SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2018-02-01
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie,wykształcenie średnie lub wyższe,staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw,w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,umiejętność obsługi komputera,predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt:wykształcenie wyższe,min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z IT,umiejętność konfiguracji sprzętu PC i urządzeń peryferyjnych,bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji aplikacji biurowych, w szczególności MS Office,bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego,bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji systemów operacyjnych z rodziny Windows,znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu województwa,znajomość obsługi komputera MS Office (Word, Excel, Power Point),brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 15.02.2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVList motywacyjnyKwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieni,Kserokopie świadectw pracy,Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,Oświadczenia kandydata ( własnoręcznie podpisane) o : posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 01.02.2018
Oferta pracy ważna do: 15.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie dokumentacji ilościowo- wartościowej oraz księgowej związanej z rozliczaniem środków przeznaczonych na żywienie młodzieży mieszkającej w internacie; Obsługa programu magazynowego; Przygotowywanie jadłospisów dostosowanych do przepisów dot. żywienia dzieci i młodzieży; Kierowanie i organizacja pracy podległych pracowników; Zamawianie produktów; Przygotowanie dokumentacji związanej z przetargami na dostarczanie produktów do przygotowania potraw; Godziny pracy: 7.00- 15.00
TECHNIKUM LEŚNE W WARCINIE - 2018-06-14 - Warcino (pomorskie)
Kontakt z klientem, nadzór nad systemem zarządzania ISO 17043, zbieranie informacji o zapotrzebowaniach, organizacja badań biegłości i szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
Znajomość procesów eksploatacyjnych statków powietrznych eksploatowanych w lotnictwie transportowym. znajomość struktury służby inżynieryjno - lotniczej w jednostkach lotniczych SZ RP. Systematyczne pogłebianie wiedzy i kwalifikacji zawodowych. Przestrzeganie: dyscypliny pracy ( punktualność, umiejetność pracy w zespole), przepisów o ochronie informacji niejawnych, przepisów o ochronie przeciwpożarowej, przepisów BHP, przepisów o ochronie środowiska, innych wewnetrznych uregulowań dotyczących działalności jednstki wojskowej.
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2018-08-28 - Powidz (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.Praca od 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
Praca przy komputerze, obsługa klienta i zamówień, przygotowanie wysyłek, pozyskanie nowych kontaktów handlowych.
WAMAKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi;- wsparcie analizy rozrachunków z kontrahentami;- współpraca z osobami zarządzającymi oraz wsparcie ich pracy wiedzą finansową i księgową- współpraca z pozostałymi działami firmy;- monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi;- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- prowadzenie kadr i ksiąg rachunkowych.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.Miejsce pracy dla osoby sprawnej lub niepełnosprawnej.Przewidziane premie do wynagrodzenia zasadniczego.Zapraszamy do wysyłania CV.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-05-18 - Zamość (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
tłumaczenie opisów towarów z j. polskiego na czeski i słowacki, wystawianie aukcji na portalu aukro.cz, wysyłka towarów do Czech i Słowacji, kontakt telefoniczny z klientami czeskimi i słowackimi
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Brzesko (małopolskie)
Umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza doradcom terenowymAktywne pozyskiwanie oraz nawiązywanie nowych kontaktów handlowychProfesjonalna obsługa klienta Zarządzanie siecią sprzedażyRaportowanie wyników sprzedaży
kontakt przez OHP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-05-21 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa zmówień do dostawcy, poszukiwanie nowych dostawców, obsługa programu Vendo, wykonywanie innych obowiązków w dziale zakupów.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-05 - Nisko (podkarpackie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, organizacja pracy i pobytu cudzoziemców
BIOENERGIA BYDGOSZCZ Sp. z o.o. - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie dostaw towaru. Współpraca z dostawcami. Udział w planowaniu i koordynacji realizowanych zleceń. Miesięczne rozliczanie usług.
