SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Poznań oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Data publikacji: 2016-02-17
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg. programu stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 29.02.2016
Data zakończenia pracy: 28.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa urządzeń biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.02.2016
Oferta pracy ważna do: 17.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: chat, emails, tickets , RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMANIE PORZADKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie dokumentów, fakturowanie, wprowadzanie danych, przygotowywanie zestawień, koordynowanie dostaw, obsługa reklamacji, monitorowanie stanów magazynowych, koordynowanie transportów i spedycji.
MARMA POLSKIE FOLIE SP. Z O.O. - 2017-06-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Redagowanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie procesów rekrutacji, zarządzanie bazą danych, kontakt z instytucjami rynku pracy.
INTRA-JOB SP. Z O.O. - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
Pracownik ochrony w zakresie zdalnego nadzoru. dwie zmiany I. 07:00-19:00 II. 19:00-07:00
GENIUS S. J. Sieradzki M. Sieradzka M. Rabiej - 2017-10-13 - Opole (opolskie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: zaznajomienie się z przepisami prawa pracy i stosowanie ich w praktyce.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Otwock (mazowieckie)
nadzorowanie oraz kontrolowanie poprawnego działania systemów informatycznych. Administracja siecią wewnętrzną firmy. Konserwacja sprzętu, organizowanie napraw gwarancyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Realizowanie działalności administracyjnej i marketingowej-administrowanie prac biura. Dbałość o dobry wizerunek spółki. Przygotowywanie umów i dokumentów firmy. Dbałość o poprawny obieg dokumentów firmy, w tym przygotowywanie dokumentów przetargowych. Organizacja bieżącej pracy. Wsparcie działu marketingu i księgowości. Utrzymywanie kontaktów z klientami i dostawcami. Dbałość o zapotrzebowanie materiałów biurowych, higienicznych i spożywczych. Wsparcie administracyjne dla Zarządu, Pełnomocników Zarządu i pozostałych pracowników firmy. Dbałość o przebieg spotkań biznesowych i pomoc w organizowaniu podróży służbowych pracownikom firmy.
M&MR TRADING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, pozyskiwanie klientów w zakresie usług dostarczania energii elektrycznej, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowa-nie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
Polcasting Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
- rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji - pomoc wlegalizacji pracy w RP - organizacja przyjazdu i zakwaterowania - testy j.polskiego -tłumaczenie dokumentów na j.polski z ukraińskiego orazrosyjskiego, praca w godz. 8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Opole (opolskie)
- przedstawienie i sprzedaż ofert ubezpieczenia samochodu, mieszkania i podróży- bieżącą obsługę ubezpieczeń klientów
FHU "KAMLEX" Romuald Kamiński - 2017-10-20 - Żychlin (łódzkie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 8000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Chorzów (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Rozmowy z klientami i pozyskiwanie nowych,pisanie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Elizówka (lubelskie)
- sprzątanie przynależnej części budynku w pełnym zakresie i wokół budynku.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Goleniów (zachodniopomorskie)
opieka posprzedażowa nad klientem
Łużyckie Praliny Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Lubsko (lubuskie)
samodzielna obsługa urzadzeń produkcyjnych, samodzielna organizacja stanowiska pracy, kontakty z dostawcami surowców, kontakt z odbiorcami zagranicznymi, odpowiedzialność za produkt końcowy produkcji, jakość, współpraca z działem dystrybucji
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Borzęcin Duży (mazowieckie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie się z zasadami panującymi w biurze podróży MY TRAVEL. Dbanie o czystośc na stanoiwksu pracy. Nabycie umiejętności z zakresu obsługi turystycznej. Nabycie umiejętności w zakresie nowoczesnych form przekazywania informacji i reklamy. Obsługa klienta, wykonywanie obowiązków terminowo, z zachowaniem odpowiedniej jakości świadczonych usług na rzecz klienta. Odbieranie poczty elektronicznej. Obsługa urządzeń biurowych. Nadzór nad dokumentami firmowymi. Rozmowy telefoniczne. Organizacja spotkań z klienta,i.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Dostawa pieczywa do sklepów, sprzedaż pieczywa z samochodu (z obsługą kasy fiskalnej).
Piekarnia GAĆ Beata Staniórska - 2018-06-13 - Gać (podlaskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; specjalność: kadry i płace; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; mile widziana znajomość języka niemieckiego; doświadczenie na ww. stanowisku; prowadzenie biura i kadr, dobrze widziana znajomość kadr lub księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek
METABUD MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-10 - Toszek (śląskie)
Wykonywanie prac elektrycznych, eksploatacyjnych związanych z gazami medycznymi, wodą i energią elektryczną. Praca w ruchu ciągłym w godzinach 07.00-19.00, 19.00-07.00.Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące.
SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA - 2017-07-13 - Piła (wielkopolskie)
.
APET TOMASZ KUCHARSKI - 2018-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
POSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (BUDOWNICTWO WIELORODZINNE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,WYBÓR I ROZLICZANIE PODWYKONAWCÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI,UDZIAŁ W ROZWIĄZYWANIU RÓŻNEGO RODZAJU SPRAW SPORNYCH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI,PROWADZENIE BAZY DANYCH PODWYKONAWCÓW,STAŁY KONTAKT Z KIEROWNIKAMI BUDÓW.
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2017-02-23 - Rzeszów (podkarpackie)