SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWO-KADROWEJ W PROJEKCIE "KONTYNENTY WROCŁAWIA - TWÓJ BILET NA RYNEK PRACY" 1/4 ETATU Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWO-KADROWEJ W PROJEKCIE "KONTYNENTY WROCŁAWIA - TWÓJ BILET NA RYNEK PRACY" 1/4 ETATU
Wynagrodzenie: 462,25 - 1 200 PLN
Zakres obowiązków: 1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Data publikacji: 2016-07-12
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Realizacja konsultacji indywidualnych dla uczestników projektu (zgodnie z ustalonym harmonogramem) w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 2. Organizacja i prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych dla pracodwców w zakresie tematyki finansowo-kadrowej dotyczącej zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce. 3. Gospodarowanie środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego, w tym budżetu i harmonogramu. 4. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 5. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektu we współpracy z Kierownikiem Projektu na potrzeby uprawnionych podmiotów. 6. Przygotowywanie wniosków o płatność / sprawozdawczych w części finansowej. 7. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminiach jednostki oraz określonymi przez Organ Odpowiedzialny i Organ Delegowany. Forma i termin składania ofert: Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: nabór na stanowisko: Pracownik socjalny we Wrocłwaskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22 lipca 2016 r. do godziny 15:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejsckiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby, spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Oferta dostępna w sali C, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 462,25 - 1 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWO-KADROWEJ W PROJEKCIE "KONTYNENTY WROCŁAWIA - TWÓJ BILET NA RYNEK PRACY" 1/4 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 462,25 - 1 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE. 2. Nieposzlakowana opinia. 3. Wykształcenie wyższe. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Doświadczenie w rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków publicznych. 6. Co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe. 7. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie: - Ustawy z dnia 09.11.2000r. o repatriacji, - Ustawy z dnia 12.12.2013r. o cudzoziemcach, - Ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. - Ustawy z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych, - Ustawy z dnia 26 listopada 1998r. o finansach publicznych, - Ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości, - Dokumentacji i szczegółowych wytycznych dotyczących realizacji projektów. 2. Podstawowa znajomość struktury administracji publicznej. 3. Umiejętność i/lub doświadczenie w prowadzeniu konsultacji indywidualnych z zakresu tematyki finansowo-kadrowej. 4. Umiejętność gospodarowania środkami zgodnie z zapisami wniosku projektowego. 5. Umiejętność prawidłowego i terminowego zaplanowania, wydatkowania i rozliczania środków przeznaczonych na realizację projektu zgodnie z przepisami i umową finansową projektu. 6. Umiejętność sporządzania wniosków o płatność / wniosków sprawozdawczych w części finansowej. 7. Znajomość tematyki związanej z zakładaniem własnej działalności gospodarczej w aspekcie podatkowo-księgowo-kadrowym. 8. Wiedza dotycząca aspektów finansowo-kadrowych zatrudniania cudzoziemców spoza UE w Polsce.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny, - Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem, - Kserokopie świadectw pracy, potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, - Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia na stanowisku objętym naborem, - Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku, - Inne dokumenty poświadczające posiadanie doświadczenia, Mile widziane dokuemnty potwierdzający wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (jt. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.)."
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 14.07.2016
Oferta pracy ważna do: 22.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Utrzymanie czystości i porządku na terenie PWSZ w Płocku w ciągach komunikacyjnych, pomieszczeniach socjalnych, auli, hali sportowej, salach dydaktycznych, sekretariatach, utrzymanie w czystości stolarki okiennej.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Płock (mazowieckie)
planowanie transportu, kontakt z klientami ukraińskimi, wykonywanie dokumentacji ukraińskiej
KRZYŻANOWSKI EDWARD - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE IMPORT-EKSPORT SARNÓWKA 4 - 2016-02-23 - Sarnówka (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy przygotowywaniu produktów garmażeryjnych ( wykonywanie obróbki ręcznej mechanicznej i termicznej produktów).Utrzymanie w czystości stanowiska pracy. Mycie i sprzątanie pomieszczeń produkcji garmażerki.
JES POL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-07-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia indyjskiego, budowanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zapewnienie jakości procesów produkcyjnych i wyrobów gotowych, opracowywanie dokumentów dotyczących jakości w obszarze produkcji, prowadzenie dokumentacji jakościowej, kontrola wyrobu gotowego, kontrola przyjęcia surowców i opakowań, uczestniczenie w degustacji wyrobów gotowych, reprezentowanie zakładu podczas kontroli zewnętrznych, prowadzenie audytów wewnętrznych i zewnętrznych, wykonywanie prób technologicznych nowych produktów, sporządzanie harmonogramów badań i ich nadzorowanie
COFFEE PROMOTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-14 - Mareza (pomorskie)
promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indiach
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Piaseczno (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudział w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/ obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres; niezbędna gotowość do odbycia kilkumiesięcznego szkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie); mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Lubliniec (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Wielka Wola (łódzkie)
Nadzór nad procesem technologicznym zachodzącym w biogazowni, optymalizacja procesów, prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, współpraca z dostawcami zagranicznymi. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Drzonowie.