"About You" Sp. z o.o. - 2017-08-10 - Gdańsk (pomorskie)
- Doradztwo techniczne, pozyskiwanie kontrahentów (klientów) i sprzedaż armatury przemysłowej, a w szczególności wszelkiego typu zaworów bezpieczeństwa.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym technicznym. Mile widziane doświadczenie zawodowe na wskazanym stanowisku. Znajomość rynku aramtury przemysłowej. Wiedza techniczna i teoretyczna w zakresie armatury przemysłowej. Znajomość podstawowych programów komputerowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-549-373) w godzinach: 9:00-15:00
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE APAREX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich, ocena możliwości handlowych, tworzenie planów i kontrola realizacji
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Samborzec (świętokrzyskie)
sprzedaż stolarki PCV I AL, pozyskiwanie nowych klientów
P.H.U BORAM Bogumił Sidorowicz IMPORT-EXPORT - 2017-01-26 - Adamówka (podkarpackie)
Aktywne dobieranie i pozyskiwanie klientów indywidualnych i biznesowych, sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Realizacja zakładanych planów sprzedażowych, dopasowywanie ofert do potrzeb klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-03 - Łomża (podlaskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy w sprawach handlu, marketingu
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Mszczonów (mazowieckie)
- zaopatrzenie biura w materiały i urządzenia biurowe oraz inne niezbędne wyposażenie,- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami usług, negocjowanie warunków umów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,- wsparcie Koreańskich Managerów,- koordynacja spraw administracyjno-technicznych związanych z funkcjonowaniem firmy (flota samochodowa, budynki, media, utrzymanie czystości itp.),- prowadzenie ewidencji i zakupy odzieży roboczej,- koordynacja spraw związanych z przepisami dot. ochrony środowiska, przepisów BHP, PPOŻ,- przygotowywanie zestawień / raportów / prezentacji. Firma oferuje: - Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego,- Możliwość rozwoju zawodowego i awansu,- Pełną wyzwań pracę, pozwalającą na ciągłe pogłębianie wiedzy i doskonalenie umiejętności zawodowych,- Pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym,- Stałą formę zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,- Po okresie próbnym zapewniamy prywatą opiekę medyczną LuxMed oraz dofinansowania z ZFŚS,- Możliwość skorzystania z karty sportowej MultiSport,- Przyjazną atmosferę pracy.Praca w godz.: 7:30-16:00 (pół godziny bezpłatnrej przerwy). Oferta dostępna w sali E, C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: k.dorociak (at) samwha.com
SAMWHA POLAND Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
- przeprowadzanie kompletnego procesu rekrutacji, od publikacji ogłoszeń, przez selekcję aplikacji, umawianie i przeprowadzanie rozmów oraz raportowanie, - wsparcie w bieżącej działalności biura.
OPOKA ASSET MENAGMENT ALBERT OPOKA - 2017-08-21 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu księgowego,dekretacja dokumentów finansowo-księgowych,kontrola i uzgodnienie kont księgowych nadzór nad prawidłowościa prowadzonych rejestrów
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-11-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
organizacja procesów logistycznych w zakresie dostaw oraz wewnętrznej dystrybucji towarów dla potrzeb sprzedaży hurtowej, produkcji wyrobów oraz dla potrzeb serwisowych, tworzenie dokumentów w systemie informatycznym firmy, bieżąca kontrola prowadzonych procesów logistycznych
STERNET Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie list płac
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Wykonywanie wylwewk cementowych, przygotowywanie podłoża pod posadzki. Praca na terenie woj. podkarpackiego
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Koniaczów (podkarpackie)
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, współpraca i kontakt z obecnymi klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, bieżąca obsługa zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitorowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych, prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych, wizyty u klientów, dbałość o wizerunek marki na rynku
INCANA S.A - 2016-01-13 - Ścinawa (dolnośląskie)
Profesjonalny odbiór drewna okrągłego oraz kontrola i ponoszenie odpowiedzialności za realizację kontraktów. Poszukiwanie nowych dostawców i poszerzanie obszarów zakupów. Obserwacja rynku. Działalność zakupowa będzie w głównej mierze realizowana w Niemczech i w Polsce. Gotowość do podróży służbowych (około 4 dni w tygodniu).
"SHP DREWNO" Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Różańsko (zachodniopomorskie)
odbieranie połączeń przychodzących oraz maili od klientów biznesowych z branży e-commerce
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)