SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH Gdańsk oferta pracy ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: do 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie zleceń i umów na roboty budowalne dla Wspólnot Mieszkaniowych. Przygotowanie i wykonywanie planów remontów. Bezpośredni nadzór nad realizacją oraz jakością robór budowlanych. Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z remontami do BMKZ i UM Wydziału Architektury oraz do innych instytucji. Przeprowadzanie oględzin i kontroli stanu technicznego na nieruchomościach będących w zasobach firmy. Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
Data publikacji: 2016-09-29
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DERDOWSKIEGO 10a/1, 80-315 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie zleceń i umów na roboty budowalne dla Wspólnot Mieszkaniowych. Przygotowanie i wykonywanie planów remontów. Bezpośredni nadzór nad realizacją oraz jakością robór budowlanych. Kompletowanie i przekazywanie dokumentacji związanej z remontami do BMKZ i UM Wydziału Architektury oraz do innych instytucji. Przeprowadzanie oględzin i kontroli stanu technicznego na nieruchomościach będących w zasobach firmy. Weryfikacja dokumentów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie, uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie, prawo jazdy kat. B, biegła obsługa komputera (w tym arkuszy kalkulacyjnych). Miejsce pracy: Gdańsk - Oliwa, ul. Derdowskiego 10A/1. Kontakt osobisty w miejscu pracy, telefoniczny: 512 492 820. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
ABC NIERUCHOMOŚCI - Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami - Magdalena Szulc
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
DERDOWSKIEGO 10a/1, 80-315 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: DERDOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 10a/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 29.09.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie zleceń przewozowych. Współpraca z usługobiorcami w kraju i za granicą. Kontrola czasu pracy kierowców. Kontrola przyjętych do przewozu przesyłek.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. Żary - 2017-02-16 - Żary (lubuskie)
-OPRACOWYWANIE PROJEKTÓW DOTYCZĄCYCH EDUKACJI I PRACY MŁODZIEŻY W RAMACH DOSTĘPNYCH PROGRAMÓW KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH ORAZ FUNDUSZY UNIJNYCH
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Białystok (podlaskie)
przygotowywanie i klasyfikowanie dokumentów, faktur, poczty, telefoniczne kontakty z klientami, sporządzanie list i raportów, przygotowyanie ofert, zamawianie towarów, załatwianie formalności w urzedach, współpraca z kontrahentami firmy w Indiach, Turcji, Ukrainie, Rosji, Białorusi i i innych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Sprzedaż urządzeń technologicznych. Prowadzenie długoterminowych relacji z klientami. Przygowywanie ofert handlowych na podstawie zapytań ofertowych, dokumentacji technologicznej, badań i oczekiwań zamawiającego. Obsługa techniczna projektów zgodnie z podpisanymi umowami. Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych rynków. Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z klientami z branży. Wyjazdy w delegacje głównie zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
•OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW: PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, ZAŚWIADCZEŃ I INNYCH DOKUMENTÓW KADROWYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW•PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW PRACOWNICZYCH, ZWOLNIEŃ LEKARSKICH•OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA CUDZOZIEMCÓW W POLSCE•PRZYGOTOWYWANIE DANYCH PŁACOWYCH•WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PODATKOWYMI I UBEZPIECZENIOWYMI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
poszukiwanie klientów na terenie 3 województw: podlaskiego, warmińsko - mazurskiego i mazowieckiego
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-09-07 - Białystok (podlaskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniachna potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przeprowadzonych szkoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-05-29 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska:- penetrowanie rynku pod kątem potrzeb danego zakładu i wyszukiwanie potencjalnych dostawców;- analizowanie cen, warunków i terminów dostaw;- negocjowanie ogólnych warunków dostaw z wybranymi kontrahentami;- zamawianie potrzebnej ilości artykułów;- czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień do dostawców;- załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami w zakresie jakości i ilości dostarczonego towaru;- dokonywanie zakupów gotówkowych mniejszych partii towarów i ew. dostarczanie ich do zakładu;- dokonywanie zakupu artykułów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy (odzież ochronna, środki czystości), biurowych oraz artykułów żywnościowych dla stołówki.
AFPRO FILTERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy,realizowanie planów sprzedazowych, przygotowywanie ofert handlowych, wprowadzanie nowych technik handlowych dla firmy, osiąganie celów sprzedażowych oraz działania w zkresie wsparcia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Złotów (wielkopolskie)
Obsługa patronatów prasowych,zgłoszen konkursowychObsługa eventów, przygotowywanie krótkich tekstów i grafik do emisji
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie i dystrybucja zapytań ofertowych,sporządzanie kosztorysów, budżetu oferty, przedmiarów robót, analiza dokumentacji przetargowej, optymalizacja kosztów inwestycji, sporządzanie harmonogramów w systemie MS Project.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-04 - Rogowiec (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, kontakt i opieka nad nowo pozyskanymi klientami, obsługa pozyskanych kontraktów. Pracodawca oferuje: wynagrodzenie w systemie prowizyjnym, pracę w miłej atmosferze w młodym zespole, pełną elastyczność czasu pracy, możliwość uczestnictwa w rozwojowej branży medialnej, możliwość stałej współpracy, pracę na umowę o DZIEŁO/ZLECENIE w pierwszym szkoleniowo-próbnym okresie pracy, telefon, tablet, samochód służbowy po okresie próbnym.
PIEG Gerard Piekart - 2016-02-04 - Siedlce (mazowieckie)
sprzedaż oferty turystycznej, obsługa biura
OMEGA Beata Skarzyńska - 2017-04-05 - Wołomin (mazowieckie)
współpraca z laboratorium w ZEA, zakupy materiałów dentystycznych do aparatów ortodontycznych w Dubaju, negocjowanie umów, warunków zakupu specjalistycznych materiałów dentystycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Radom (mazowieckie)
-prowadzenie szkoleń z zakresu kwalifikacji pierwszej pomocy,-prowadzenie kursów i szkoleń z udzielania pierwszej pomocy.
Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Poznań (wielkopolskie)
manicure, hybrydy, żele, regulacja brwi, henna, depilacja, wynagrodzenie od 1050,00 zł + premia uznaniowa
Wioletta Biała Gabinet Kosmetyczny "Afrodyta" - 2018-02-01 - Widziszewo (wielkopolskie)
wyszukiwanie nieruchomości dla inwestorów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Luzino (pomorskie)
Przygotowanie i opracowanie procesów technologicznych dla produkowanych wyrobów, tworzenie technicznej dokumentacji dla produkowanych wyrobów, opracowywanie kalkulacji technicznej oraz obliczanie opłacalności wyrobu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Organizacja transportu, planownie tras, przygotowanie dokumentów transportowych. Pozyskiwanie klientów. Kontrolowanie działań podczas załadunku, przeładunku i rozładunku. Prowadzenie rozmów z klientami i kontrahentami w językach obcych tj. angielskim, rosyjskim, ukraińskim, mołdawskim
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-18 - Lublin (lubelskie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-05-02 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
- naliczanie wynagrodzen, odpraw dla pracowników, obsługa bieżącej dokumentacji kadrowo-płacowej, - sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS,- sporządzanie deklaracji podatkowych,- rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2017-06-16 - Kościan (wielkopolskie)
specjalista do spraw sprzedaży na rynki Ameryki Łacińskiej
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Kęsowo (kujawsko-pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż leków
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-01-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)