SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNYCH Poznań oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI "
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 850 PLN
Zakres obowiązków: systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
Data publikacji: 2018-02-23
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI "
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OS. PRZEMYSŁAWA 21, 61-064 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o kierunku budowlanym, doświadczenie zawodowe w interpretowaniu i sporządzaniu kosztorysów, uprawnienia budowlane, znajomość prawa budowlanego i przepisów obowiązujących w spółdzielni mieszkaniowej, znajomość technologii budowlanych i instalacyjnych, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, dodatkowo- wiedza i praktyczne umiejętności z zakresu informatyki (dodatkowy atut), asertywność, samodzielność, odpowiedzialność, aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI "
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
OS. PRZEMYSŁAWA 21, 61-064 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: OS. PRZEMYSŁAWA
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 23.02.2018
Oferta pracy ważna do: 23.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z klientem, pozyskiwanie klietów, przygoowywanie materiałów szkoleniowych, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Sulejówek (mazowieckie)
Analiza danych, wizualizacja danych statystycznych; raportowanie na poziomie lokalnym i globalnym z uwzględnieniem oddziałów spółki zagranicą - w szczególności oddziału w Finlandi.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Zabierzów (małopolskie)
stawianie ścian zewnętrznych i działowych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Żagań (lubuskie)
1. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji związanej z realizacją zamówień w projektach.2. Nadzór nad zgodnością realizacji projektu z obowiązującymi wytycznymi i przepisami prawa krajowego i unijnego. 3. Monitorowanie przebiegu finansowego i rzeczowego projektu zgodnie z wymaganiami instytucji udzielających dotacji.4. Przygotowywanie, pozyskiwanie i weryfikacja dokumentów dotyczących rozliczanych projektów5. Przygotowywanie opisów dokumentów księgowo-kadrowych zgodnie z wytycznymi6. Współpraca z klientami w zakresie realizacji i rozliczania projektów oraz bieżące konsultacje w zakresie rozliczeń finansowych projektów klientów 7. Sprawozdawczość przebiegu rzeczowego i finansowego projektu8. Przygotowanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez Instytucje Pośredniczące9. Aktualizacja wiedzy w zakresie zmiany przepisów regulujących zasady postępowań o dofinansowanie i rozliczanie przyznanych projektów.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
- Obsługa zgłoszeń Visa/VOE - Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różnenarzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami - Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu ilistów ofertowych w narzędziu HR - Współpraca z wszystkimi zainteresowanymistronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników. - Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS - Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży nawozów rolniczych, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, prezentowanie oferty firmy, organizowanie szkoleń (rolniczych), uczestnictwo w imprezach targowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, realizowanie planu sprzedaży
FOSFAN SA - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowej
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Reda (pomorskie)
Opieka BHP nad zakładem produkcyjnym, kontrolowanie warunków pracy, przeprowadzanie szkoleń BHP
SARIA POLSKA Sp. z o.o. ODDZIAŁ W DŁUGIM BORKU - 2016-07-08 - Długi Borek (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie raportów kasowych, wykonywanie oraz odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych. Praca w godz. 8-16, docelowo stała.
SERINUS Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Praca w dziale handlowym: pozyskiwanie Klientów, przygotowywanie ofert wyrobów GOSCO FP - odpowiadanie na zapytania, nawiązywanie kontaktów handlowych oraz budowanie stałych relacji z Klientami, ustalanie szczegółów wycen z Klientem.
GOSCO FP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-11 - Chomino (zachodniopomorskie)
- zarzadzanie procesami i raportowanie poziomu jakości usług IT- wsparcie zespołu z zakresu IT
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Łódź (łódzkie)
sprzedaz produktów firmy na rynek wschodni - Rpsja, Ukraina, obsługa sprzedaży, obsługa klientów, komunikacja i obsługa programu sprzedażowego "OPTIMA"
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2018-03-16 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa telefoniczna klienta, przyjmowanie zleceń do realizacji, rozwiązywanie reklamacji klientów, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Pass (mazowieckie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie pomiarów urządzeń niskiego i średniego napięcia. Praca jednozmianowa w godz.: 8-16. Kontakt z pracodawcą - e-mail: mh (at) astrum24.pl
Astrum Marcin Hudyma - 2016-05-16 - Wrocław (dolnośląskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiejZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Zduny (wielkopolskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Zielęcice (opolskie)
PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, ZGŁASZANIE/WYREJESTROWANIE ZUS, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, PRZYGOTOWYWANIE I GENEROWNIE LISTY PŁAC, WYMAGANIAWYKSZTAŁCNEIE WYŻSZE, STAŻ PRACY W ZAWODZIE MIN. 2 LATA, CV WYSYŁAĆ NA E-MAIL; praca (at) elwiko.pl
ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY ELWIKO STANISŁAW DROPIK - 2016-04-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, sprzedaż usług, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów,
Ragnarok Studio Natalia Guzik-Ryś - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż towarów do hurtowni, przygotowywanie ofert i negocjacje, realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu i wybranych województwach.
GT CORP Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-pozyskiwanie partnerów biznesowych,- opieka nad klientami firmy,- informowanie klientów o dostępnej ofercie handlowej.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
ekspozycja towaru na sklepie
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Wolbrom (małopolskie)
PREZENTACJA TOWARÓW, SPRZEDAŻ USŁUG FIRMY, WYROBÓW MEDYCZNYCH, SPRZĘTÓW REHABILITACYJNYCH.
BEST WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-11 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych. Mile widziana znajomość programu ENOVA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
Praca przy produkcji łóżek kontynentalnych.
ProLine24 Sabina Kotlorz - 2018-01-08 - Kornice (śląskie)
Rozliczanie dokumentacji ubezpieczeniowej
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2016-02-24 - Leżajsk (podkarpackie)
praca polega na opiece nad kotami przebywającymi w kawiarni
KOCIMIĘTKA Paulina Trzcińska - 2018-05-18 - Poznań (wielkopolskie)
sporządzanie pisemnych opinii prawnych, prowadzenie spraw dotyczących postępowania o wykroczenia przeciwko prawom pracownika, prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)