycena napraw jednodtek wspomaganie majstrów na warsztatach
STRABAG BMTI Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Komorniki (dolnośląskie)
Praca administracyjno- biurowa przed monitorem ekranowym. Zakres zadań: uczestnictwo w przygotowaniu i realizacja projektów w zakresie promocji zatrudnienia, w tym przeciwdziałania bezrobociu, łagodzeniu skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej bezrobotnych, wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych ze środków EFS oraz innych; nawiązywanie kontaktów z instytucjami i organizacjami ze środowiska lokalnego i z zagranicy realizującymi zadania zbieżne z zadaniami OHP (w celu nawiązania współpracy, ,wymiany doświadczeń); pisanie autorskich projektów wynikających z programów operacyjnych współfinansowanych z EFS oraz innych z zakresu aktywizacji zawodowej młodzieży do 25 roku życia, w celu umożliwienia zdobycia kwalifikacji zawodowych oraz nowych umiejętności; sporządzanie sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań.
Podlaska Wojewódzka KomendaOchotniczych Hufców Pracy w Białymstoku - 2018-08-24 - Łomża (podlaskie)
obsługa bazy klientów, badanie poziomu satysfakcji. Zbieranie zamówień. Praca głównie przy stanowisku telefonicznym
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
HORIZONT PROJECT DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
CENTRUM EDUKACYJNE PROMAR W RZESZOWIE (WWW.PROMAR.EDU.PL) ZATRUDNI OSOBĘ NA STANOWISKOKUCHARZ / KUCHARKADO PRACY W KUCHNI STOŁÓWKI W SIEDZIBIE GŁÓWNEJ PRZY UL. BOHATERÓW 12.DO OBOWIĄZKÓW OSOBY ZATRUDNIONEJ NALEŻEĆ BĘDZIE PRZEDE WSZYSTKIM PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW ŻYWIENIA GRUPOWEGO DLA UCZESTNIKÓW GRUP PRZEDSZKOLNYCH I UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ.
CENTRUM EDUKACYJNE PROMAR - 2017-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie, nadzorowanie dokumentacji i utrzymywanego systemu bezpieczeństwa pasz, przeprowadzanie okresowej weryfikacji planu HACCP,nadzór nad realizacją zatwierdzonej dokumentacji systemowej w mieszalni, nadzór nad archiwizacją dokumentacji systemowej,wykonywanie badań kontrolnych surowców i pasz zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem badań, zlecanie wykonywania badań w laboratoriach zewnętrznych,nadzór nad podwykonawcami wykonującymi zabiegi DDD, przygotowywanie zakładu do kontroli, inspekcji i audytów,śledzenie zmian w aktach prawnych, nomach i standardach oraz wykonywanie i aktualizacja dokumentacji z zakresu ochrony środowiska, sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; ścisła współpraca z kierownikiem mieszalni, laboratorium i lekarzem weterynarii
FDW Pasze Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Lasocice (wielkopolskie)
-prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników,-współpraca i wsparcie dla pracowników we wszystkich sprawach personalnych,- realizacja procesów HR-owych-udział w projektowaniu oraz realizacji programów szkoleniowych i rozwoju pracowników,-współpraca przy tworzeniu biuletynu informacyjnego,-przygotowywanie niezbędnych raportów, analiza, sprawozdań,-organizację spotkań i imprez dla pracowników i ich rodzin,-udział w innych projektach realizowanych przez Dział Personalny,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- Obsługa klienta w biurze, obsługa telefoniczna i mailowa, obsługa prac biurowych, udział w szkoleniach. Pełny opis działalności firmy na stronie www.hanga.pl- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane. Kontakt wyłącznie e-mail: biuro.makro (at) hanga.pl
HANGA UBEZPIECZENIA ANETA FILIPCZAK - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bolechowice (świętokrzyskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Siemkowice (łódzkie)
nawiązanie nowych kontaktów, zdobywanie przepisów na wypieki tradycyjne, utrzymanie kntaktówz dotychczasowymi klientami
Piekarnia "SZÓSTKA" S.C. Grażyna Hurka, Krzysztof Hurka - 2017-02-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Specjalista kosztorystant robót branży kolejowej, dodatkowo do zadań w ramach współpracy należeć bedzie: przygotowywanie zapytań handowych, prowadzenie negocjacji, opracowywanie kosztorysów ofertowych robót oraz powykonawczych robot i usług hanlowychpraca na umowe na czas okreslony w możliwościa przedłużenia na czas nieokreslony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali G
DOLNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO NAPRAW INFRASTRUKTURY KOMUNIKACYJNEJ "DOLKOM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa projektów elektrycznych, teleinformatycznych i automatyki (w tym sieciowej i budynkowej), pomiary i badania elektryczne, audyty energetyczne, obsługa biura, OZE ekspertyzy, drobne prace montażowe
Biuro Inżynieryjno-Wdrożeniowe INTELLIGENT SYSTEMS Wiesław Jędrzejczyk - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Osiedle Poznańskie (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Kraków (małopolskie)
Obsługa sklepu internetowego; poszukiwanie odbiorców zagranicznych oraz hurtowych w kraju
SMALLBIG S.C. - 2016-05-04 - Grzebienisko (wielkopolskie)
- prowadzenie dokumentacji,- sporządzanie dokumentów,- składanie zamówień,- tworzenie rozliczeń, zestawień, raportów,- organizowanie dostaw zaopatrzenia dla pacjentów,- monitorowanie stanu magazynu,- współpraca z innymi działami
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Poznań (wielkopolskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, znajomość : GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:• administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),• programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,• aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,• wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,• wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Produkcja domów z drewnianych bali, prefabrykatów domów w konstrukcji szkieletowej.
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Jasło (podkarpackie)