SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ-REF -30 ART 150F Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ-REF -30 ART 150F
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wz
Data publikacji: 2016-02-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wz
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: refundacja 30- art 150f
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ-REF -30 ART 150F
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2016
Data zakończenia pracy: 19.09.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
przygotowywanie, koordynowanie i sprzedaż szkoleńkomunikatywność, współpraca w zespole, obsługa komputera, mile widziana znajomość j. angielskiego, komunikatywnyrefundacja 30- , art. 150f
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: do, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 07.09.2016
Oferta pracy ważna do: 28.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie i organizacja przewozów krajowych i międzynarodowych, nadzór nad przewozami
YETICO S.A. - 2017-08-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
prowadzenie archiwum zakładowego, opracowywanie harmonogramu zdawania dokumentacji archiwalnej (kat. A) i niearchiwalnej (kat. B) do archiwum zakładowego; przejmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej z poszczególnych komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo Archiwum Państwowego; sporządzanie sprawozdawczości z zakresu archiwum zakładowego; doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją; prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oddziału regionalnego i placówek terenowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
współpraca z laboratorium w ZEA, zakupy materiałów dentystycznych do aparatów ortodontycznych w Dubaju, negocjowanie umów, warunków zakupu specjalistycznych materiałów dentystycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Radom (mazowieckie)
doradztwo w zakresie wyboru formy prowadzenia działalności gospodarczej, aktywna sprzedaż usług księgowych, budowanie, utrzymanie oraz rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów kancelarii, windykacja niezapłaconych nalezności klientów kancelarii, rozwiązywanie problemów związanych z rozliczeniami podatkowymi klientów ze wschodu w urzedachpraca na umowę zlecenie 139 godzin w miesiącu, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14:00oferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Wrocław (dolnośląskie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów• Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktów Banku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH - 2016-07-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr, sporządzanie list płac, deklaracje ZUS, Płatnik, ewidencja dokumentów księgowych;praca w Pabianicach
MS TAX Biuro Rachunkowe Monika Aneta Kwasiborska - 2016-02-09 - Pabianice (łódzkie)
1. Poznanie struktury organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 2. Zapoznanie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych. 3. Zapoznanie z zasadami i procedurami stosowanymi w Wydziale. 4. Uczestniczenie i wsparcie w realizacji bieżących zadań Wydziału. 5. Zapoznanie się z obsługą spraw dotyczących salda konta płatnika. 6. Poznanie zasad wydawania zaświadczeń o niezaleganiu.
ODDZIAŁ ZUS W SŁUPSKU - 2015-11-30 - Słupsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku zagranicznym. Realizacja celów sprzedażowych, analiza rynku i konkurencji. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów.
P and V spółka z o.o. - 2016-03-24 - Józefów (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie zawodowe, uprawnienia wiertnicze mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz prawo jazdy kat. B, chęci do pracy. Praca na terenie Polski w zależności od miejsca budowy. Kontakt z pracodawcą wyłącznie telefoniczny.
BENTRON BENIAMIN TRONT - 2017-05-29 - Rybnik (śląskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Brzozów (podkarpackie)
podejmowanie współpracy z firmami
MAJSTER SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-20 - Brzeg (opolskie)
w/g zakrsu
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Sejny (podlaskie)
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA SPÓŁKA Z O.O. należąca do międzynarodowego koncernu SGL GROUP THE CARBON COMPANY globalnego lidera w zakresie produkcji wyrobów z węgla i grafitu poszukuje kandydata/kandydatki do pracy na stanowisku:SPECJALISTA DS. PERSONALNYCHMiejsce pracy: Nowy SączKLUCZOWE ZADANIA:- Prowadzenie całości spraw związanych z rekrutacją i zatrudnianiem pracowników- Wprowadzanie i aktualizacja zapisów w programie kadrowo-płacowym- Prowadzenie oraz archiwizowanie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej- Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz personalnych- Realizowanie planów szkoleniowych oraz organizowanie spotkań informacyjno-instruktażowychWYMAGANIA:- Wykształcenie wyższe o profilu zarządzanie personelem, socjologia lub pokrewnym- Doświadczenie - 2 lata pracy w dziale personalnym, APT lub firmie świadczącej usługi kadrowo-płacowe- Bardzo dobra znajomość regulacji z zakresu prawa pracy- Umiejętność organizacji pracy ze szczególnym uwzględnieniem właściwego ustalania priorytetów- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie średniozaawansowanym B2- Umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych oraz programu Excel- Gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w nadgodzinach (sporadycznie)- Wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracyFIRMA OFERUJE:- Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie- Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju- Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjność-Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)do dnia 27.03.2018 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.comOsoby aplikujące na stanowisko proszone są o umieszczenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883 z późniejszymi zmianami)."
