SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ Sulejówek oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z klientem, pozyskiwanie klietów, przygoowywanie materiałów szkoleniowych, organizacja szkoleń
Data publikacji: 2016-11-03
Lokalizacja: Sulejówek (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sulejówek, powiat: miński, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z klientem, pozyskiwanie klietów, przygoowywanie materiałów szkoleniowych, organizacja szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000+premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulejówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie , CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.11.2016
Data dodania oferty pracy: 02.11.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa, sprzedaż na portalu aukcyjnym allegro, współpraca z działem marketingu przy tworzeniu kompanii promocyjnych, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie do systemu rozliczeń i zakupów towarów, przekazywanie i ewidencjonowanie faktur zakupów, pozyskiwanie towarów w dobrej cenie
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
produkcja opakowań drewnianych do wymienników ciepła.
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2017-12-13 - Świdnica (dolnośląskie)
samodzielne prowadzeni erekrutacji, zamieszczanie ogłoszeń w prasie i internecie, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, wykonywanie w/w/ obowiązków na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zambrów (podlaskie)
gładzie, malowanie, montaż płyt GK; doświadczenie
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE PIOTR MATEJA-SZCZEPANEK - 2016-06-01 - Szczepanek (opolskie)
j.w
Instytut Przemysłu Organicznego - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa zawartych kontraktów handlowych na rynku tureckim, uzbeckim, rosyjskim w zakresie rzetelności i terminowosci dostaw
FERTIZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-30 - Białystok (podlaskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2018-07-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie płynnego przekazaniaklienta/produktu z działu implementacji do działuobsługi klienta. Zapewnienie szybkiego imaksymalnego wykorzystania programu od dniawprowadzenia (na przykład niski poziomodrzucenia transakcji, odpowiedni poziom limitukredytowego dla klienta i posiadaczy kart,ustawienie spłaty Direct Debit, monitorowanieterminów spłaty zadłużenia) Zapewnienie, że Fronti Back Office są świadome pojawienia się nowegoklienta i każdego wyjątku od procesu/programu.Jest głównym punktem kontaktu dla klienta odmomentu wdrożenia programu, zarówno dlaadministratora programu po stronie klienta jak i osób zarządzających. Dostarczanie bardzo dobrychrezultatów w zakresie satysfakcji klienta. Ciągłyrozwój i zwiększanie swojej wiedzy w zakresieprogram Kart dla klienta. Rozwijanie relacji zklientem celem ciągłego rozszerzania portfelaoferowanych produktów, także na nowych rynkach(nowe oddziały, nowe kraje) Stwarzanie możliwości aktywnego rozwoju programu w oparciu o posiadane informacje od klienta. Częsta i aktywnakomunikacja z klientem. Prowadzenie regularnychrozmów konferencyjnych pozwalających układaćplany działania. Planowanie, organizowanie iprowadzenie regularnych przeglądów poziomuobsługi klienta, we współpracy z pracownikamiinnych departamentów Citi. Praca nad codziennymiwyzwaniami razem z najważniejszymi osobamikontaktowymi w organizacji klienta, zeszczególnym ukierunkowaniem na rozwiązaniepodstawowych przyczyn wszelkich problemówEskalacja problemów branie odpowiedzialności zasprawę i koordynacja prac nad jej szybkimrozwiązaniem. Identyfikacja głównych przyczynwszelkich powtarzających się problemów w Citi iobsłudze klienta Współpraca z Call Centre i BackOffice przy rozwiązywaniu codziennych problemówposiadaczy kart Prowadzenie uzgodnieńfinansowych odnośnie otrzymywanych płatnościcelem utrzymywania limitu kredytowe dla klienta iposiadaczy kart, Pomoc klientom w zarządzaniuzapasem kart (w przypadku jeśli klient ma kilkadedykowanych programów/wzorów kart) poprzezaktywne monitorowanie wydanych, aktywnych izamkniętych kart. Obserwowanie trendów ipotencjalnych zmian celem optymalizacji działaniaprogramów Tworzenie możliwości proaktywnegorozwoju Programu. Praktykowanie ciągłego iefektywnego doskonalenia procesów wraz zOperacjami i z klientami Citi, by eliminować błędy,przeszkody i ograniczać koszty. Wzrostwykorzystania produktów poprzez rozwójgeograficzny lub dodatkowe możliwości transakcjiBieżąca analiza programu (spadki transakcji,terminowości płatności, przyczyn kontaktu klientówKartowych) Zaangażowanie i koordynowanie pracodpowiednich jednostek w Citi w zależności odpotrzeb klienta, np. Operacji, Produktu,Implementacji.