AGROELEKTROGAZ Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Drzonowo (zachodniopomorskie)
1. Zarządzanie zmianami2. Zarządzanie kompilacją kodu3. Zarządzanie procesami i kontrola zgodności z przepisami4. wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę o ile nie są niezgodne z prawem.Jedna zmiana, umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Układanie jadłospisów i diet, przygotowywanie asygnat oraz raportów żywienia, sporządzanie kalkulacji kosztowych, nadzorowanie sporządzania posiłków.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2016-12-05 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
ochrona naturalnego i kulturowego krajobrazu, prowadzenie działań i ochrona krajobrazu, wartości historycznych i kulturowych poprzez identyfikację istniejących obiektów, prowadzenie i aktualizacje bazy danych w tym zakresie w systemie GIS
Park Krajobrazowy Puszczy Knyszyńskiej w Supraślu - 2018-06-14 - Supraśl (podlaskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Zawidz Kościelny (mazowieckie)
Główne:- przygotowywanie ofert handlowych;- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji;- utrzymywanie relacji i obsługa po-sprzedażowa klientów;Dodatkowe:- instalacje i wdrożenia oferowanych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- testowanie i uruchamianie zmontowanych podzespołów oraz urządzeń- testowanie oprogramowania- udzielanie wsparcia technicznegoOferujemy:- pracę na pełny etat;- stabilne warunki pracy;- wynagrodzenie podstawowe oraz premie uznaniowe;- pracę w młodym, dynamicznym zespole;- możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formacie .pdf z klauzulą dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Scooter Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Bytom (śląskie)
prace administracyjno-biurowe, tworzenie decyzji, projektów uchwał
URZĄD GMINY ŚWIERKLANIEC - 2017-05-12 - Świerklaniec (śląskie)
zarządzanie marką produktową we wszystkich kanałach, analiza i kontrola rotacji magazynowej oraz współpraca z dostawcami, udział w negocjacjach handlowych z dostawcami, analiza, raportowanie oraz rozliczania sprzedażowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Zabrze (śląskie)
Nauczanie dzieci do lat 8
Zespół Szkół w Czarnej Dąbrówce - 2018-01-02 - Czarna Dąbrówka (pomorskie)
Przygotowanie przedsiębiorstwa do wdrażania ISO 14001praca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
- zawieranie umów ubezpieczeniowych,- obsługa klienta,- dekretowanie dokumnetów,- prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Łaziska Górne (śląskie)
Terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji - przejęcie własności i inicjatyw do czasu pomyślnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości - dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie, przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, komunikowanie sie z wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób, przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości, rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowy i skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell w ramach działalności finansowej, zapewnienie, że zadłużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności i zgodnie z indtrukcją Kredytu Dystrybucyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac inwestycyjno-remontowych w obiektach teatru. Opracowanie planów remontów oraz przeprowadzanie postępowań przetargowych. Organizowanie i nadzorowanie prac dot. utrzymanie obiektów teatru w dobrym stanie technicznym,poprzez zabezpieczenie stałej sprawności sprzętu i urządeń. Zlecanie sprawnego usuwania usterek i awarii firmom zewnętrznym. Współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji zleceń inwestycyjno- remontowych.
TEATR IM. H. MODRZEJEWSKIEJ W LEGNICY - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
Sporządzanie list płac (pracownicy, zleceniobiorcy),Sporządzanie list wypłat z ZFŚS,Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS,Zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń pracowników i członków rodzin,Zgłaszanie pracowników do FEP,Sporządzanie druków RP-7,Sporządzanie PIT-ów rocznych,Rozliczenia kosztowe płac,Odpowiadanie na zajęcia komornicze,Wystawianie zaświadczeń dla pracujących emerytów.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych S.A. - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
specjalista do spraw rekrutacji
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Poznań (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie zleceń i umów na roboty budowalne dla Wspólnot Mieszkaniowych. Przygotowanie i wykonywanie planów remontów. Bezpośredni nadzór nad realizacją oraz jakością robór budowlanych. Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z remontami do BMKZ i UM Wydziału Architektury oraz do innych instytucji. Przeprowadzanie oględzin i kontroli stanu technicznego na nieruchomościach będących w zasobach firmy. Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
wg harmonogramu staży
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie oferty handlowej pozyskiwanie klientów z Rosji, Ukrainy Białorusi
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Kraków (małopolskie)
- opracowywanie sprawozdania z Kart Urządzeń i Kart Systemów Ochrony Przeciwpożarowej- opracowywanie informacji w zakresie niebezpiecznych substancji chemicznych- opracowywanie zbiorczego zestawienia danych i urządzeniach służących do odzysku lub unieszkodliwienia- wprowadzanie raportu do Krajowej bazy o emisjach gazów cieplarnianych i innych substancji- nadzorowanie działalności Wojskowych Oddziałów Gospodarczych w zakresie ochrony środowiska- prowadzenie całości spraw związanych z emisją zanieczyszczeń do powietrza atmosferycznego, emisją hałasu do środowiska, emisją promieniowania elektromagnetycznego, obszarami ograniczonego użytkowania- opracowywanie danych do specyfikacji zamówienia publicznego n usługi z ww. zakresu- współpracowanie z organami właściwymi do spraw ochrony i zarządzania obszarami Natura 2000, a także uczestnictwo w wyznaczaniu obszarów Natura 2000 i opracowywaniu planów zadań ochronnych i planów ochrony dla obszarów Natura 2-000 w odniesieniu do obszarów obejmujących tereny wykorzystywane przez wojsko
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)