SPECJALISTA PROJEKTANT / INŻYNIER BUDOWY Kraków oferta pracy Biuro Inżynieryjno-Wdrożeniowe INTELLIGENT SYSTEMS Wiesław Jędrzejczyk
Stanowisko: SPECJALISTA PROJEKTANT / INŻYNIER BUDOWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa projektów elektrycznych, teleinformatycznych i automatyki (w tym sieciowej i budynkowej), pomiary i badania elektryczne, audyty energetyczne, obsługa biura, OZE ekspertyzy, drobne prace montażowe
Data publikacji: 2018-01-24
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Biuro Inżynieryjno-Wdrożeniowe INTELLIGENT SYSTEMS Wiesław Jędrzejczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-552 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa projektów elektrycznych, teleinformatycznych i automatyki (w tym sieciowej i budynkowej), pomiary i badania elektryczne, audyty energetyczne, obsługa biura, OZE ekspertyzy, drobne prace montażowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA PROJEKTANT / INŻYNIER BUDOWY
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Data zakończenia pracy: 30.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe budowlane lub elektryczne, chęć nauki i poznawania świata energii elektrycznej. Istnieje możliwość zdobycia u pracodawcy uprawnień projektowych i wykonawczych w branży elektrycznej, uprawnień SEP do 30 kV i innych.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.01.2018
Data dodania oferty pracy: 23.01.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2018
Podobne oferty pracy
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-02-01 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
nadzór technologicnad realizacją produkcji, programowanie maszyn
REMSOD SP Z O O - 2017-02-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: odpowiedzialność za kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudzial w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym. m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres, mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwioająca swobodną komunikację, niezbędna gotowość do odbycia kilkutygodniowego przeszkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie)
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-20 - Lubliniec (śląskie)
zakup, odbiór i dostarczenie na budowę zamówionych materiałów, analiza potrzeb zakupowych, koordynacja zaopatrzenia realizowanych robót
TOMASZ SETNER SETTOM CONSULTING - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
Nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z Klientami.Stała komunikacja z Klientem na każdym etapie procesu.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-19 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
- kontakt z klientem zagranicznym rynku wschodniego oraz Stanów Zjednoczonych i Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Więckowice (małopolskie)
monter instalacji automatów przemysłowych
Prowadzenie Inwestycji "Inżynieria"s.c.W.Pestka, A.Wojtuściszyn - 2017-12-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta francuskojęzycznego, tworzenie ofert, weryfikscja zleceń, nadzór nad realizacją i przebiegiem zlecenia
JM EXIM FENETRES SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Kontakty z dostawcami.Poszukiwanie nowych rynków zbytu.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Leszno (wielkopolskie)
Obowiązki:- obsługa komputera i kasy fiskalnej- obsługa i wykonywanie operacji w systemie NC+- prezentacja oferty operatora, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług NC+- wymiana i serwis sprzętu, usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów- budowanie pozytywnych relacji z klientami
SAT-SYSTEM - 2017-09-13 - Kościan (wielkopolskie)
- Poprawne i terminowe wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi, wystawianie not korygujących. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Dbanie o dokumentację handlową. Przygotowywanie i wysyłka poczty. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu informatycznego. Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej. Kontakt z klientami i przewoźnikami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Znajomość obiegu dokumentów księgowych i magazynowych mile widziana. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość zasad fakturowania mile widziana, Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Wysoka kultura osobista. Motywacja do samodzielnej pracy. Rzetelność, uczciwość i sumienność. Dobra organizacja pracy i dokładność w działaniu. Odpowiedzialność.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
Zapewnienie kompleksowej realizacji zamówień, wprowadzanie danych dot.klientów do systemu, koordynowanie procesu wysyłki, obsługa posprzedażowa klientów, przygotowanie raportów i zestawień. Praca w godz. 8-16. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-9 oraz 13-15.
Curver Poland Sp. z o.o - 2016-05-05 - Słupsk (pomorskie)
administrowanie sklepem internetowym,kreowanie grafiki na potrzeby sklepu internetowego,zarządzanie kampaniami reklamowymi i marketingowymi,pozycjonowanie,kontrola wyników
EUROTIME HANDEL HURTOWY - 2016-05-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Wymagania:- biegła znajomość języka niemieckiego-mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta-realizacja bieżących zamówień klientów-obsługa zamówień wpływających do sklepu internetowego drogą mailową i telefoniczne-utrzymywanie kontaktów z klientami-umiejętność pracy w zespolePracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mailWynagrodzenie od 3500,00 zł brutto
Forcars - 2016-10-20 - Sąborze (pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji procesów kadrowych, prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, obsługa programów wymienionych w pkt. 25, prowadzenie sprawozdawczości, kontrola dyscypliny czasu pracy, współpraca z działem księgowości i administracji, sporządzanie zaświadczeń, analiza potrzeb szkoleniowych dla pracowników, przygotowywanie materiałów do archiwum.- Wynagrodzenie: 2500 do 2800 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na czas określony. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe. Wymagana znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, karty nauczyciela i aktów wykonawczych. Wymagana umiejętność pracy w zespole, samodzielność i organizacja pracy własnej. Wymagana znajomość programów: Vulcan, Płatnik, SIO, PABS, umiejętność pracy pod presją czasu. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-251-64-31 w. 1251, 32-251-64-32 w.1251) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Mikołowska 26, 40-066 Katowice).
PAŁAC MŁODZIEŻY IM. PROF. ALEKSANDRA KAMIŃSKIEGO - 2016-04-28 - Katowice (śląskie)
koszenie traw,prace porządkowe na terenie Rafinerii "Lotos"- Gdańsk
AMBRA Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie i monitorowanie procesów produkcyjnych w cyklach dziennych, tygodniowych i miesięcznych Identyfikowanie i rozwiazywanie technicznych problemow w trakcie pracy na systemach Kompilacja danych finansowych i nie finansowych dla celów produkcji raportów Zapewnienie jakości i czasowe raportowanie dla poszczególnych funkcji w organizacji Zapewnienie zgodności autoryzacji dla poszczególnych użytkowników raportów (odbiorców raportów)
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zabierzów (małopolskie)
Obsługa produkcji, montażu /tłoczni /anodowni
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-07-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rozliczanie refundacji młodocianych pracowników
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-09-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- wspieranie roznych procesow finansowych takich jak planowanie i prognozowanie finansowe, zamkniecie roczne, kwartalne oraz miesieczne- przygotowanie analizy finansowej celem sugestii oraz rekomendacji dla kadry zarzadzajacej- wsparcie analityczne wybiegajace poza scisle okreslone standardy raportowania
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Zabierzów (małopolskie)
Promocja sklepu "Świat Ucznia" w placówkach szkolnych, przedszkolnych, placach zabaw.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Kowale (pomorskie)
planowanie i realizacja działań marketingowych związanych z wprowadzeniem na rynek nowego produktu. Udział w opracowaniu materiałów reklamowych. Nawiązywanie kntaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
specjalista do spraw sprzedażypraca na jedną zmianę :09.00-17.00
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2018-03-01 - Mielec (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta.
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Kalisz (wielkopolskie)
jw.
Zespół Szkół Odzieżowych Fryzjerskich i Kosmetycznych nr 22 - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Przedstawianie klientom pakietu usług cyfrowych, aktywna sprzedaż produktów telewizji światłowodowej i szybkiego internetu.Miejsce wykonywania pracy: Szczecin, Stargard, Pyrzyce, Myślibórz.
OPTO-TECH Grzegorz Wróblewski - 2018-08-03 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)
-
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-01-05 - Łubiana (pomorskie)