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywania transkacji poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem szwedzkojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
cykliczne rozliczanie opłat oraz prowadzenie sprawozdawczosci, prowadzenie ewidencji odpadami, bieżący monitoring przepisów prawnych, nadzór nad aktualnościa pozwoleń środowiskowych, opiniowanie planów inwestycyjnych pod kątem ochrony środowiska.Praca na 1/8 etatu, umowa zlecenie
Odlewnia Białystok S.A. - 2016-12-21 - Białystok (podlaskie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników. Przygotowywanie dokumentów; obsługa procesów związanych z zatrudnieniem. Sporządzenie sprawozdań, deklaracji PERON, przygotowywanie umów. Tworzenie regulaminów organizacyjnych. Współpraca przy opracowywaniu budżetu finansowego szkoły.
Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie - 2016-08-10 - Legionowo (mazowieckie)
Sprzedaż przez telefon do przychodni i szpitali asortymentu medycznego, budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy, poszukiwanie nowych klientów, pilnowanie płatności przeterminowanych faktur sprzedaży.
CMS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-15 - Rzeszów (podkarpackie)
•poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na rynkach wschodnich, •poszukiwanie i identyfikacja nowych obszarów rozwoju sprzedaży,•budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy z obecnymi klientami,•przygotowywanie ofert, zarządzanie i nadzór nad zamówieniami, organizacja wysyłki towarów•negocjacje warunków sprzedaży,•udział w targach branżowych,•współpraca z innymi działami firmy - przygotowywanie, kompletowanie i koordynacja prawidłowego przepływu dokumentów i informacji sprzedażowych,
Przedsiębiorstwo Badawczo-Wdrożeniowe "Frako-Term" Sp. z o. o. - 2017-07-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Investment Solutions Sp. z o. o. - 2018-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Łochów (mazowieckie)
realizacja obowiązków służby BHP, wynikających z ustawy o służbie BHP
GAMET S.A. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prace monterskie.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Januszkowice (opolskie)
obsługa sekretariatu, obsługa kadr, urlopów, listy płac, obsługa podtsawowej ksiegowości: koszty , zaświadczenia, sporzadzanie raportów bieżących, kontakt z ZUS, US, UP, sądy
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
• kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami• opieka nad sprawną realizacją zamówień
Gino Rossi S.A. - 2016-10-27 - Słupsk (pomorskie)
Załatwianie formalności dotyczących pozwoleń w czeskich urzędach. Praca stacjonarna, jedznozmianowa w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E, C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: joanna.malas (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK Sp. j. - 2016-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa biura spółki, sekretariatu i rady nadzorczej, w okresie próbnym proponowane wynagrodzenie 3000 zł
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Bolesławcu Sp.z o.o. - 2017-08-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, odoba będzie odpowiedzialna za pozyskanie kanydata do pracy, kontakty z pracownikami będą się m.in. w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-03-30 - Częstochowa (śląskie)
kompleksowa obsługa klienta w warsztacie samochodowym
Michał Smolarek Firma Usługowo Handlowa "MATI" - 2016-02-01 - Parsko (wielkopolskie)
- Wykonywanie prac budowlanych i wykończeniowych, tynkowanie, murowanie. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + czasami soboty. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane wykształcenie kierunkowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane podstawowe umiejętności budowlane. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 600-900-457) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tunelowa 24 m. 6, 40-676 Katowice) lub e-mail: conquergroup-bud (at) wp.pl
CONQUER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Katowice (śląskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP.Z O.O. - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
odbieranie telefonów i udzielanie informacji, obsługa urządzen biurowych: faksów, telefonów, kserkopiarek, odbuueranie e-maili z zapytaniami ofertowymi i odpisywanie na nie, pomoc w czynnościach związanych z przygotowaniem ofert handlowych, rozsyłanie ofert handlowych drogą mailową, spotaknia z klientami i przedstawianie oferty handlowej firmy, wyszukiwanie w internecie informacji o przetargach i wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem ofert przetargowych, telefoniczne pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Ruda Śląska (śląskie)
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność obsługi komputera;obsługa programu do floty paliwowej, kart flotowych, kontakt z klientem, praca biurowamiejsce pracy; Ligota
PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)
- obsługa klienta,-wyszukiwanie i prezentacja ofert wyjazdowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Wieliczka (małopolskie)