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
przygotowanie rynku amerykańskiego na sprzedaż internetową artykułów wyprodukowanych w Polsce, pozyskiwanie klientów, popularyzacja polskich produktów
P.W. PROEKO-SYSTEM Hanna Kościelniak - 2016-06-29 - Poznań (wielkopolskie)
- opracowywanie sprawozdania z Kart Urządzeń i Kart Systemów Ochrony Przeciwpożarowej- opracowywanie informacji w zakresie niebezpiecznych substancji chemicznych- opracowywanie zbiorczego zestawienia danych i urządzeniach służących do odzysku lub unieszkodliwienia- wprowadzanie raportu do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji- nadzorowanie działalności Wojskowych Oddziałów Gospodarczych w zakresie ochrony środowiska- prowadzenie całości spraw związanych z emisją zanieczyszczeń do powietrza atmosferycznego, emisją hałasu do środowiska, emisją promieniowania elektromagnetycznego, obszarami ograniczonego użytkowania- opracowywanie danych do specyfikacji zamówienia publicznego n usługi z ww. zakresu- współpracowanie z organami właściwymi do spraw ochrony i zarządzania obszarami Natura 2000, a także uczestnictwo w wyznaczaniu obszarów Natura 2000 i opracowywaniu planów zadań ochronnych i planów ochrony dla obszarów Natura 2-000 w odniesieniu do obszarów obejmujących tereny wykorzystywane przez wojsko
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
Wyszukiwanie lokalizacji w terenie w celu umieszczenia reklam, kontakt z klientem, załatwianie spraw w urzędach, negocjacja cen. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: monika.rudolf (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Promocja i sprzedaż usług Orange Polska (usługi bankowe i energetyczne).Obsługa klientów.Praca w godzinach: 9.00-17.00
ORANGE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Prace organizacyjno- porządkowe
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Polanów (zachodniopomorskie)
SPRZEDAŻ AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH I INNYCH WYROBÓW FIRMY NA RYNKI WSCHODNIE
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-06-02 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej oraz wysyłki towarów i wyrobów firmy, wystawianie faktur oraz dokumentacji magazynowej i jakościowej w zintegrowanym systemie, wystawianie paragonów i rachunków w systemie i kasie fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie zxamówień do systemu, rozliczanie faktur, opieka nad kasą fiskalną-generowanie raportów dziennych/miesięcznych, monitorowanie stanu należności od klientów, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
html strony www, aktualizacja oferty strony www, przygotowanie grafik produktów
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kutno (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:-KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA KLIENTÓW BIURA,-WPROWADZANIE I KONTROLA DANYCH W SYSTEMIE KADROWO-PŁACOWYM,-SPORZĄDZANIE LIST PŁAC I NALICZANIA WYNAGRODZEŃ ZE STOSUNKU PRACY I UMÓW CYWILOPRAWNYCH,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI: ZUS, PIT, GUS, PFRON;-ZAKŁADANIE I PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH,-SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM W SPRAWACH PRACOWNICZYCH, -WYLICZENIE I KONTROLOWANIE PRACOWNICZEGO STAŻU PRACY,-OKREŚLENIE I KONTROLOWANIE PRAW URLOPOWYCH PRACOWNIKÓW, WERYFIKACJA PRZYSŁUGUJĄCEGO URLOPU PRZY ROZWIĄZYWANIU UMOWY,-PROWADZENIE MIESIĘCZNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY -WYSTAWIANIE ZAŚWIADCZEŃ, KORESPONDENCJA Z URZĘDAMI (ZUS, US, URZĄD PRACY).
OPTYMALNI BIURO DORADCZO-KSIĘGOWE SP. Z O.O. - 2018-02-19 - Rzeszów (podkarpackie)
praca w laboratorium kryminalistycznym genetyki i fizykochemii toksykologii sądowej
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Piastów (mazowieckie)
•Współpraca z firmami zewnętrznymi obsługującymi spółkę w zakresie księgowym i kadrowym.•Współpraca z lokalnymi kierownikami nadzorującymi usługi.•Przygotowywanie i obsługa dokumentów kadrowych i księgowych. •Koordynacja przepływu dokumentacji, nadzorowanie terminowości.
SOŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-06 - Oświęcim (małopolskie)
wyszukiwanie potencjalnych dostawców i odbiorców w krajach Europy Zachdniej, Chinach i USA, tworzenie bazy danych i informacji, promocja firmy, asysta w kontaktach z kontrachentami zagranicznymi
Zakład Produkcyjno-Handlowy "ADER" ZPCH - 2017-08-07 - Włostowice (małopolskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy (prowadzenie akt osobowych; sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników) oraz osób współpracujących na umowy cywilnoprawne;naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników i osób współpracujących;prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Montaż drzwi, okien, wykonywanie pomiarów. Możliwość przyuczenia. Praca w delegacji - Śląsk
STOLMONT Szczot Paweł - 2016-10-19 - Mikorzyn (wielkopolskie)