SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA Lubliniec oferta pracy "EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudział w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/ obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres; niezbędna gotowość do odbycia kilkumiesięcznego szkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie); mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Data publikacji: 2017-09-01
Lokalizacja: Lubliniec (śląskie)
Pracodawca: "EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Inwestycyjna 1, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kontakty z klientami biznesowymi w zakresie realizowanych zamówień oraz za współudział w osiąganiu celów sprzedażowych (w tym m.in. przygotowywanie kalkulacji i ofert oraz nadzór nad realizacją zadań wynikających z umów z klientami) WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, mile widziane ekonomiczne, logistyczne lub pokrewne, doświadczenie w dziale sprzedaży/ obsługi klienta lub logistyki, łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z klientami, umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym pracy pod presją czasu i optymalnej wydajności linii produkcyjnych, odporność na stres; niezbędna gotowość do odbycia kilkumiesięcznego szkolenia w Zakładzie EUROBOX Polska w Ujeździe (woj. Łódzkie); mile widziana znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubliniec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubliniecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubliniec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2017
Nazwa pracodawcy:
"EUROBOX POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Adres pracodawcy:
97-225 Przesiadłów 1, powiat: tomaszowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: tomaszowski
Gmina pracodawcy: Ujazd
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przesiadłów
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.09.2017
Oferta pracy ważna do: 31.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż żurawi,
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2017-01-18 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
Oferty sprzedaży paliw, współpraca z odbiorcami, windykacja należności.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TARPAL - 2017-04-27 - Targowisko (małopolskie)
WYMAGANIA: doświadczenie w branży IT/ telekomunikacyjnej, wiedza z zakresu telekomunikacji mobilnej, minimalne doświadczenie techniczne w pracy z sieciami radiowymi LTE, minimalne doświadczenie w analizie KPI, ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wdrażanie nowych produktów radiowych, wsparcie techniczne dla tych produktów poprzez analizę błędów i ich rozwiązywanie. współpraca z lokalnymi zespołami firmy.Praca w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
nawiązanie nowych kontaktów, zdobywanie przepisów na wypieki tradycyjne, utrzymanie kntaktówz dotychczasowymi klientami
Piekarnia "SZÓSTKA" S.C. Grażyna Hurka, Krzysztof Hurka - 2017-02-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem pracowników, prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
-tworzenie i modyfikacja procedur funkcjonujących w firmie,-przygotowywanie zarządzeń oraz wytycznych dla pracowników w firmie-informowanie pracowników o zmianach struktury organizacyjnej, procedur i procesów-przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych pracowników z zakresu procedur i procesów; praca w godz. 7-15;
APATOR TELEMETRIA Sp. z o. o. - 2016-03-17 - Słupsk (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie administracji kadrowo- płacowej,prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie umów i innych dokumentów z zakresu prawa pracy, sporządzanie list płac, obsługa systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby firmy oraz instytucji zewnętrznych (np. GUS, PEFRON, ZUS).
Spółdzielnia Rzemieślnicza w Nysie - 2018-04-10 - Nysa (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe, umiejetność : znajomość rynku tekstylnego w UE i pakistańskiego, doświadczenie zawodowe: 3 lata w branży tekstylnej i handlowej, znajomość j. angielskiego, urdu w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: Nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi z rynków UE oraz rynku pakistańskiego w tym negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedaży, planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, pozyskiwanie kontrahentów w branży tekstylnej z rynków UE, Pakistanu.
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Lublin (lubelskie)
rozwiązywanie bieżących problemów, dopełnienie formalności związanych z zatrudnieniem cudzoziemców, kontakt z pracownikami ukraińsko lub rosyjskojęzycznymi, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
dobór oraz sprzedaż przedmiotów ortopedycznych oraz środków pomocniczych
LEMAR E.Czyża, P. Bieleń Sp.j. - 2017-06-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2018-08-24 - Wyszków (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z funduszy europejskich Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę narealizację projektu współfinansowanych z funduszy europejskich. Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej; przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej. Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy. Monitoring rzeczowy projektu. Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego. Współpraca z kierownikiem projektu. Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą. Realizacjaprojektu zgodnie z przepisami dotyczącymitrwałości projektu/ udzielania pomocy publicznej. Przygotowywanie projektów regulaminów i wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów. Obsługaadministracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty. Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z funduszyzagranicznych. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach izagrożeniach w realizacji projektów. Prowadzenie rejestru projektów. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznegosystemu obsługi projektów zagranicznych.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2017-11-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE SŁODYCZY HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SŁODYCZY HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SŁODYCZY HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)
Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)
Pozyskiwanie reklam.Przygotowanie reklam.
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Słupca (wielkopolskie)
Obsługa klienta jednostki, sprzedaż produktów bankowych, obsługa wpłat i wypłat.
Bank Polska Kasa Opieki SA IO/ Kłodzko - 2017-11-28 - Kłodzko (dolnośląskie)
organizacja spotkań , prezentacja oferty firmy , dbanie o dobry wizerunek firmy , opieka nad klientami rynku wschodniegoMiejsce wykonywania pracy : Pasłek siedziba firmy , teren Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i bieząca obsługa klientów, monitorowanie płatności, miejsce wykonywania pracy: woj. lubuskie
Petrotrans Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Międzyrzecz (lubuskie)
prowadzenie dokumentacji HACCAP i nadzór nad nią , kontrole jakościowe produktów
ARNICA S.C. - 2016-09-27 - Koziegłowy (śląskie)
do uzgodnienia
MG PLAZA S.C. - 2017-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-10 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie przeglądów technicznych; dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego, ustalanie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych; sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykonywaniu programu NORMA PRO; zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie; nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości; prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu Budowlanego; przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
-udzielenie informacji klientom odnośnie statusu realizowanego zamówienia,-odpowiedzialność za proces realizacji przedaży do wybrnych klientów,-nadzór nad tworzoną dokumentacją transportową,-zgłaszanie przełożonemu problemów związanych z obsługą klienta,-pozyskiwanie nowych klientów,-przygotowanie ofert dla klientów,-przesyłanie ofert oraz próbek do wybranych klientów,-przyjmowanie, realizacja oraz kontrola zamówień
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Bielawa (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie sprzedaży internetowej, zagranicznej głownie na terenie Niemiec, koordynowanie wysyłek zamówionego towaru na rynku polskim i niemieckim
Werth-Holz Spółka Akcyjna - Zakład Produkcyjny Pszczew - 2016-06-02 - Pszczew (lubuskie)
nadzór nad działem technicznym, prowadzenie i rozliczanie inwestycji, sprawozdawczość, ochrona środowiska
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-03-18 - Kaszczor (wielkopolskie)
Przygotowanie, gotowanie potraw kuchni wietnamskiejMiejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Tęczowa;Praca w godzinach 10:00-21:00;Nie mniej niz 70 h/ miesiąc;Sala G
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Wrocław (dolnośląskie)