SPECJALISTA DS. FINANSÓW I SPRAWOZDAWCZOŚCI Zamość oferta pracy Instytut Rozwiązań Biznesowych
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSÓW I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi;- wsparcie analizy rozrachunków z kontrahentami;- współpraca z osobami zarządzającymi oraz wsparcie ich pracy wiedzą finansową i księgową- współpraca z pozostałymi działami firmy;- monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi;- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- prowadzenie kadr i ksiąg rachunkowych.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.Miejsce pracy dla osoby sprawnej lub niepełnosprawnej.Przewidziane premie do wynagrodzenia zasadniczego.Zapraszamy do wysyłania CV.
Data publikacji: 2017-05-18
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: Instytut Rozwiązań Biznesowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 4, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontrola i nadzór nad procedurami księgowo-finansowymi;- wsparcie analizy rozrachunków z kontrahentami;- współpraca z osobami zarządzającymi oraz wsparcie ich pracy wiedzą finansową i księgową- współpraca z pozostałymi działami firmy;- monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi;- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- prowadzenie kadr i ksiąg rachunkowych.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.Miejsce pracy dla osoby sprawnej lub niepełnosprawnej.Przewidziane premie do wynagrodzenia zasadniczego.Zapraszamy do wysyłania CV.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSÓW I SPRAWOZDAWCZOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętnośc pracy jako pracownik adm-biur. z elementami księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczególnie przydatna będzie znajomość zagadnień kadrowych i płacowych oraz prowadzenie ksiąg rachunkowych niewielkiej spółki z o.o.. Osoba zatrudniona będzie pracowała przy projektach unijnych. Doświadczenie w pracy w księgowości.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Instytut Rozwiązań Biznesowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Lubelska 7, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Lubelska
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.05.2017
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 09.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa i pozyskiwanie klientów, przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, bieżące prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łukowo (wielkopolskie)
sprzedaż tworzyw do Chin, budowanie relacji handlowych w kraju i za granicą, monitorowanie rynku oraz działaności konkurencji
HALEX INTERNATIONAL TRADING SP. Z O.O. - 2017-04-11 - Wielkie Rychnowo (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-04-25 - Krosno (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
prace malarskie wewnątrz i na zewnątrz, uzupełnianie tynków, obróbka okien i drzwi.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Osiedle Mileszewy" - 2016-02-17 - Mileszewy (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Jerka (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Poznań (wielkopolskie)
Rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych, inicjowanie zmian doskonalających jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji. Wynagrodzenie do ustalenia.
"DIG-NET" LENART SP.J. - 2018-08-21 - Mroczeń (wielkopolskie)
-aktywne pozyskiwanie nowych klientów w rozmowie telefonicznej,-opieka nad stałymi klientami,-obsługa specjalistycznego programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Oława (dolnośląskie)
sprzedaz internetowa sprzętu sportowego
Abisal Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bytom (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Murarz pieców i urządzeń przemyslowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Ropczyce (podkarpackie)
Obsługa zamówień klientów oraz fakturowanie sprzedaży, przygotowywanie i monitorowanie ofert handlowych, dbałość o wysoką jakość obsługi klientów, fachowe doradztwo produktowe, nadzór nad należnościami, przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych
TiA Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Przeworsk (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie gabinetu i sprzętu do pracy, asystowanie przy zabiegach
NZOZ MEDICUS - 2016-08-11 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie produktów i półproduktów do obróbki wstępnej, porcjowanie, wydawanie posiłków, wykonywanie czynności kelnerskich, wykonywanie czynności porządkowych na terenie stołówki
kontakt przez OHP - 2017-10-13 - Katowice (śląskie)
sprzedaż pojazdów specjalnych
AMZ Kutno S.A. - 2018-01-17 - Kutno (łódzkie)
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, księgowej i urlopowej, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie listy płac i dokumentów rozliczeniowych ZUS, zarządzanie zasobami rzeczowymi, prowadzenie dokumentacji administracyjno- biurowej
Centrum Integracji Społecznej Krajowe Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe - 2018-08-03 - Mielno (zachodniopomorskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Łapy (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Brody (świętokrzyskie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2018-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem pracowników, wystawianie deklaracji służbowych, ustalanie uprawnień związanychz przejściem na emeryturę, kierowanie na szkolenia oraz badania, nadzór nad dokumentacją kadrową zgodnie z najnowszymi przepisami.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2018-05-17 - Żary (lubuskie)
1.Obsługa księgowa bieżących transakcji sprzedaży oraz zakupu.2.Kompletowanie dokumentacji oraz jej kontrola pod względem formalnym oraz merytorycznym. 3.Kontakt z klientami .4. Wykonywanie analiz oraz raportów na potrzeby działu sprzedaży.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ - 2017-09-04 - Oświęcim (małopolskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-04-01 - Andrespol (łódzkie)
Kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa (w tym naliczanie wynagrodzeń itp.), sporządzanie dokumentów ZUS, PIT, GUS, PFRON.
DEWIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, redagowanie oraz zarządzanie bazą kandydatów, pozyskiwanie kontrahentów zagranicznych( przeprowadzanie rozmów w języku angielskim)
RTC Robert Capała - 2018-08-14 - Dęblin (lubelskie)
Prowadzenie kampanii reklamowej firm z krajów Ameryki Łacińskiej oraz Południowej, wsparcie marketingowe krajowych firm na ww rynku i rynku krajowym, rekrutacja klientów potrzebujacych owego wsparcia, wsparcie marketingowe na rynkach hiszpańsko i angielskojęzycznych.
BIURO RACHUNKOWE DEBET WOJCIECH DRANKOWSKI - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
jw
URARTU GROUP GRIGORYAN ARSEN - 2016-09-05 - Janki (mazowieckie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)